הסוף, הגאולה, והערב רב- מסרים מהשמיים ומהקבלה

הסוף, הגאולה, והערב רב- מסרים מהשמיים ומהקבלה

בס"ד מסר מהאוטיסט מוישל'ה, מוצ"ש נשא ב' סיון תשע"א (04.06.2011 למנינם): " אנחנו מתקרבים לגאולה ואני רוצה לומר לכם שכל מיני אנשים ילכו ויעלמו מהמציאות. אבל לא נוכל להגיד: אה, בדיוק כאלה הם הערב רב, או בדיוק החילונים, או בדיוק הציונים, או בדיוק אנשים מסויימים, יהיו אנשים מכל הסוגים שיעלמו. יהיה בירור בין החילונים, בין הדתי לאומי ובודאי בין הרבנים שלהם, ואצל החילונים והמנהיגים שלהם שכמעט כולם הם ערב רב, אבל גם בין החרדים. והרוב לא נקראים יהודים אלא ערב רב. והצורה שהערב רב ייעלמו תהיה אחרת מכל דבר שידענו עד היום שלא נדע. ובינינו חייב להיות שלום, וזה חייב, חייב. כל אחד שהוא יהודי אמיתי יחפש את השלום ולא להילחם. אבל יש מצבים שיש ערב רב חרדי שנלחמים נגד היהודים האמיתיים, אבל גם הערב רב נראה כמו צדיקים, אז איך נדע מי יהודי אמיתי? אם יהודי יכול לבכות על הצרות של יהודי אחר, הוא בודאי לא ערב רב, אם יהודי עושה חסד לשם שמים בלי להרוויח כבוד או כסף מזה, הוא בודאי נשמה שעמדה על הר סיני. והערב רב פועל אך ורק בשביל כבוד, ממון וסיפוק תאוותיו, אין להם לב אמיתי ליהודי אחר, הם בעולם הזה בלבד. לפעמים אנחנו מתבלבלים כי יש יהודים שהם נראים בעלי חסד, אבל באמת הם עושים אך ורק לעצמם. אם הוא לוקח את הדין ומסובב את זה כאילו שזו צדקות הוא ערב רב, חייבים להתרחק, ואי אפשר לשמוע לו, זה לא שלום, ואסור לעשות איתם שלום. ולכן, לחשוב טוב, אם יש ויכוח, על מה הויכוח, לשמוע כל צד והנימוק שלו ואז תדעו. לפעמים זה לא כל כך פשוט לדעת, כי לערב רב יש הרבה רבנים לצידם שמסובבים את האמת, אבל יהודי אמיתי יבין בלב שלו מה האמת, יחד עם זה, לא כדאי להילחם פנים אל פנים, אלא לפעול בשקט ולהשתחרר מהם לגמרי. המצב בעולם זה 90% שקר ו 10% אמת, אין גוונים בשקר, אין מקום עם פחות שקר או יותר שקר, כי השקר הוא שקר, אפילו שזה רק קצת, ולהיפך, קצת שקר הרבה יותר מסוכן מהרבה שקר, כי הרבה שקר מגלים בקלות, וקצת שקר מבלבל וזה גורם אסונות עצומים." מקורות מדברי רבותינו בענין הערב רב, רוב הדור האחרון מערב רב: האריז"ל: ספר הליקוטים פרשת ואתחנן: 'וַיִּתְעַבֵּר ה' בִּי לְמַעַנְכֶם', דע, כי בכל דור בא משה בסוד עיבור, לפי שהקב"ה לא היה רוצה לקבל ערב רב, ומשה קבלם, בחשבו כי טוב הוא להכניסם בקדושה, ובפרט שהיו נוגעים לו קצת, כמ"ש 'העם אשר אנכי בקרבו', וכתיב 'כל העם אשר ברגליך', ולזה רצה לתקנם, ואדרבה קלקלו לישראל. וז"ס מ"ש 'לך רד כי שיחת עמך' וכו', נשחת לא נאמר אלא שיחת, פי' שיחת לישראל, ועתה רוב הדור מהם. ולזה הוצרך לבוא משה בעיבור א' לנ' שנה, לפי שהוא שרש ישראל, לתקנם שלא יַטְעוּם ערב רב. השמטות, פרשת ויקהל: דברי חיי ה' ציוה שלא יתחברו עם הערב רב בשום פעם, ועי"ז יהיו ראויים לבנות משכן, כי ישראל בעצמן קדושים, אך הערב-רב כל חסד דעבדין לגרמייהו עבדין, כנראה בעליל שהרבנים והחסידים והבעלי בתים שבדור הזה המה בעוה"ר רובן מערב רב, ורוצים לשרור על הציבור, וכל מעשיהם רק לגרמייהו לקבל ממון וכבוד, ולכן אין להתחבר רק עם עובדים באמת מוסרים נפשם לה' לא לקבל תועלת לעצמם. הערב רב, מהותו וענינו: עוד בעני ע' זוהר קדוש חלק ג' דף קכ"ה ע"ב בארוכה. ומדבריו אנו למדים: א. הערב רב לא עמדו בהר סיני, ב. הם לא יזכו להינצל בגאולה האחרונה, ג. מי שרוצה להנצל אין לו להתחבר אתם. ד. הערב רב הם ראשי העם ומנהיגיהם ורועיהם בגלות האחרונה, שע"ז נא' היו צריה לראש, ה. הם שולטים על