הנני כאן כמאמר השיר המפורסם

הנני כאן כמאמר השיר המפורסם

ביום ראשון בערב נסענו באופן ספונטני לקריות להורים של לירון והשארנו את יובל שם, אני תיכף יוצאת להביא אותה כי אתמול והיום נאלצתי לעבוד (גם זה קורה לעובדי מדינה...:) ) ככה שאתמול בערב היינו לירון ואני ביחד לבד....זה ברור מה זה אומר נכון....והיה מהנה מאוד (אני יכולה להגיד שבעלי הלך מסופק ומרוצה מאוד היום בבוקר לעבודה). היום קיבלתי את התשובה של בדיקת הדם שעשיתי והיא לא טובה (התוצאה מעל לנורמה מה שמעלה את החשד שלי לאיזו מחלה מסוימת) ומחר קבעתי תור לרופא בתקווה שיהיה בסדר. ביי, בינתיים אני נוסעת להביא את הבנדיטית שלי הקטנה, ודפנה אני כאן מחר אבל אני צריכה להיות אצל הרופא שלי ובשמחה הייתי שומרת גם על בר, רק שיובל גם איתי ולקחת את שניהם לקופת חולים...., אבל אולי אחותי לא תעבוד מחר ואוכל לעזור לך, נדבר בערב. ביי ותרגישו טוב, כולכם. שריתי - תהנו לכם ותבלו.
 

dafgol

New member
הלו הלו...לא צריך יותר מידי מידע...

יש דברים שהשתיקה יפה להם
באמת שמענו אתמול הרבה רעשים מהכיוון שלכם
.....חשבנו זה הדי.ג'י
מקווה ומאמינה שהבדיקות יתבררו כבסדר ולא משהו רציני
יש לי משהו שהכנתי ליובלי , חייבות להיפגש כבר....
 
נו, אז תספרו לי

מה המתכון לבנים? לא דפנה, זה לא היה הדי.ג'יי.....זאת הייתה הדי.ג'יי.....
משלשום אני חושבת מה הכנת ליובלי? את לא תגלי לי? אתם מוזמנים, אנחנו עדין מחכים לפיצה.... עכשיו עלינו הבייתה, באנו מהמשחקים. אני בלי הפלאפון אז תרימי אלי צלצול (תתקשרי פעם אחת ותנתקי, אני אחזור אליך) כי שכחתי אותו אצל חמותי ועד יום שישי אני תקועה בלעדיו. אצלי אני יודעת שגם הילד השני זו תהיה ילדה וגם השלישי - תהיה בת. אבל לירון היה מרוצה כי אני חצי פולניה, וכמו שאתם יודעים, פולניות נשכבות על הגב ורואות את הלכלוך שבתקרה, זה מה שמעניין אותן, אז בניגוד למנהגי הידוע להסתכל על התקרה והלכלוך (שאין) נהנינו לנו ביחד. ולסיום, אתן מכירות את הבדיחה על הפולניה שהיא חולה, חולה, חולה - אלמנה....כזו אני. בי בינתיים
 

dafgol

New member
אנחנו יודעות על מה אנחנו מדברות ../images/Emo3.gif

גם את גמני הצלחנו ב 100% ואם כבר אז כבר....חייבת להגיד שנורא כיף לי להיות יחידה בין גברים ב
 

frige

New member
כן, אה?

אצלנו התיאוריה היא קצת שונה אבל לא נורא בכלל. עדיין אני המלכה של הבית ומחכה ליורשת...
דפנה, 'תגעגעתי, מה קורה?
 

S r 35

New member
גם אני נהנית מהסביבה הגברית שלי

הרבה יותר כייף עם
- מה לעשות, הם הרבה יותר פשוטים מאיתנו, הבנות. האמת היא, שאני לא אתנגד שהצאצא הבא אם וכאשר הוא ייולד יהיה עוד בן ... (למרות שכולם מנג'זים לי שעכשיו הגיע הזמן לבת).
 
למעלה