הסיבות

באופן כללי בריונות.
אם אפרט
1. איומים בפורום ובמסרים שאם אמשיך לפתוח שרשורים חוקיים לחלוטין אחסם.
ביקשתי גם בפורום וגם בפרטי הסבר לטענה שהשרשורים שפתחתי עוברים על חוקי הפורום ולא קיבלתי. המנהלת העמיתה טענה שאין עבירה על כללי הפורום והזמינה אותי להמשיך לפתוח שרשורים. להזכירכם אין בכללי הפורום הגבלה על מספר השרשורים שניתן לפתוח.
2. שימו לב למלכוד, מצד אחד טענה שתגובות מזהמות את שרשורי המדמנה של ספירת העומר ומצד שני איסור לפתוח שרשורים חדשים.
3. נעילת שרשורי ספירת העומר על מנת לסתום פיות, מי שבחר לפתוח שרשור יומי בידיעה שהוא יכול להיות מוקפץ שיתמודד בדרך הוגנת עם התוצאות. במיוחד שהוצעה דרך פשוטה יותר שתייתר את הצורך בנעילה.
4. עריכת נושא שרשור שלי, כך שהוא עיוות את מטרת השרשור. כשערכתי חזרה, נערך שוב וננעל על מנת שלא אוכל לשנות, כאן זה לא רק סתימת פיות אלא לשים בפי דברים שלר אמרתי.
5. מחיקת שרשורים לגיטימיים.
6. ניצול כוחו כמנהל על מנת להשתיק את מי שדעתו שונה משלו ומעז לעמוד על שלו. אם תסתכלו בפורום בהתנגחויות בין דיברגנט למ.ח.פ. השרשורים יותר ארוכים וההתבטאויות יותר קיצוניות. שם זה מותר כי זה לא מופנה כלפיו. מצד שני אם תשוו את התנגחויותיו עם גולשים בפורום אקטואליה, למשל, תראו שבפורום חורזים הוא מגיע לעימותים הרבה יותר אלימים, כי שם אף אחד לא ימחוק את דבריו ובבריוניות שלו הוא משתיק את אלה שמתעקשים לעמוד על דעתם.

יצא ששמתי את זה בפורום שמתאים למנהל המדובר, אבל זה מקרי.


ואם התזכורת כל כך חשובה אז לפחות שתהיה מדוייקת. הספירה מבוססת על לוח השנה היהודי בו היום מתחיל בערב. בכל יום קודם בא הערב, אח"כ הלילה, אח"כ הבוקר וכן הלאה...
עפ'י ספירה זו יום ראשון מתחיל עם יציאת השבת כך שלהגיד בצהרי יום ראשון שבלילה, שזה כבר ערבו דל יום שני, יהיה ראשון בערב זה מגוחך.
או שהספירה והלוח חשובים ואז תדקדק בפרטים, או שלא ואז בשביל מה לתזכר..

 
נערך לאחרונה ב:

דיברגנט חדש

Well-known member
באופן כללי בריונות.
אם אפרט
1. איומים בפורום ובמסרים שאם אמשיך לפתוח שרשורים חוקיים לחלוטין אחסם.
ביקשתי גם בפורום וגם בפרטי הסבר לטענה שהשרשורים שפתחתי עוברים על חוקי הפורום ולא קיבלתי. המנהלת העמיתה טענה שאין עבירה על כללי הפורום והזמינה אותי להמשיך לפתוח שרשורים. להזכירכם אין בכללי הפורום הגבלה על מספר השרשורים שניתן לפתוח.
2. שימו לב למלכוד, מצד אחד טענה שתגובות מזהמות את שרשורי המדמנה של ספירת העומר ומצד שני איסור לפתוח שרשורים חדשים.
3. נעילת שרשורי ספירת העומר על מנת לסתום פיות, מי שבחר לפתוח שרשור יומי בידיעה שהוא יכול להיות מוקפץ שיתמודד בדרך הוגנת עם התוצאות. במיוחד שהוצעה דרך פשוטה יותר שתייתר את הצורך בנעילה.
4. עריכת נושא שרשור שלי, כך שהוא עיוות את מטרת השרשור. כשערכתי חזרה, נערך שוב וננעל על מנת שלא אוכל לשנות, כאן זה לא רק סתימת פיות אלא לשים בפי דברים שלר אמרתי.
5. מחיקת שרשורים לגיטימיים.

