הספרינטר מרסל קיטל F-15 - גדול תרתי משמע הטוב בכל הזמנים

ariasdo

New member
הספרינטר מרסל קיטל F-15 - גדול תרתי משמע הטוב בכל הזמנים

דעתי האישית ( למרות שעדין אין לו כמות נצחונות כמו קוונטש או אחרים )
השוואה ל F-15 = מטוס קרב גדול 2 מנועים מיועד לעליונות אווירית ..

.הנתונים הפיזיים גובה 188 משקל 86 לפי ויקיפודיה אבל נראה לי שהרזה קצת לקרת גירו 2016 .
יש לציין השתפר מאוד בנג"ש האישי. ביום הראשון .

היום לא נראה שיש משהוא שיכול לנצח אותו במאיץ סיום
קיטר הוא גם ספרינטר חכם שמזהה את נקודת הטימינג האידאלית לפרוץ קדימה בכל סיטואציה המצב האדיאלי מבחינתו זה 200 מ' לסיום קיטר פותח מנוע שני ולאף אחד אין סיכוי ,לייצר את כמות הוואטים הגדולה כזו

הוא מצליח בקטע הסיום לסובב כ 120 בדקה ביחס העברה כמעט 5 ב10 שניות האחרונות מגיע למעל 75 קמ"ש .
את ה 200 מ' האחרונים עשה ב כ 9 שניות .
כל זה בתנאים של סוף מרוץ מעל 4 שעות רכיבה ויותר .

עוד נתון פיקנטי בק"מ האחרון רכבו 55 שניות זה מהירות של כ 65 קמ"ש
גם אתמול הנתונים היו דומים ב2 הימים המשורים הצפי היה למאיץ סיום וקיטל היה גם המעומד הפייבוריט לניצחון וסיפק את הסחורה בגדול .

אריה סדובניק
 
בהחלט גדול על האחרים בדרגה אחת וגם ענייני פוקר

קיטל מתבלט כמובן גם בכוח העצום שהוא מייצר והפער שהוא פותח של 2-3 מטר לא מאפשר בעצם ישיבה אופטימלית על הגלגל שלו, דבר שנותן לו יתרון נוסף. הוא מרשים גם בתושיה שלו. נכון שהוא נזקק לרכבת כלשהי, אבל הוא בהחלט לא תלוי בה לחלוטין. ראו היום איך הוא לקח את הפנייה האחרונה בצורה אופטימלית. קיטל היה בצעירותו רוכב נגד השעון והתפתח להיות ספרינטר. לכן זה לא הפתיע שהוא עשה תוצאה טובה בקטע ה-1 והשדר ביורוספורט אף ציין זאת בקטע הראשון עוד לפני שקיטל יצא לדרך.
אני חושב שהיום היה משחק פוקר בדבוקה. כל זמן שהכבישים היו צרים יחסית, היו קבוצות שרצו לרכוב מקדימה כדי לא להתקע מאחורי נפילה וזה יצר מהירות מספיקה בדבוקה כדי להקטין את הפער לבורחים גם בלי משיכה של קבוצות הספרינטרים. ברגע שנכנסו להקפה שסיימה את המרוץ (עשו אותה פעמיים או 3) שהיו בה כבישים רחבים יחסית, החל משחק בין קבוצות הספרינטרים. כל הקבוצות חוץ מאטיקס-קוויקסטפ לא רצו למשוך כי אמרו "יש לכם ספרינטר-על, אז תעבדו אתם". אטיקס לא רצו למשוך כי רצו לשמור את הרוכבים לרכבת בסיום. כך הגיעו ל-24 ק"מ לסיום עם פער של מעל ל-2:30 דקות מהבריחה, שזה גבולי מאוד בחוקי האצבע של 10 ק"מ לדקה פער. כאן אטיקס נשברו והחלו למשוך בכל הכוח. המשיכה שלהם יצרה פיצול משמעותי בדבוקה ואז נכנסו עוד קבוצות והחלו למשוך, אם כי ראו שאטיקס כן משתפים פעולה במשיכה ואם כדי להרחיק רוכבים שנתקעו מאחורי הפיצול. בכל מקרה, בסופו של דבר, אטיקס שיחקו עם הקלפים טוב יותר והגיעו לק"מ האחרון עם 2-3 רוכבים שהובילו את קיטל בצורה כמעט מסודרת לספרינט הסופי. העליונות של קיטל תקשה על אטיקס בקטעים הבאים שיחשבו כמיועדים למאוץ רב משתתפים בסיום (אלא אם כן זה יהיה בקטע סיום צר או מפותל), כי אחרי הנסיון של היום לא יעזרו להם בכלל במשיכה.
 

ariasdo

New member
סרטונים ל Stage 3 ו Stage 2 כולל נתוני מהירות מרשמים ל .

לכל המסלול , הסרטונים הם ל5 -6 דקות האחרונות בכל שלב זה הקטע המעניין

רכיבה במישור של פלטון גדול במשך שעות זה משעמם לראות אפילו הבריחות הקטנות
עדיין לא יוצרים עניין בגלל שצפוי שיתפסו אותם .


שלב 2 כ 190 ק"מ מהירות ממוצעת 41 קמ"ש
https://www.youtube.com/watch?v=5QDQS0SI-rA

שלב 3 גם כ 190 ק"מ מהירות ממוצעת מעל 41 קמ"ש
https://www.youtube.com/watch?v=F1uJ8P1h-nI
אריה סדובניק

 

nachshon4

New member
41 קמ"ש ליום מישורי זה ממש ממש לא מהיר

הייתי אומר שזה אפילו איטי.
 

ariasdo

New member
נראה איטי לפלטון מקצועי ברמת ג'ירו - מספר סיבות - ופיקנטריה

זה ממוצע למישור ארוך 190 ק"מ 41 קמ"ש הברוטו והנטו זה אותו דבר אין שם הפסקות קפה .
לא מצאתי נתונים לגובה המצטבר - בתחושת בטן נראה לי דומה לפרופורציה שיש בקטע בכביש 4 פוריידיס חיפה .

בימים הראשונים של טור הסבירות קטנה שיתקפו כל קבוצה שומרת על הכוח לסיום כמו שכתבו משחקי פוקר בניהם .

רוב הדרך המהירות ערך כ 40 ק"מש ב20 בק"מ האחרונים הפלטון מגביר לכ 43 קמ"ש ויותר לסגור את הבריחה .
הבורחים הבודדים רכבו במהירות ממוצעת בקטע הבריחה מעל 41 קמ"ש .

בארץ רק בקו ים המלח אילת יש מישור כזה - אבל ואין תחרויות למרחק כזה .

נתון פיקנטי
לפני כחודשים רכבו מהצפון לאילת(זה רוב הדרך בעיקרון מישור יורד) יורם א עם עוד 3-4 רוכבים ברמת מסטר , ביומים מרחקים של 230 ק"מ במהירות 31 קמ"ש נטו , ומעל 26 קמ"ש ברוטו כולל ההפסקות .

במרחקים קצרים המהירות הממוצעת עולה .
השפעה של רוח פנים וגב יש משמעות גדולה וכנ"ל גם עם המישור עולה או יורד ( גובה מצטבר )

פלטון גדול צריך לרכב יותר מהר מרוכב בודד במרחק גדול בערכה גסה בכ 10% או יותר - תלוי בסטואציה את הנתון הזה אין לי זה תחושת בטן .

נתון פקנטי מהעבר למרחק קצר - גרשוני רכב עם אופני ברזל כבדות 20 ק"מ מישור ב 25 דקות = 48 ק"מש .

אריה סדובניק
 

nachshon4

New member
חבל על כל ההסברים הארוכים

הם מיותרים, אתה לא מחדש כלום.
ממוצע המהירות בטור דה פראנס, לאורך כל הטור, הוא 43-44 קמ"ש, כאשר כל קטעי ההרים כלולים בתוך זה. 41 קמ"ש ליום מישורי זה לאט בכל צורה שלא תסתכל על זה.
זה בסדר, זכותם לנוח, יש להם עוד הרבה עבודה. אבל אתה ממש לא יכול להגיד שזו מהירות מרשימה, זו מהירות מנוחה.
 

nachshon4

New member
קבל תיקון

ממוצע בד"כ 40 קמ"ש לכל הטור. עדיין, כולל הרבה ימים הרריים, הרבה ימים של גבעות, שהמהירות בהם נמוכה בהרבה.
 

ariasdo

New member
בשום מקום לא כתבתי שזה מרשם הסברתי רק למה זה איטי

אפילו הכותרת לתגובה מראה זאת
"נראה איטי לפלטון מקצועי ברמת ג'ירו" .

שאר ההסבר אומנם לא מחדש כלום זה בסה"כ עובדות כפי שאני רואה במרוץ

בנוסף אני מנצל את ההזדמנות בתגובה לתוספת פיקנטריה לתת כבוד גם לרוכבים שלנו בפורום .

אריה סדובניק
 

ariasdo

New member
קבל תיקון בתגובה של הסרטונים ....

כתבתי בכותרת נתונים מרשמים זה היה טעות בהתיחס לרמת פלטון בז'ירו

לפעמים בכותרת בתום לב נגררים למשוך תסומת לב .

אריה סדובניק
 

ariasdo

New member
השוואה לג'ירו 2015 מסלולים שונים המהירות בשלבים הראשונים .

Stage 2
177 ק"מ מסלול שטוח עם 2 גבעות רכבו כמעט 42 ק"מש

Stage 3
136 ק"מ מסלול גבהות הררי שכלל גם עליה מדורגת 2 כ 2300 מ' מצטבר רכבו כ 36 ק"מש


נראה מה יהיה היום המהירות הממוצית בשלב 4 - 200 ק"מ מישור עם 2 עליות מדורגות 3
הסיום מישור יורד נראה מה יעשו הספרנטרים .
בדרך כלל יש בריחות אבל לרוב הפלטון תופס אותם בק"מ האחרונים .

אני לא כתב זאת בשבלך אלה לכל אלו שצופים בפורום .

בעבר בפורום היו כותבים מקצועים בזמן טורים שעשו כתבות רציניות כמו גדי , יאיר בין עמי , אייבי וכו'

נכון להיום בפורום רק אודי טל מדווח ומסכם תחריות בארץ ובעולם

אני כותב רק מהזיות שלי התיחסות לשיפועים ולמהירות זה מה שמעניין אותי .

אריה סדובניק
 
למעלה