הממון. ו. הם מבזים ושונאים את הצדיקים ותלמידי החכמים כמ"ש 'ויראי חטא ימאסו', וחכמת סופרים תסרח. וכתב בספר אבן שלמה, פרק י"א אות ד' ובהגה"ה אות ה': ונקראין 'ערב רב' מפני שהם ראשי העם בגלות, ולכן נקראים 'רב', וכל הגלות והצרות וחורבן ביהמ"ק הכל הי' ע"י מה שקיבל משה לערב רב, וערב רב הוא מצד הרע, כראשי התיבות ע"ר. ומדברי הגר"א בפי' לזוה"ק יש ללמוד יסודות רבים בענין הערב רב: כתב הגר"א בפי' לתקוה"ז דף קי"א. "ויראי חטא ימאסו" פי' בעיני הערב רב שהן ראשין בגלותא. ובפי' יהל אור לזוה"ק פ' בראשית דף כח: ביאר שהערב רב רוצים להיות להם שם 'רב' ו'גדול', והם קופצים להורות אעפ"י שלא הגיעו להוראה. ובפי' לתיקוז"ח דף כז. ד"ה ודא כתב וז"ל: רוב מאותן תתקע"ד דורות שבהן היה בונה עולמות ומחריבן הוא עכשיו בסוף הימים בעקבתא משיחא, חוצפא יסגי. ובפי' לחומש דברים כתב שה' מיני ע"ר הן א. בעלי מחלוקת ולשון הרע וכו' והם הנקראים עמלקים, ואין בן דוד בא עד שימחו מן העולם, ועליהם נאמר מחה תמחה את זכר עמלק. ספר עקבתא דמשיחא, רבי אלחנן וסרמן זצ"ל: מגדולי הדור דרשו לפנים שיהיו מחוננים בתורה, ביראה ובחכמה. אבל בעקבתא דמשיחא יוכתר ל'גדול' כל מי שיש לו מדת חוצפה למדי, ולא עוד אלא כל מי שחוצפתו גדולה ביותר יהי'ה גם בר- סמכא גדול ביותר. הגר"א בפי' למגילת אסתר, [על דרך הרמז, א' ה']: כי הכליה דמגילה זו מרמז על גמר הכליה שבעקבות משיחא. שחוצפא יסגי. וענין החוצפה ההיא כי מעמידין דיין ופרנס שאינו הגון שארז"ל שכאילו נוטע אשירה ועז"נ לא תעשון כו' אלהי כסף ואלהי זהב, [ע"ש במהרש"א] וזקנים יעמדו מפני קטנים. ומי הכריחן לכך? אלא שגברה החוצפה, והוא אף בזקנים, ובכולם, גם בגדולי הדור, ובעוון חנופה נתחייבו כליה כדמעשה דאגריפס. 'היתרים' פוקפקים שונים מחוסר יראת שמים: ראה ביאור הגר"א לספר משלי: פרק כ"ה, ד'. על הפסוק הָגוֹ סִיגִים מִכָּסֶף וַיֵּצֵא לַצֹּרֵף כֶּלִי, ועי' אבן שלמה, פי"א אות ד', שכל הסייגים והגדרים שחז"ל הוסיפו במשך הדורות זה בגלל הערב רב שהם פרצו גדרות וערבבו טוב ברע, האסור במותר. וראה בספר משך חכמה, דברים ל', י': כי תשמע בקול וכו' הכתובה בספר התורה הזה - דמי שמביט בתורה בשרירות לבו יאמר כי כתוב בה באופן אחר מהאמת, כי הרצון יטה לבבו לעקר דברי א"ח ולפרש אותם באופן אשר יסכים לתאותו וזדונו. מעטים יהיו מבקשי ה' באמת: ונשארתם מתי מספר בגויים כו' וביקשתם משם את ה' אלוקיך ומצאת. [ואתחנן]. והיה הנשאר בציון והנותר בירושלים קדוש יאמר לו. ועוד בה עשיריה ושבה והיתה לבער כו' זרע קודש מצבתה. [ישעיה ד-ה]. ובהר ציון תהיה פליטה והיה קודש. [ס' עובדיה]. ובספרי החסידות האריכו הרבה בזה, ראה לדוגמא: דגל מחנה אפרים פרשת נח, ד"ה ויהי. שיחות הר"נ לה, לו, קכ, קכו וראה מלבי"ם ישעיה נ"א, א': על הפסוק שִׁמְעוּ אֵלַי רֹדְפֵי צֶדֶק מְבַקְשֵׁי ה' הַבִּיטוּ אֶל צוּר חֻצַּבְתֶּם וְאֶל מַקֶּבֶת בּוֹר נֻקַּרְתֶּם: הַבִּיטוּ אֶל אַבְרָהָם אֲבִיכֶם וְאֶל שָׂרָה תְּחוֹלֶלְכֶם כִּי אֶחָד קְרָאתִיו וַאֲבָרְכֵהוּ וְאַרְבֵּהוּ: ופי' המלבי"ם וז"ל: הביטו - אומר הגם שאתם מועטין בין בתוך בני עמכם שכולם רשעים, ובין בתוך בני העולם שהמה עכו"ם, מ"מ אל תיראו כי מאתכם יבנה בית ישראל, כמו שהיה הענין באברהם שהיה ג"כ יחיד בדורו שפרסם האמונה ונרדף מבני דורו והיה לאב המון גוים, הביטו אל אברהם אביכם - כמו שהוא היה יחיד ועמד נגד תועים רבים כן תהיו אתם. לזיכוי הרבים נא להעביר הלאה, ניתן לקבל את המסרים חינם בדואר. ניתן לקבל עלונים/דיסקים לשמיעה. פרטים בטל. 0527-120-948
 

