הספרינטר מרסל קיטל F-15 - גדול תרתי משמע הטוב בכל הזמנים
דעתי האישית ( למרות שעדין אין לו כמות נצחונות כמו קוונטש או אחרים )
השוואה ל F-15 = מטוס קרב גדול 2 מנועים מיועד לעליונות אווירית ..
.הנתונים הפיזיים גובה 188 משקל 86 לפי ויקיפודיה אבל נראה לי שהרזה קצת לקרת גירו 2016 .
יש לציין השתפר מאוד בנג"ש האישי. ביום הראשון .
היום לא נראה שיש משהוא שיכול לנצח אותו במאיץ סיום
קיטר הוא גם ספרינטר חכם שמזהה את נקודת הטימינג האידאלית לפרוץ קדימה בכל סיטואציה המצב האדיאלי מבחינתו זה 200 מ' לסיום קיטר פותח מנוע שני ולאף אחד אין סיכוי ,לייצר את כמות הוואטים הגדולה כזו
הוא מצליח בקטע הסיום לסובב כ 120 בדקה ביחס העברה כמעט 5 ב10 שניות האחרונות מגיע למעל 75 קמ"ש .
את ה 200 מ' האחרונים עשה ב כ 9 שניות .
כל זה בתנאים של סוף מרוץ מעל 4 שעות רכיבה ויותר .
עוד נתון פיקנטי בק"מ האחרון רכבו 55 שניות זה מהירות של כ 65 קמ"ש
גם אתמול הנתונים היו דומים ב2 הימים המשורים הצפי היה למאיץ סיום וקיטל היה גם המעומד הפייבוריט לניצחון וסיפק את הסחורה בגדול .
אריה סדובניק
דעתי האישית ( למרות שעדין אין לו כמות נצחונות כמו קוונטש או אחרים )
השוואה ל F-15 = מטוס קרב גדול 2 מנועים מיועד לעליונות אווירית ..
.הנתונים הפיזיים גובה 188 משקל 86 לפי ויקיפודיה אבל נראה לי שהרזה קצת לקרת גירו 2016 .
יש לציין השתפר מאוד בנג"ש האישי. ביום הראשון .
היום לא נראה שיש משהוא שיכול לנצח אותו במאיץ סיום
קיטר הוא גם ספרינטר חכם שמזהה את נקודת הטימינג האידאלית לפרוץ קדימה בכל סיטואציה המצב האדיאלי מבחינתו זה 200 מ' לסיום קיטר פותח מנוע שני ולאף אחד אין סיכוי ,לייצר את כמות הוואטים הגדולה כזו
הוא מצליח בקטע הסיום לסובב כ 120 בדקה ביחס העברה כמעט 5 ב10 שניות האחרונות מגיע למעל 75 קמ"ש .
את ה 200 מ' האחרונים עשה ב כ 9 שניות .
כל זה בתנאים של סוף מרוץ מעל 4 שעות רכיבה ויותר .
עוד נתון פיקנטי בק"מ האחרון רכבו 55 שניות זה מהירות של כ 65 קמ"ש
גם אתמול הנתונים היו דומים ב2 הימים המשורים הצפי היה למאיץ סיום וקיטל היה גם המעומד הפייבוריט לניצחון וסיפק את הסחורה בגדול .
אריה סדובניק