ולמה לא כרטיסים חינם לרכבת עד ת"א?
חוץ מזה, אפשר היה לעלות משם לרכבת כדי להגיע לא רק לת"א (כאמור, בחינם) אלא לכל מקום אחר בארץ. בנוסף, אפשר היה להפעיל קו אוטובוס ישיר מירושלים לתחנה: הממשיכים צפונה מת"א בוודאי שהיו מעדיפים לרדת שם בלי להגיע לתחנה המרכזית או לארלוזורוב. כל עוד אין רכבת נורמלית לירושלים, קו משלים כזה יכול היה להיות סופר-אקטואלי.
אפשר לחשוב על עוד שילובים בין החניון לרכבת (למשל הקמת מסוף אוטובוסים שקווים מכל הסביבה היו מגיעים אליו) שהיו חוסכים את נתיב האגרה לחלוטין. ואם כבר נתיב, אז נת"צ בלבד ללא כלי רכב פרטיים - כן, על חשבונו של נתיב שלישי בכביש - זו הדרך המוכחת בעולם להילחם בעומסי התנועה.