יצא ששמתי את זה בפורום שמתאים למנהל המדובר, אבל זה מקרי.


ואם התזכורת כל כך חשובה אז לפחות שתהיה מדוייקת. הספירה מבוססת על לוח השנה היהודי בו היום מתחיל בערב. בכל יום קודם בא הערב, אח"כ הלילה, אח"כ הבוקר וכן הלאה...
עפ'י ספירה זו יום ראשון מתחיל עם יציאת השבת כך שלהגיד בצהרי יום ראשון שבלילה, שזה כבר ערבו דל יום שני, יהיה ראשון בערב זה מגוחך.
או שהספירה והלוח חשובים ואז תדקדק בפרטים, או שלא ואז בשביל מה לתזכר..

אהבתי את השורה "יצא ששמתי את זה בפורום שמתאים למנהל המדובר, אבל זה מקרי.", מדובר בילד שלא התבגר שנתנו לו להיות מנהל פורום, הוא מנסה לעשות הדתה, לדשן את הפורום בשרשורים שלא מעניינים אף אחד רק בכדי לעצבן, לעשות דווקא כמו ילד בגן ולנצל את כוחו לכפות את דעתו האישית על כולם.
הוסבר לו ע"י הגולשים שעכשיו מצב לא פשוט במדינה ויש נושאים חשובים יותר מהשטות שלו, אך הוא נהנה לעשות דווקא, הסבירו לו שספירת ימי החטופים הרבה יותר רלוונטית.
עכשיו כל הפורום מרופד באפסים ואף נושאר לא מדובר למעט האיוולת שלו ושלא לדבר על טעויות שעושה וכמה שיוסבר לו, לא ישנה את דעתו שהוא צודק.
בקיצור, ילד ומתאים כמו כפפה ליד לפורום זה של חדרי ילדים.
 

מ ש ה 53

Well-known member
מנהל
יצא ששמתי את זה בפורום שמתאים למנהל המדובר, אבל זה מקרי.


ואם התזכורת כל כך חשובה אז לפחות שתהיה מדוייקת. הספירה מבוססת על לוח השנה היהודי בו היום מתחיל בערב. בכל יום קודם בא הערב, אח"כ הלילה, אח"כ הבוקר וכן הלאה...
עפ'י ספירה זו יום ראשון מתחיל עם יציאת השבת כך שלהגיד בצהרי יום ראשון שבלילה, שזה כבר ערבו דל יום שני, יהיה ראשון בערב זה מגוחך.
או שהספירה והלוח חשובים ואז תדקדק בפרטים, או שלא ואז בשביל מה לתזכר..
אז מה בדיוק הבעיה שלך? בוא ונראה: מתי עורכים את טקסי הבערת הקרשים של "ל"ג בחומר"? אזכיר לך: בערב ל"ג בחומר. כי בערוב היום של ל"ב בחומר, מגיע מועד החג. כי ככה זה עפ"י הדת היהודית: שקיעת השמש מעידה על חילוף היום. כלומר: הלילה שלאחר השקיעה הוא כבר לילו של היום החדש.

כך גם הקידוש של שבת נערך בליל השבת, כלומר ביום ו' בערב, וההבדלה נערכת במוצאי השבת, כי לאחר שקיעת השמש, אנו עומדים כבר בליל של יום הראשון.

ועוד קטנה.. ל"ג בעומר הוא היום היחיד שבו מותר לערוך חתונות במהלך ימי ספירת העומר, שכן ימי ספירת העומר נחשבים כימי אבלות. ועובדה: יש המגדלים זקן בימים אלה, כאות לאותה אבלות ו... כן. יש גם כאלה, שמגדלים זקנים וביום הל"ג הם מגלחים וממשיכים לגדל עד תום ימי החומר. אבל רגע. דיברנו על חתונות. אז או שקובעים את יום החתונה לליל ל"ג בעומר, כלומר, בערוב היום של ל"ב בעומר, או שעורכים את הטקס לפני ערוב יום הל"ג. כי לאחר ששקעה השמש, נהיה כבר ביום ה-ל"ד בעומר, שהוא לא יום שמתאים לנישואין.

