הסבר על ילדי 'קשב וריכוז'

הסבר על ילדי 'קשב וריכוז'../images/Emo66.gif

שלום רב שמי גלי ואני מדיום, אמא לתאומים שהאחד הינו קריסטל והשני אינדיגו. ברצוני לשתף אתכם במידע שקבלתי אודות ,' ילדי קשב וריכוז'..חבל שהם מכונים בכינוי גנאי שכזה. ילדים אלו הינם מרביתם ילדי אינדיגו וגם ילדי קריסטל. הם נשמות מאד גבוהות שאינם מותאמים מבחינה ערוצית לתדר כדור הארץ. שנמוך בהרבה מהמקום שמהם הם הגיעו. ילדי האינדגו- הגיעו לכדור הארץ עם ידע רב מכוכבים אחרים ..משנות ה80 ותפקידם הינו להניף את הטכנולוגיה קדימה וכך באמת עשו. ע"י מייקרוסופט, גוגל ואחרים. ילדי קריסטל- התחילו להגיע בערך בשנות ה90..ותפקידם הינו: 1. לזעזע מערכות כמו חינוך, רפואה וכו'..להראות שיטות למידה ורפואה אחרות.. 2. לרפא אנשים במגע והקשבה. נכון קשה להם להקיב לך היא הם מסוחרניםאחרת, תחשבו לרגע שהם מסוגלים לשמוע במקביל מס' ערוצים- דבר נרכש בכוכבים אחרים..אבל בכדור הארץ זה לא מובן.שימו לב יש יותר מדי 'ילדי קשב וריכוז' בעולם ...זה לא קשור לכך שזה משהו שהיה בעבר אבל לא אובחן..ממש לא.. ילדים אלו: הם בעלי יכולות טלפתיות..(אני יודעת מנסיון אישי ..).. בעלי שמחת חיים ואכפתיות לסביבה. סקרנים מאד. אוהבי טבע , אתגרים וחשיב החדשה תמימים ורגישים מאד באו כדי ללמד את הסביבה הקרובה ראשית ומשם את הסביבה הרחוקה- שיעורים בחיים הילרים בכפות ידיים בעלי יכולת ראיה ושמיעה על חושית הבעיה שבכדור הארץ. לא יכולים להתמודד עם האמת הזו ובוחרים למצוא כשלים בריאותיים ונותנים תרופות מסממות כגון ריטלין. אסור להכניס תרופות כימיות לגופם- זה הורס את נשמתם. ח'ברה- הרי לשם כך הם הגיעו לכאן לשנות את שיטת החינוך, ללמדנו שניתן ללמד מחוץ לכיתה מאשר בתוכה. לתת יחס אישי לכל תלמיד, כיתות קטנות..טבע, טבע, טבע והרבה מחקר , שאלות ולימוד עדכני כמו : הילינג, תקשור..כן הם עושים את זה טבעי. (מנסיון אישי) אלה הם ילדים רוחניים. מקסימים מטבעם- בואו נקשיב להם ונלמד מהם. אור ואהבה גלי
 
גלי שלום

אני מסכימה איתך שהילדים האלו הם ילדים מיוחדים במינם. אבל רוצה לציין כמה דברים: 1- לא כל מי שסובל מהפרעת קשב הוא ילד רוחני. 2- הכאב הוא, שהרבה מהילדים הללו לא יכולים לשרוד את מערכת החינוך, והנזקים הרגשיים שהם חווים גדולים ביותר. לפעמים המחיר גדול מידי. נכון, כל אחד הגיע הנה במטרה מסוימת, אבל עדין ..... 3- הרבה יותר ילדים סובלים כיום מ"היפריות" בעיקר בגלל עידן המחשב והטלוויזיה. כי אין להם אפשרות ומקום לשחרור האנרגיות שלהם. פעם, במקום ריטלין, היו משחקי הרחוב: חבל, קלאס, מחבואים, 3 מקלות.... מי יודע, אולי בעוד עשור נוכל להגיד ש"הילדים החדשים" עזרו לשנות את שיטות הלימוד... אמן. כי בלי שום קשר צריך לרענן את שיטות הלימוד.
 
תודה גלי../images/Emo24.gif

מבינה מאוד את הלך המסר למרות, שמלימודיי אני יודעת שיש מרכיב פיזיולוגי במבנה המוח שגורם לילדים להיות adhd (למדתי בעיקר עליהם,לא יודעת לעומק על אחרים...) אין ספק , ששורה תחתונה צריך לשנות את אופן הלימוד!!! אין ספק שהילדים הנהדרים האלה שלא מתאימים למערכת הנוכחית יהוו שינוי משמעותי, אבל זה יקח עוד זמן זהו תהליך שחייב להיות הדרגתי כדי שיופנם בהרבה מערכות בחיים ולא רק בחינוך ורפואה.
יש לי שאלה בהתייחס למה שכתבת, איך כדור ריטלין יכול להרוס את הנשמה? שהרי הכדור והנשמה הם מיימדים פיזיים שונים... נכון שהבריאות יכולה לעשות "שריטה" אם לקרוא לזה כך על הנשמה אך בכל זאת...נראה לי ששרידות הנשמה גבוה יותר....
 

עופרה7

New member
שמחתי מאוד לקרוא אותך גלי

מרגישה אמת גדולה בכל מה שכתבת. שמחה מאוד שיצרתי בחיי מקום שהילד שלי יכול ללמוד מחוץ לבית הספר הרגיל. הבאת אותי לעוד יותר הודיה ושמחה על כך שהוא במסגרת לימודית חובקת ועוטפת שרואה מרחבים ומימדים נוספים. יותר ויותר ברור לי כמה מרחב כזה עבור הילד שלי משמעותי ביותר. רוצה לשתף כאן שרק בימים אלו, בני שהוא בן שמונה עוד מעט, הסכים לגלות סוד שהסתיר במשך שבע שנים! לאחר יומיים משותפים עם הקהילה, שכוללת שינה באוהלים ביער, הבן שלי ביקש שאספר שהוא מרגיש את המלווים שלו. הוא סיפר לי שהוא אף פעם לא לבד, ויש איתו תמיד מלווה שהוא יכול לדבר איתו ולשמוע אותו. מבחינתי זה היה מאוד מאוד מרגש ומשמח. תודה לך, עופרה
 
למעלה