ינוקא1

New member
אני כל כך לא אוהב את ה"דרושים" הללו . . .

קודם כל יש הלכה - מי שאמו יהודיה כשרה , הוא יהודי כשר לכל דבר ועניין ולא ערב רב. לגבי זה שאולי התערבו בעם ישראל ? על זה כתוב "אמר רבי יצחק: צדקה עשה הקב"ה עם ישראל שמשפחה שנטמעה נטמעה" - אם אין ערעור על מישהו או מישהי , אז הם יהודים כשרים ואפילו אליהו הנביא לא יוציא אותם מעם ישראל. לכן אין מה להתחיל לבדוק מי הגיע מהיכן , ולכן כשאומרים "ערב רב" אין הכוונה למוצא ביולוגי. הכוונה לקליפה רוחנית בלבד. זה אני אומר מהצד ההלכתי. עכשיו - נכון שיש בזוהר דרושים על ערב רב , וכן בעוד כתבים. אני מבין את ערב רב כ"קליפה" ולא כאנשים פרטיים. דהיינו ערב רב הוא כח רוחני מסוים שמתלבש באנשים פרטיים להחטיאם. אבל אם יעשו תשובה ויבררו טוב מרע , יכולים להוריד מעליהם את עול הקליפה הזו. . ובעניין הזה ביאר הרב קוק במאמרי הראיה : "כי היסוד של הסימן של הערב רב הוא בנוי בדבר המידות הטובות היסודיות של ישראל בכלל. וכמו שאמר דוד על הנתינים ועל הגבעונים 'לא מבני ישראל המה'. ג' סימנים יש באומה זו רחמנים ביישנים וגומלי חסדים... ומכלל הן אתה שומע לאו ... ועיקר הסימן היסודי של הזוהר הוא... שהם אינם חוששים לטובת ישראל, והם נוטים לאומות העולם יותר מלישראל. ואם יחזון לישראל בדוחקא מתרפין מינייהו..." כלומר מי ששונאים את עם ישראל ונוטים לטובת אומות העולם , או מי ששונאים את התורה ומוציאים עליה שם רע , וכן כל מי שלא אכפת להם בצרתם של ישראל - זוהי הקליפה הרוחנית הנקראת ערב רב. כל העיסוק לנסות לזהות את הערב רב עם ציבורים מסוימים בעם ישראל הוא דבר רע. הרי זוהי מטרתו של הערב רב - להגביר פירוד בין נשמות ישראל. (לכן יש מרבותי שאמרו כי "מי שעוסק תמיד בערב רב , סימן שהוא עצמו מהם ! " על דרך "כל הפוסל במומו פוסל"). לכן התרופה הכי טובה לבעיה הזו היא להוסיף באהבת ישראל כמה שיותר. ללמד זכות על עם ישראל ! אם רואים מישהו ששונא את עם ישראל והתורה , עליו נאמר "הלוא משנאיך ה' אשנא". ומכיוון שהוציא את עצמו מהכלל , איננו צריכים לאוהבו. אבל כל עוד לא ראינו זאת - עלינו להתיחס באהבה וכבוד לכל יהודי.
 
