הסיוט חוזר

giladwin

New member
לא יודע, אני יותר בקטע שבקלאסיקות

אסור לגעת, המקור תמיד יהיה טוב יותר.
 

y a m i girl

New member
מצד אחד אני מסכימה איתך../images/Emo181.gif../images/Emo82.gif

אבל מצד שני, אני לא יודעת, גם אם הרבה מהלהקות לא נראות מבטיחות, אני מוצאת אתזה מאוד מעניין דווקא. חוץ מזה לפי מה שכתבת"אסור לגעת, המקור תמיד יהיה טוב יותר" אז לא היה לנו לא את הגירסא לסוויני של טים ברטון ולא את הפרוייקט העתידי שלו של אליס, שזה נורא חבל.
 

giladwin

New member
התכוונתי לשירים,

לא לסרטים. גם ככה טים עבד עם מי שכתב את השירים והלחן המקוריים.
 

LadySilkworm

New member
זה נראה מעניין אבל

לפי הלהקות זה לא נראה לי הולך להיות מדהים כ"כ... תמיד אעדיף את המקור בכל אופן.
 

giladwin

New member
שמעתי את הגירסה של מרילין מנסון

לפני זמן מה וזה היה פשוט רצח. הוא רצח את השיר עם סכין ודקר אותו שוב ושוב ושוב. זה היה ממש נורא. זאת דוגמה קלאסית למה לא לגעת בקלאסיקה.
 

wolfyy

New member
נכון, גרסא מזעזעת.

פיונה אפל לעומת זאת עושה את זה מאד מיוחד. אבל כן, בגדול אני גם חושבת שלא צריך לגעת בזה, יש כן טעם לעשות קאברים ויש אנשים שעשו את זה מדהים (לדוגמא Wild is the Wind - David Bowie שגורם למקור להחוויר) אבל במקרה של הסיוט לפני חג המולד יש לזה סגנון משלו שנועד בדיוק להעביר אווירה מסוימת עבור הסרט ולעשות מזה משהו אחר זה מקלקל לטעמי. אבל כל אחד וטעמו עמו
 

LadySilkworm

New member
../images/Emo45.gif גם אני שמעתי וחשבתי אותו הדבר.

שמעתי גם את של פאניק אט דה דיסקו וזה לא היה משהו..
 
למעלה