"הסוד המלוכלך של iPOD"

סתם הערה, אין לי מושג מי החליף את

הסוללה שלו , ולמה האיפוד מת בגלל זה אבל ידוע לי שמחליפים היום ואפילו בישראל את הסוללות בפחות מ50 דולר והאיפוד ממשיך לנגן ואני לא מדבר על השירות הרישמי של אפל או נציגיהם "ידע" אלא טכנאים שעושים את העבודה וגם בזול מ99 הדולרים של אפל מצד שני נשמע לי גם מוזר שהוא פנה לסטיב ג'ובס ישירות וקיבל אותה תשובה אם כבר מגיעים לסטיב בעצמו אז הוא בטח היה מצ'פר אותו בקשר לבעית הסוללה , זה ידוע שזה סיפור כואב אצל הרבה משתמשים (אבל אחוז קטן יחסית מבעלי האיפוד בעולם) אבל זה לא "הסוד המלוכלך של איפוד"..... סוד אמור להיות סודי ועד כמה שאני יודע זה לא ממש סוד
 

chilli peppa

New member
בקשר לסוללה

זה נפוץ שהסוללה של האיפוד תפסיק לפעול אחרי שנה וחצי, או שמדובר פה במקרה חריג?
 
"ידע" מחליפים בתקופת האחריות

אחרי סיום האחריות עולה 99$ ואז כבר עדיף לפנות לנותן שירות אמין במחיר של 300 ש"ח כולל העבודה
 

e-magine

New member
Ok

אז קודם כל, לא שזה כל כך חשוב, אבל לא יודע למה אתה חושב שכל מי שפונה לסטיב ג'ובס, מקבל תשובה ממנו. אחרי זה, מה שאתה אומר בעצם זה שאתה לא מאמין לאחים נייסטדט, זו כמובן זכותך. אני התרשמתי מהעבודות שלהם באתר הזה ובעוד אתרים והם נראים לי אמינים ולא שקרנים. שלישית, "הסוד המלוכלך של אייפוד" זה שם הקליפ. ברור שהיום, לאחר ששני מיליון אנשים ראו את הקליפ הזה, זה לא סוד. ארה"ב היא מדינה בה השרות וההגינות במסחר עומדים במקום גבוהה בסולם הערכים ולכן, הלקוחות טענו שהעובדה שהיה באותה תקופה קושי לקבל שרות של החלפת סוללה במחיר סביר, היא עובדה שלא גולתה להם לפני הלקוחות ועל כן, לדעתם, "סוד מלוכלך". אני חשבתי שאם כבר ביקרורת, אז תשאל את השאלה, אם הלקוח כל כך כעס על חברת אפל, מדוע לאחר שהאייפוד שלו מת, קנה אייפוד חדש ולא פנה למתחרים
 
למעלה