אם לא היית בא עם מטען אנטי

למסרים מתקשור עם אוטיסטים בשיטת התמיכה .F.C, היית רואה שגם מוישל'ה אמר בדיוק כמוך: "שאי אפשר לנסות לזהות את הערב רב עם ציבורים מסוימים בעם ישראל" ושצריך להוסיף שלום ואהבת ישראל. תנסה לקרוא את תוכן המסר שוב ללא שיפוט ודעות קדומות: מסר מהאוטיסט מוישל'ה, מוצ"ש נשא ב' סיון תשע"א (04.06.2011 למנינם): " אנחנו מתקרבים לגאולה ואני רוצה לומר לכם שכל מיני אנשים ילכו ויעלמו מהמציאות. אבל לא נוכל להגיד: אה, בדיוק כאלה הם הערב רב, או בדיוק החילונים, או בדיוק הציונים, או בדיוק אנשים מסויימים, יהיו אנשים מכל הסוגים שיעלמו. יהיה בירור בין החילונים, בין הדתי לאומי ובודאי בין הרבנים שלהם, ואצל החילונים והמנהיגים שלהם שכמעט כולם הם ערב רב, אבל גם בין החרדים. והרוב לא נקראים יהודים אלא ערב רב. והצורה שהערב רב ייעלמו תהיה אחרת מכל דבר שידענו עד היום שלא נדע. ובינינו חייב להיות שלום, וזה חייב, חייב. כל אחד שהוא יהודי אמיתי יחפש את השלום ולא להילחם. אבל יש מצבים שיש ערב רב חרדי שנלחמים נגד היהודים האמיתיים, אבל גם הערב רב נראה כמו צדיקים, אז איך נדע מי יהודי אמיתי? אם יהודי יכול לבכות על הצרות של יהודי אחר, הוא בודאי לא ערב רב, אם יהודי עושה חסד לשם שמים בלי להרוויח כבוד או כסף מזה, הוא בודאי נשמה שעמדה על הר סיני. והערב רב פועל אך ורק בשביל כבוד, ממון וסיפוק תאוותיו, אין להם לב אמיתי ליהודי אחר, הם בעולם הזה בלבד. לפעמים אנחנו מתבלבלים כי יש יהודים שהם נראים בעלי חסד, אבל באמת הם עושים אך ורק לעצמם. אם הוא לוקח את הדין ומסובב את זה כאילו שזו צדקות הוא ערב רב, חייבים להתרחק, ואי אפשר לשמוע לו, זה לא שלום, ואסור לעשות איתם שלום. ולכן, לחשוב טוב, אם יש ויכוח, על מה הויכוח, לשמוע כל צד והנימוק שלו ואז תדעו. לפעמים זה לא כל כך פשוט לדעת, כי לערב רב יש הרבה רבנים לצידם שמסובבים את האמת, אבל יהודי אמיתי יבין בלב שלו מה האמת, יחד עם זה, לא כדאי להילחם פנים אל פנים, אלא לפעול בשקט ולהשתחרר מהם לגמרי. המצב בעולם זה 90% שקר ו 10% אמת, אין גוונים בשקר, אין מקום עם פחות שקר או יותר שקר, כי השקר הוא שקר, אפילו שזה רק קצת, ולהיפך, קצת שקר הרבה יותר מסוכן מהרבה שקר, כי הרבה שקר מגלים בקלות, וקצת שקר מבלבל וזה גורם אסונות עצומים."
 

ינוקא1

New member
אין לי מטען אנטי ,

אבל אני לא אוהב דיבורים על אנשים ש"יעלמו". על זה אמרו חכמינו "יתמו חטאים ולא חוטאים". ואביא לך דוגמה - על יהודי כשר בן לאמא יהודיה מזרעו של דויד המלך , ובנו של צדיק גדול (חזקיהו) - לכל הדעות הוא לא ערב רב. הלא הוא מנשה מלך יהודה. אותו מנשה העמיד צלם בהיכל , מילא את ירושליים דם פה לפה , ואפילו הרג את הסבא שלו מצד האמא (הנביא ישעיהו. והוא אפילו עשה את זה בדין תורה). וכאן הוא יהודי לכל הדעות ! שום ערב רב ! האמירה על כל האנשים שלא מוצאים חן בעיננו "ערב רב" - היא גורמת לנו לראות את הרע באנשים אחרים , לא אצלינו. האמת היא שגם יהודים כשרים לכל הדעות יכולים להיות מנוולים גדולים וזה לא קשור לערב רב. בדיוק כפי שיצר הרע של ישמעאל מחטיא בעריות , ויצר הרע של עשיו מחטיא באכזריות וכעס , ערב רב זה היצר הרע של שנאת חינם. ואני ראיתי ספרים שיצאו במאה שערים שמכנים את הדתיים לאומיים "עובדי עבודה זרה בשיתוף" , ואת הציונים "עמלק" , ועוד כל מיני פנינים מהסוג הזה. ואני אומר שאלו הערב רב האמיתיים - מי שבאים לזרוע פירוד ושנאת חינם בעם ישראל. לגבי התקשורים עם האוטיסטים - כפי שאמרתי בעבר , אין לי אנטי אליהם , אבל גם אין לי חובה לקבל את דעתם. דבריהם אינם דברי אלוהים חיים , זה בסך הכל סוג של "תקשור" (כפי שעושים היום הרבה מתקשרים) ואמנם אפשר להיוועץ בזה אבל זה לא משהו שצריך להתיחס אליו כאמת מוחלטת.
 
