הנחה בארנונה לסטודנט

shogile

New member
הנחה בארנונה לסטודנט

שלום חבר שלי סטודנט ואני עוד מחכה לקבל תשובה בקשר ללימודים שלי. היום אנחנו הולכים לחתום על חוזה שכירות ורציתי לדעת אם במידה ואני לא מתקבלת ללימודים והחוזה יהיה על שם שנינו, האם בכל זאת נהיה זכאים להנחת סטודנט בארנונה אפילו שרק הוא סטודנט? תודה
 

PePener

New member
רק במידה והשכר שלך קטן מסכום מסויים

במידה וחתומים על חוזה השכירות יותר מסטודנט אחד לרבות שותף שאינו סטודנט יש להמציא אישורי הכנסה לכל אחד מהשותפים בדירה. מותר לכם ביחד לקבל עד 3,313 ש"ח כדי לקבל הנחה. אתם יכולים גם פשוט לחתום רק אדם אחד על הדירה ואז לא תהיה בעיה בתחום הזה, בעיקרון.
 

shogile

New member
מקפיצה כי דיברתי כרגע עם העירייה../images/Emo4.gif

והם אמרו לי משהו אחר לגמרי... אמרו לי שבמידה ושנינו לא סטודנטים ושנינו רשומים על החוזה אז לא מגיעה לנו שום הנחה שהיא, אפילו לא חלקית. בנוסף, שאלתי (ואולי זה היה קצת מטומטם) מה קורה במידה ואני רושמת רק את שמו של חבר שלי על החוזה ואז מבקשת הנחת סטודנט? הפקידה אמרה שכאשר מבקשים לבצע החלפת משלמים, בודקים את גודל הדירה במ"ר (האם היא באמת מתאימה לאדם אחד מבחינת הגודל), בודקים את מספר האנשים שגרים בדירה ומגיע נציג מטעמם לדירה לבדוק שאכן חי בה אדם אחד! אני לא יודעת כמה זה נכון או שרק מנסים להלחיץ אותי, בכל מקרה להלחיץ היא הצליחה... עכשיו אני די תקועה... יש לכם רעיון?
 

PePener

New member
אמרת שחבר שלך יתחיל לימודים שנה הבאה

אם הוא לא מתחיל וגם את לא אז ברור שאתם לא זכאים לאף הנחה. לגבי גודל הדירה: בדרך כלל דירות זוג הן קטנות כך שישנם מקרים בהם גר שם רק אדם אחד. לכן לטעמי לא יבוא אף אחד, אבל אני לא אומר זאת מנסיון. אני רק מניח כי לעירייה אין לדעתי כח אדם להתעסק בזה.
 
לא בודקים ולא נעליים...

אני לא יודע עם מי דיברת בעירייה אבל זה ממש לא נכון. הנחה בעירייה מגיעה לא רק לסטודנטים אלא לכל מי שההכנסה שלו נמוכה. אם שני בני זוג גרים בדירה ואחד עובד, מחשבים לפי הכנסה ממוצעת לנפש. הנתונים לא מופיעים באתר העירייה מסיבות ברורות, צריך לגשת לשם ולברר.
 
למעלה