הנקה בשחקים, והתפרעות מסוכנת - סיפורים עם מוסר השכל? הניו יורק טיימס מפרסם שני ספורי שחקים:
על מדיניות ההנקה של חברת KLM (נא להסתיר את השדיים)
https://www.nytimes.com/2019/07/18/...9d86e86882d4646e®i_id=45432673ion=whatElse
ועל נוסעת אגרסיבית שתאלץ להפרד מ-106 אלף דולר בגין התנהגות פרועה שכללה נסיון לפתוח דלתות המטוס. הקטע הכי מענין בכתבה הוא זה
Sarah Stewart, an aviation lawyer in London, said that there had been a sharp increase in disruptive behavior on planes. From 2007 to 2015, there were over 49,000 reported cases of “unruly passenger incidents onboard aircraft in flight,” she said in an email on Thursday.
Ms. Stewart said that costs for forced plane reroutings typically ranged from 10,000 pounds to 80,000 pounds, or about $12,400 to $99,300, “depending on the size of the aircraft and where it diverts to.”
https://www.nytimes.com/2019/07/18/...9d86e86882d4646e®i_id=45432673ion=whatElse
כל הזמן מתפרסמות כתבות על בעיות בשחקים, אבל אני אביא רק את המעניינות ביותר לדעתי. אתן/ם מוזמנים גם להביא מקרים כאלו לפורום.
על מדיניות ההנקה של חברת KLM (נא להסתיר את השדיים)
https://www.nytimes.com/2019/07/18/...9d86e86882d4646e®i_id=45432673ion=whatElse
ועל נוסעת אגרסיבית שתאלץ להפרד מ-106 אלף דולר בגין התנהגות פרועה שכללה נסיון לפתוח דלתות המטוס. הקטע הכי מענין בכתבה הוא זה
Sarah Stewart, an aviation lawyer in London, said that there had been a sharp increase in disruptive behavior on planes. From 2007 to 2015, there were over 49,000 reported cases of “unruly passenger incidents onboard aircraft in flight,” she said in an email on Thursday.
Ms. Stewart said that costs for forced plane reroutings typically ranged from 10,000 pounds to 80,000 pounds, or about $12,400 to $99,300, “depending on the size of the aircraft and where it diverts to.”
https://www.nytimes.com/2019/07/18/...9d86e86882d4646e®i_id=45432673ion=whatElse
כל הזמן מתפרסמות כתבות על בעיות בשחקים, אבל אני אביא רק את המעניינות ביותר לדעתי. אתן/ם מוזמנים גם להביא מקרים כאלו לפורום.