אני דווקא מאמין למסרים האלה והם חיזוק חשוב

ובדרך כלל הם חוזרים על דברי הנביאים וחז"ל שמפוזרים במקורות שלנו, ורק מחדדים ומדגישים אותם. לגבי מנשה מלך יהודה זו לא דוגמא טובה לעניין הערב רב, כי על פי מקורות הזוהר באמת בתקופה שלו לא היו כבר ערב רב בין בני ישראל, מאחר שכל הערב רב שיצאו עם עם ישראל ממצרים מתו במדבר בחטא העגל וחטא המידיניות ובעל פעור ולא נכנסו לארץ ישראל, ועל פי הזוהר נשמות הערב רב יחזרו לנסיון וברור נוסף ואחרון בדורות האחרונים של העקבתא דמשיחא, האם הם בוחרים בטוב וחיי נצח, או נשארים ברע ונאבדים לדראון עולם. לכן מי שמחפש באמת את האמת מקבל חיזוק מהמסרים שלהם.
 

ינוקא1

New member
אם בדורו לא היה ערב רב ,

כל שכן בדורינו שאין. ומה שחוזר זו הקליפה שלהם , שהיא הקליפה של שנאת חינם.
 
זה לא משמה מדברי הזוהר

שאומר בפרוש שנשמות הערב רב יחזרו בעיקבתא דמשיחא לברור אחרון, ויתגלגלו במנהיגי הדורות האחרונים וגם בחלק מרבני הדורות האחרונים.
 

ינוקא1

New member
לא כתוב "יתגלגלו"

כתוב שהם באחרית הימים בראשי העם , ומבחינתי הכוונה היא שראשי העם נגועים בקליפה הזו. כרגיל כדי להבין משהו - תמיד קודם כל צריך לראות את הפשט , ולפי הפשט כל מי שהוא בן יהודיה הוא יהודי כשר. וגם אם התגלגלו בהם , זה לא משנה כלום - יהודי זה יהודי. לכן כאשר הזוהר מדבר על כך שהם בראשי העם וגוזלים את העם וכו' וכו' , הכוונה היא שהם נגועים בקליפה הזו. וזוהי קליפה של חוסר אהבת ישראל ושנאת חינם.
 

REALI

New member
אתה בטוח שאתה לא אחד מהם?

איזה זיכוי רבים אתה מוצא במה שכתבת? סתם מוציא לעז על עם ישראל. נבואה ניתנה לשוטים, אבל חכמים לומדים מרבותיהם מהי דרך ה'.
 
