הסעת המונים ברכבת תחתית

מצב
הנושא נעול.

drukman

New member
לא שכחתי ואני מסכים לדבריך

הבאתי את פריס ולונדון כדוגמא שגרמה לי הנאה. מערכת הסעת המונים פירושה תנועה מכל מקום עיקרי לת``א וחזרה ובת``א עצמה. אני אגב לא חושב שצריך להפסיק עם הסעת נוסעים באוטובוסים ו/או במוניות. אני בעד להשתמש בכל האמצעים ולא רק בחלק מהם. אני חושב שאם מספר המכוניות והאוטובוסים יצטמצם, יהיה יותר מרווח בכבישים הפנימיים והבין עירוניים במטרופולין גוש דן. אני חושב ש``דן`` יתחיל להתייעל ולחדש את תנאי הנסיעה בו אם תהיה לו אלטרנטיבה. וחוץ מזה, צריך לסנן חלק מהאוכלוסייה הנוהרת כעת לת``א למקומות שונים מת``א באמצעות מערכת היסעים כמו כביש חוצה ישראל. שים נא לב שמקימים כל העת מרכזי תעשייה חדשים בערי לוויין כמו פ``ת, ראש העין, נתב``ג, רעננה, הרצליה, נתניה. זה גורם לנדידת אוכלוסייה וכלי רכב מחוץ לת``א וכל זה מסייע.
 

google

New member
תוספת

עזוב פריס או לונדון קח את וושינגטון ארהב שם נבנתה רכבת תחתית רק לאחרונה. זו איכות חיים זה יתרון. לא לבנות קו עלוב מפ``ת לת``א אלה מפת קווים המונית יעילה שיהיה אפשר כמו בלונדון להחליף קו באמצע בלי לחכות שעה. וחלאס עם האוטובוסים המסריחים של דן
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה