הייתה עוד סיבה, קוראים אותה קיבעון מחשבתי.
למה אני מעלה זאת, כי זה עניין בטיחותי, שרצוי שכל אחד יפנים בהקדם.
אותי למדו, שכאשר במטוס דו מנועי, כבה אחד המנועים, טוס לשדה המתאים הקרוב ביותר ונחת ללא שהיות מיותרות.
בדרך כלל, שני מנועים לא כבים יחד. אפילו נגמר הדלק למנוע אחד, כנראה שלמנוע ההשני, יש עוד דלק (אפילו אם אלו טיפות או אף מה שנהוג לכנות "אדי דלק") הלך לך מנוע אחד, הכרז חירום וכנס לנחיתה מיידית (בעיקר כשאתה מעל השדה) .
מה ששמעתי מרכילויות, שמנוע ראשון כבה ואז משכו את ההקפה כדי להכנס לתהליך מסודר ומשכו את ההקפה, ואז ממש בפיינל, נגמרו "אדי הדלק" למנוע השני.
חג עצמאות שמח
https://www.facebook.com/groups/454547874726795/