‫שים לב לדעת גדולי דור מהארץ והעולם בנושא

" עולמו של אוטיסט – מסרים מעולם האמת – הסכמות עמ' 2 (הועתק ברשותו של המחבר הרב סרבניק מהספר "ונפשי יודעת מאד" העוסק בתיקשור עם אוטיסטים ופגועי מח). דברי הגאון הגדול רבי אהרן יהודה לייב שטיינמן שליט"א נמסר לי אישית מפיו של הגראי"ל שטיינמן בענין התקשורת החדשה עם פגועי המוח (אוטיסטים), שהוא רואה בזה רחמי שמים מרובים לעורר בזה את הישנים השוכחים את האמת בהבלי הזמן, ושוגים כל שנתם בהבל וריק, ואף לחזק את בני התורה בדברים שיש לחזק את בני התורה של זמנינו. באשר דבריהם הם מוסר חוצב להבות אש ומעורר מאד את כל המעיינים בהם. על כן, טוב להפיץ ולפרסם דברים אלו. הגראי"ל נכח אישית בתקשורים עם פגועי מוח והתפעל מאד מהתשובות שהם השיבו לו על שאלותיו. לדעת הרב שליט"א חשוב מאד להתבונן בדברי המוסר שלהם לצורך חשבון הנפש ואין להתעלם מהם. הקב"ה שולח לנו הארה ממרום ואילו אנשים רבים מתעלמים ומזלזלים בה. לכן, עודד אותי מאד הרב שליט"א להוציא את הספר ["ונפשי יודעת מאד"] המעביר מסרים אלו לציבור הרחב... לא זכינו לגילוי תופעה זו אלא לצורך מטרה אחת, לקרב את לבבות עם ישראל לאביו שבשמים. עולמו של אוטיסט – מסרים מעולם האמת – הסכמות עמ' 3 הרב נתן מאיר וכטפו יגעל בית מדרש גבוה, לייקוואוד, ניו ג'רסי, כ"ה סיון תשנ"ז "העם ההולכים בחושך ראו אור גדול". נמצאים אנו בתקופה שהחושך והבלבול גדולים מאד. רבים מעמנו אינם מכירים אפילו את אביהם שבשמים, ואפי' מאלו ההולכים בדרך האמת ישנם הרחוקים עדיין מן השלימות. ריחם הבוי"ת על עמו ושלח לנו ברוב רחמיו אמצעי המסוגל לעורר אנשים מתרדמתם העמוקה, באמצעות תקשורת חדשה עם בני אדם הפגועים במוחם ["אוטיסטים"]. דרך תקשורת זו רואים אנו שהעולם הרוחני גלוי לפניהם. למרות שבעיני העולם נחשבים אנשים אלו כחסרי הבנה וידיעה בנעשה סביבם, באמצעות התקשורת החדשה הנקראת "תקשורת בתמיכה" אנו מגלים שידיעתם בענינים הרוחנים של העולם, בעניני הבורא, ההשגחה ומוסר, הם ברמה גבוהה מאד. דברים אלו כבר הביאו חיזוק רב להרבה יהודים לחזור לשורשם או לחזק את דבקותם בתורה ומצוות. על כן אני רואה חשיבות גדולה לפרסם את הספר "ונפשי יודעת מאד" והמסרים של אותם פגועים הגורמים לקירוב הלבבות לאביהם שבשמים. מרוב טרדותי לא יכולתי לעיין בספר הזה ובקשתי מתלמיד חכם הנאמן עלי כבי תרי לעבור עליו, והוא אכן עבר על חלק גדול מן הספר ומסר לי את תוכנו. מלבד מה שבעצמו נוכח מקרוב באמיתות התקשורת וחשיבותה. יחד עם זאת עלינו להדגיש שהמסרים הנמסרים לנו