הספסל של מכבי לוקח אליפות

roy_ma

New member
את מקצינה את העניין. לא שחור-לבן

הסיפור פיני-צבי.
 
הספסל של מכבי לוקח אליפות

לכל המשווים בין מכבי תל אביב לרעננה וירושלים תשכחו מזה הספסל שלנו לוקח אליפות בניתם קבוצות יפות, אבל אין מה לעשות אולי פעם הבאה
 

McDVD

New member
במבחן הקודם הם נכשלו ובגדול

במבחן הקודם הם נכשלו.סיימו מקום ראשון נתנו עונה גדולה אבל עדיין הפסידו את האליפות והגביע למכבי. השנה הם יצטרכו למחוק את הכישלון הקודם .אבל קשה לי להמין שיעשו את זה.(עם כל הכבוד).
 

leeno

New member
מה שלא יהיה,היה ניצחון זה ניצחון.

תסכימי איתי ניצחון זה ניצחון ולא אמרנו שאתם קבוצה קטנה לפחות לא אני. שפיני יעשה כמה דברים רעים שהוא רוצה מחוץ למגרש. זה לא ישנה את מה שאני חושבת עליו במגרש עצמו.
 

leeno

New member
רגע,רגע הילה

גם אוהדי ירושלים קצת משתחצנים כולל השחקנים שאני יזכיר לך את השחצנות של הזר החדש שלכם? אמרת בהודעה שלך שלו מגיע ``לו`` לזכות. זה שאוהד אחת אומר את זה והרוב חולק עליו לא אומר שלא מגיע למכבי לזכות. תאמיני או לא אני מכבדת אתכם ואת רעננה ואת שאר קבוצות הליגה עם כל האהבה שלי למכבי. אולי עומק הספסל של מכבי יעזור לה אבל זה לא מה שישנה לירושלים יש ספסל טוב וגם לרעננה ועוד שאר הקבוצות שיסלחו לי ששכחתי אותם.
 

leeno

New member
זה דיי ברור...

שהוא אומר את כל זה כדיי שהקהל יואהב אותו שרף יכול להגיד לו להפיסק לא בטוח שזה יעזור הרי הוא ידוע באופיו המשוגע כביכול. גם עם פארקר אמרו את זה ואם היית באימונים שלנו היית מבינה איזה שחקן ע-נ-ק לדעתי בכל מקרה הוא. לא הבנתי מה הכוונה שלא מגיע לו לזכות באליפות. וד``א השם שלי... תוסיפי רווח אחריי הלי.
 
למעלה