הניקוד לאחר מחזור 8:

הניקוד לאחר מחזור 8:

מקום1:אקסמן,ואנריקה עם 161 נקודות! (צ` להביא שימשייה יותר גדולה..) מקום2: ילד טוב עם 141! (משתפר) מקום3: מני עם 135! (מצפה ממך ליותר) מקום4: סטלנודד עם 133! (משחק אותה בזמן האחרון, רק תהמר על תוצאה מדוייקת זה יוסיף לך) מקום5: ראול עם 125! (שיחקת אותה אתמול עם 70 נקודות!) מקום6: צהוב שחור עם 74! (יש התקדמות..) מקום7: ירושלמי עם 64! (מה יהיה?!תתחיל לתפוס את עצמך בידיים,פן יהיה מאוחר) מקום8: רוצה תורה עם 62! (אצלנו נהוג להמר על כל המשחקים שאני מעלה ולא רק על 6;) מקום9: אבי פארל עם 45! (זה היה ביקור חד פעמי?!) מקום10: שאבעס גוי עם 27! (זה היה ביקור חד פעמי?!) מקום11: עיני נחש עם 25! (זה היה ביקור חד פעמי?!) !! נ.ב. היום לא יהיו הימורים.. יומטוב,
 
אקסמן?

סליחה אבל המרתי על כל המשחקים שהעלית אם אתה רוצה אתה יכול להיכנס שוב ולראות! אין לי מושג על מה אתה מדבר
 
חח... אם ככה אתה בבעיה.

שים לב שלמת``א ובית``ר יש מכנים משותפים (אלופה שלקראת סוף עונה עושה הפסדים רצופים), ואחד הדברים שקרו לבית``ר השנה זה שאחרי פגרה הם חזרו גרוע והפסידו (גם במחזורים 15 והלאה) אז אם עכשיו פגרה במכבי,מה יהיה אחריה?
 
נו ואז? מה זה קשור להימור?!

רק תעדכן אותי אם פרשת.. (אין טעם להמר פעם ב.. זה לא תחרותי, אא``כ אתה רוצה סתם בשביל הכיף)
 
לא פרשתי. אם אכנס ואראה הימורים

אשתדל להמר. הבעיה היא שכרגע אני קצת מבואס ונכנס פחות לאתרי הספורט למיניהם.
 
שאבעס תתעודד המצב אמנם גרוע אבל...

נקווה ששנה הבאה אחרי כל השנויים שיהיו נקבל קבוצה שתציג כדורסל טוב ומתאים למכבי אולי אפילו אחרי משבר כזה תגיע עונה כמו זאת מאלפיים וארבע מי יודע?
 
למעלה