דרכם ראויים לחזק ולקרב את הלבבות, ואין לפעול על פיהם למעשה בלי להועץ ברב כי כידוע אין הנהגת האומה בפועל אלא על ידי חכמי התורה. אני רוצה לברך את אלו העוסקים בהפצת המסרים החשובים הללו במטרה לקדש שם שמים ולהגדיל את שמו יתברך בעולם. יהי השי"ת בעזרם וחפץ ה' בידם יצליח. עולמו של אוטיסט – מסרים מעולם האמת – הסכמות עמ' 4 דברי הרה"ג ג. קראוס ראב"ד מנצ'סטר באנגליה אודות התקשורת ב - FC לאחרונה יצאה חוברת שנכתבה על ידי הרה"ג ג.קראוס ראב"ד באנגליה בשם "שמעו ותחי נפשכם". בחוברת זו תקשורות רבות של ילדים פגועי מוח, והיא מוכיחה בעליל כיצד דבריהם מתאימים להפליא לדברי חז"ל. ואלו חלק מדבריו בהקדמתו שם: וכו' הביעו FC "כל נכי הנפש בארץ ישראל המתקשרים באמצעות תקשורת לאחרונה את משאלתם לפרסם ולהדפיס חלק ממאמריהם עם מקורות מפסוקים ודברי חז"ל ושאר ספרים במידת האפשר, אני מרגיש שדבר זה הוא חיזוק גדול לעשות כן, באשר זה מוכיח עד כמה דבריהם מעוגנים ומושרשים במקורותינו הקדושים. בהתאם לבקיאות המוגבלת שלי אני בטוח שהחסרתי הרבה מקורות, מכל מקום אותם מעט מקורות שמצאתי מוכיחות לנו שאין אנו יכולים להתעלם מדבריהם. במשך אלפי שנים אוטיסטים, בעלי תסמונת דאון ושיתוק מוחין נחשבו לשוטים. עתה מתברר לנו שהם מבריקים ומסוגלים להביע את עצמם בתקשורת עמנו בדרך הרבה יותר נעלה ממה שאנו מסוגלים, עבור רבים דבר זה לא מתקבל בנקל , אולם אין זה משנה את העובדה שהיא אמיתית, כמו שהוכח בלי שום צל של ספק הרבה פעמים. לבסוף, שני תלמידי חכמים מסרו את הקונטרס הזה עבורי לאחד מגדולי הדור שליט"א, אע"פ שלמעשה הוא לא קרא את הקונטרס הוא נתן את הסכמתו החמה והלבבית לפרסומו, ואמר שהוא תיקון עבור נשמות הנכים, וזכות עבורנו אם זה יעוררנו לתשובה. אותו גדול הזהיר נשמע מדבריו שאין .FC בהדגשה על התקלות האפשריות הקשורות ל לשאול אותם שאלות מהסוג של קביעת החלטות לדוגמא: בעניינים הלכתיים ורפואיים , שאין הם משמשים כתחליף לגדולים, לרבנים , או לרופאים. הרב יוסף בר שלום, הרב הראשי לבת ים פנה אלי איש ירא שמים מבעלי תשובה בישראל, ובקש הסכמה לספר "דניאל" שבו כתובים גילויים שהיה לילד אוטיסט בשם "דניאל". והנה כל האמור שם יש בו יראת שמים, הכל כבר כתוב בנביאים כתובים ודברי רז"ל והמדרשים. ומ"מ כיון שאנשים מתעוררים הרבה כשקורים זה מילד בן דורינו אמינא לפעלה טבה יישר, ואפשר להדפיסו וחלקו בישראל להשיב רבים מעוון ולעוררם ליראת שמים. ובפרט שהסכים על זה אחד מן הגדולים." ועוד הסכמות רבנים רבות באתרי התקשור עם האוטיסטים.
 

