הסרט המזרחי הראשון בקולנוע

הסרט המזרחי הראשון בקולנוע ../images/Emo45.gif

היום ב-19:00 פורום מוזיקה מזרחית מצדיע לסרט המזרחי (הדכאוני) הראשון שפורץ את מחסומי הוידאו ומגיע לבתי הקולנוע ברחבי הארץ- "תני סימן חיים". פורום מוזיקה מזרחית ובלוג TV מארחים את תמיר גל- כוכב הסרט, ירמי קדוש- התסריטאי וימין מסיקה- במאי הסרט. ניתן להשאיר שאלות לכל אחד מהם כבר עכשיו בפורום.
הערב ב-20:00 פורום הורים לתינוקות מארח את יעל גרזון, מומחית בעיסוי תינוקות, שתענה לשאלותיכם בפורום. אתם מוזמנים להשתתף בדיון.
פורום חתולים יוצא במחאה נגד פיזור רעל נגד חתולים בערים הגדולות. בואו להביע דעתכם בפורום.
 

שוKולד

New member
תגידו...

רק אותי זה לא מפתיע שזה סרט דכאוני ? הייתם הולכים לסרט כזה או שאתם כמוני, והמילה סרט זר או ישראלי מרתיעה אתכם ? איך אתם רואים את הקולנוע הישראלי ?
 
אין סיכוי

שאני יראה את הסרט אני לא מרגיש שיש לסרטים ישראלים מה לתת כמובן שמדי פעם יש יוצאי דופן ובנוגע לסרטים זרים אני דווקא מאוד אוהב לראות הם נותנים פרספקטיבה רחבה לאיך שאנחנו רואים את שאר העולם
 

Druyanizem

New member
סרטים ישראלים וזרים

אני ראיתי את כנפיים שבורות ופשוט צחקתי. אפילו אני, שאני לא קולנוען ולא מתיימר להיות אחד כזה... ראיתי כלכך הרבה פאקים וחוסר מקצועיות בסרט הזה (כמו תאורה ומשחק) ואפילו שהילד קפץ מחומה והתרסק על הרצפה אני התפוצצתי מצחוק! בנוגע לסרטים זרים.... אני ראיתי שני סרטים צרפתיים ששווים איזכור: 1. בלתי הפיך - אותי אישית הוא ממש לא זיעזע כמו שאמרו שהוא, ומאוד אהבתי את הקונספט של המצלמה והבימוי שם.... 2. שכחתי את השם... סרט צרפתי עפ ז'אן רנו... קומדיית פעולה עשויה היטב
 

שוKולד

New member
נדיר שאני הולכת לסרטים זרים

לא אוהבת אותם, אוהבת סוף אמריקאי טוב, מבחינתי קולנוע זה לברוח מהמציאות ולא לראות אותה על המסך הגדול (לרות שבשנים האחרונות גם האמריקאים בטרנד הזה). בכל אופן, אם מדברים על סרטים זרים, מאד אהבתי את יחסים פורנוגרפיים (צרפתי) שהיה לפני הרבה שנים בקולנוע.
 

shonshon5

New member
שימוש לא ראוי ב"מזולה". ../images/Emo46.gif

סרט לא רע בהיבט הצילומי והאסטטי, אך רדוד לגמרי במישור הרעיוני. רוב מהומה על לא מאומה. לא נהניתי. מעדיף "מזולה" בתהליך טיגון חביתת ביצים+בייקון+שן שום קצוץ דק-דק.
 
למעלה