הסכמי גג על כרעי תרנגולת
(וסליחה על הכותרת "העיתונאית", אבל קשה היה להתעלם מההומור הזה).
אמנם הכתבה מדברת על הסכם אחד (והראשון) - בקרית-גת, וקשה לדעת מן הכתבה במי האשמה (סבירות גבוהה שהעירייה, או אנשי המקצוע ששכרה, לא העריכה נכונה את גודל המחלף והיקף ההשקעות הנדרש), אבל אם תסתכל גם על ההסכמים הנוספים - כמו ראש העין וכן ההסכם המוצע היום לחדרה, בנוסף למערכת הלחצים שמפעילה הממשלה/אביגדור יצחקי על העיריות, קשה להלל ולחלוק שבחים למיזם הזה, שנקרא "הסכמי גג"... בשורה התחתונה, נראה שהמדינה מתנהגת כלפי הרשויות כסוחר רכב משומש המנסה למכור סוברו יד 8 ללקוח טירון. אני לא רואה כאן - כמו בעוד הרבה מהלכים של המדינה/ממשלה - "אחריות והתנהלות ציבורית", כזו ששמה את השירות והאחריות לתושבים/לאזרחים במקום הראשון.
(וסליחה על הכותרת "העיתונאית", אבל קשה היה להתעלם מההומור הזה).
אמנם הכתבה מדברת על הסכם אחד (והראשון) - בקרית-גת, וקשה לדעת מן הכתבה במי האשמה (סבירות גבוהה שהעירייה, או אנשי המקצוע ששכרה, לא העריכה נכונה את גודל המחלף והיקף ההשקעות הנדרש), אבל אם תסתכל גם על ההסכמים הנוספים - כמו ראש העין וכן ההסכם המוצע היום לחדרה, בנוסף למערכת הלחצים שמפעילה הממשלה/אביגדור יצחקי על העיריות, קשה להלל ולחלוק שבחים למיזם הזה, שנקרא "הסכמי גג"... בשורה התחתונה, נראה שהמדינה מתנהגת כלפי הרשויות כסוחר רכב משומש המנסה למכור סוברו יד 8 ללקוח טירון. אני לא רואה כאן - כמו בעוד הרבה מהלכים של המדינה/ממשלה - "אחריות והתנהלות ציבורית", כזו ששמה את השירות והאחריות לתושבים/לאזרחים במקום הראשון.