הנעה ישירה
אני אענה לך בפורום לטובת כולם. הנעה ישירה (בניגוד להנאה ישירה) לא חוסכת לך כלום כי : כוון הסיבוב עדיין הפוך - לא חסחת בפרופלוך- להיפך תזדקק לפרופלור שונה. (תחזיר ת 500 ) לא חסחת גיר כי צריך בכ"ז גיר 1:1 כדי לא לדפוק מיסבי מנוע ( תחזיר 1000 -כי זה גיר יותר זול.) עבודה ואלמנט- בכ"ז יכניסו לך. (תחזיר עוד 2000 ). קיבלת מנוע שמוציא מעט דחף והרבה רעש כי כשפרופלור יסתובב ב 500 סל"ד יישמעו את זה . כדי לחסוך בפרופלור קיימת אפשרות להרכיב גיר של רוטקס (גלגלי שיניים) ואז זה הופך את כוון הפרופלור לכוון הרצוי. אבל אז לדעתי יחזרו חלק מהרעשים שמהם רצינו להפטר. תשובה לעמית דונבסקי : ניתן להוסיף למנוע מערכת דלק כפולה, מערכת הצתה כפולה, מערכת הזרקת דלק וכו... ואז המחיר עולה בהתאם. מעדויות של משתמשים בחו"ל חלקם עושים את זה (בעיקר למטוסים) וחלקם לא. אני מנחי שלפחות לראשונים זה יהיה בלי עד שיילמדו את המנוע הזה וייראו בכלל אם יש צורך. (לי יש מנוע- אמנם של אאודי שעשה 300000 ק"מ ומעולם הוא לא נכבה כפי שציינת. ) אהרון.
אני אענה לך בפורום לטובת כולם. הנעה ישירה (בניגוד להנאה ישירה) לא חוסכת לך כלום כי : כוון הסיבוב עדיין הפוך - לא חסחת בפרופלוך- להיפך תזדקק לפרופלור שונה. (תחזיר ת 500 ) לא חסחת גיר כי צריך בכ"ז גיר 1:1 כדי לא לדפוק מיסבי מנוע ( תחזיר 1000 -כי זה גיר יותר זול.) עבודה ואלמנט- בכ"ז יכניסו לך. (תחזיר עוד 2000 ). קיבלת מנוע שמוציא מעט דחף והרבה רעש כי כשפרופלור יסתובב ב 500 סל"ד יישמעו את זה . כדי לחסוך בפרופלור קיימת אפשרות להרכיב גיר של רוטקס (גלגלי שיניים) ואז זה הופך את כוון הפרופלור לכוון הרצוי. אבל אז לדעתי יחזרו חלק מהרעשים שמהם רצינו להפטר. תשובה לעמית דונבסקי : ניתן להוסיף למנוע מערכת דלק כפולה, מערכת הצתה כפולה, מערכת הזרקת דלק וכו... ואז המחיר עולה בהתאם. מעדויות של משתמשים בחו"ל חלקם עושים את זה (בעיקר למטוסים) וחלקם לא. אני מנחי שלפחות לראשונים זה יהיה בלי עד שיילמדו את המנוע הזה וייראו בכלל אם יש צורך. (לי יש מנוע- אמנם של אאודי שעשה 300000 ק"מ ומעולם הוא לא נכבה כפי שציינת. ) אהרון.