בני33

New member
דוד עובד,,,,

אין מאומה חדש במסרים הללו. הם בסך הכל באים לחזק ולאמת מסרים אחרים, אשר מגיעים באפן רצוף בשנים האחרונות, מכל מיני מקומות ומתקשרים. ואיני חושב שזה מיוחס רק ליהודים, זה לכלל האנושות. ולכן בשנים האחרונות, לתקופה שאנו מכנים ''העידן החדש'' עלתה רמת התודעה והרוצים ללמוד לאין שיעור. וכל זה על מנת להקל על בני אנוש את המעברים. שבת שלום.
 
אמת

והמטרה שלהם זה להזכיר לנו את זה כל פעם מחדש, ולהעיר את אלה שעדיין ישנים, לפני שיהיה מאור מדי.
 

david047

New member
היכן

ואיפוא מקומו של משהל"ה האוטיסט .. בכל הערב רב הזה...????????
 
השאלה היא איפה מקומנו..? בכל הערב רב הזה..???

ואיך אנו יכולים למנוע מעצמנו לרדת לבאר שחת..??? ואת מקומם של האוטיסטים ומאיפה ואיך הם מקבלים את המסרים שלהם, אתה יכול לראות ולהבין בקליפ הזה: אמא של גליה (אחרי שתיראה את הפתיח אתה יכול להריץ לדקה 10 לתחלס)
 

david047

New member
יש

איני רוצה לקלקל את החגיגה .. אך בגלל חילוניותי אני ספקן גדול . והוכחות אני אוהב .. ספר לי בחסדך סיפור אמיתי שהתרחש באמת??
 
את הסרט גליה שבקישור ראית עד סופו ?

הסיפור הזה אמיתי לחלוטין, והיה בטלביזיה במספר תוכניות אירוח, כפי שאתה יכול לראות קטעים משם בסרט.
 
למעלה