הבנת את זה ברוך?

 
אז מה בדיוק הבעיה שלך? בוא ונראה: מתי עורכים את טקסי הבערת הקרשים של "ל"ג בחומר"? אזכיר לך: בערב ל"ג בחומר. כי בערוב היום של ל"ב בחומר, מגיע מועד החג. כי ככה זה עפ"י הדת היהודית: שקיעת השמש מעידה על חילוף היום. כלומר: הלילה שלאחר השקיעה הוא כבר לילו של היום החדש.

כך גם הקידוש של שבת נערך בליל השבת, כלומר ביום ו' בערב, וההבדלה נערכת במוצאי השבת, כי לאחר שקיעת השמש, אנו עומדים כבר בליל של יום הראשון.

ועוד קטנה.. ל"ג בעומר הוא היום היחיד שבו מותר לערוך חתונות במהלך ימי ספירת העומר, שכן ימי ספירת העומר נחשבים כימי אבלות. ועובדה: יש המגדלים זקן בימים אלה, כאות לאותה אבלות ו... כן. יש גם כאלה, שמגדלים זקנים וביום הל"ג הם מגלחים וממשיכים לגדל עד תום ימי החומר. אבל רגע. דיברנו על חתונות. אז או שקובעים את יום החתונה לליל ל"ג בעומר, כלומר, בערוב היום של ל"ב בעומר, או שעורכים את הטקס לפני ערוב יום הל"ג. כי לאחר ששקעה השמש, נהיה כבר ביום ה-ל"ד בעומר, שהוא לא יום שמתאים לנישואין.

הבנת את זה ברוך?
זהו דיוק ראשון בערב חל במוצ"ש ולכן הוא לא יכול לבוא אחרי ראשון בצהריים שאז נפתח השרשור....
 
אם השרשור נפתח בצהריים משמעות הדבר שמדובר ביום שהחל אמש.
ולכן הערב שיבוא אחרי פתיחתו יהיה הערב של היום הבא.
מה שנעשה בשרשור זה תערובת בין הספירה שנעשתה לפי הלוח העברי לבין הגדרת הזמן (ראשון בערב) לפי הלוח הכללי.
 

דיברגנט חדש

Well-known member
אז מה בדיוק הבעיה שלך? בוא ונראה: מתי עורכים את טקסי הבערת הקרשים של "ל"ג בחומר"? אזכיר לך: בערב ל"ג בחומר. כי בערוב היום של ל"ב בחומר, מגיע מועד החג. כי ככה זה עפ"י הדת היהודית: שקיעת השמש מעידה על חילוף היום. כלומר: הלילה שלאחר השקיעה הוא כבר לילו של היום החדש.

כך גם הקידוש של שבת נערך בליל השבת, כלומר ביום ו' בערב, וההבדלה נערכת במוצאי השבת, כי לאחר שקיעת השמש, אנו עומדים כבר בליל של יום הראשון.

ועוד קטנה.. ל"ג בעומר הוא היום היחיד שבו מותר לערוך חתונות במהלך ימי ספירת העומר, שכן ימי ספירת העומר נחשבים כימי אבלות. ועובדה: יש המגדלים זקן בימים אלה, כאות לאותה אבלות ו... כן. יש גם כאלה, שמגדלים זקנים וביום הל"ג הם מגלחים וממשיכים לגדל עד תום ימי החומר. אבל רגע. דיברנו על חתונות. אז או שקובעים את יום החתונה לליל ל"ג בעומר, כלומר, בערוב היום של ל"ב בעומר, או שעורכים את הטקס לפני ערוב יום הל"ג. כי לאחר ששקעה השמש, נהיה כבר ביום ה-ל"ד בעומר, שהוא לא יום שמתאים לנישואין.

הבנת את זה ברוך?
החתונות מתקיימות בערב ל"ג בעומר, כך גם הגילוח והתספורות והמפורסמת ביניהם היא החלאקה ובשמה הפחות מוכר אפשערניש.
 
למעלה