דרישה לקפטנים../images/Emo70.gif../images/Emo70.gif../images/Emo70.gif
העולם: אמיה (Ameya). אוקאנטיס היא יבשת עתיקה, מוקפת בארצות שממה ובאוקיינוסים. נראה כאילו היתה כאן מאז ומתמיד. תולדותיה עתיקות כתולדות העולם עצמו, ותחילן אבודות בערפילי השיכחה. ההסטוריונים טוענים כי על אוקאנטיס עברו מספר עידנים (או ספירות), וכי אנו נמצאים בעידן החמישי. השנה היא 998, ונראה כאילו אוקאנטיס עוברת מעידן חשוך לאור האמת והאמונה. בעשרות השנים האחרונות התגברה האמונה באלים העתיקים, והם הרעיפו מברכותיהם על הארץ. עם שוב האמונה ירדה גם קרנם של הקוסמים – אותם כופרים המשנים את הבריאה ביומרנותם. וציד המכשפות (מסורת דתית עתיקה ונשכחת) מתחיל לעשות נפשות בקרב ההמונים. אוקאנטיס מאוכלסת בעיקר בבני אדם, אך חיים בה גם אלפים, גמדים, ואורקים. ביבשת ארצות רבות, המלאות בערים משגשגות (פחות או יותר), ובכפרים חקלאיים. גילדת הסוחרים שולטת בכלכלה, מספקת את צרכי המדינות השונות למזון, מחצבים, וכלים, וקובעת את שערי המסחר. הגנבים, מצד שני, דואגים לקבל את חלקם בדרכיהם המפוקפקות, למנגינת ליבם של האזרחים הישרים. מסדרי האבירים משרתים את ארצותיהם, ואת הערכים עליהם הושתתו, בעוד שכירי החרב משרתים את כל המרבה במחיר. הסאגה הוא למעשה מערכה של מספר משחקים המתרחשים כולם באותו עולם – אמיה. זהו עולם פנטסטי קלסי המשלב שני סגנונות משחק – היררכי ו-questי. לאורכה של היבשת פוזורות ערים, שיחדיו מתאגדות למדינות. ערים אלו הינן קבוצות עם קפטנים, ויש להן הסטוריה, מאפיינים וקשרים כאלו ואחרים עם ערים אחרות. השקחנים בקבוצות הם רבים ומגוונים – סוחרים, לוחמים, כהנים, בעלי מלאכה, גנבים ועוד, ובינהם קשרים ואינטרקציות, קרבת משפחה ויריבויות ישנות. באופן זה נבטיח שלדמויות יהיו שורשים, כך שאם תשוטטו עם קבוצת ההרפתקאנים שלכם בצידה האחר של היבשת ותשמעו כי עריכם התוקפה ע"י אורקים, לדבר תהיה משמעות אמיתית מבחינתכם. במקביל לקבוצות הערים קיימות קבוצות רוחב, שאלו הן קבוצות הסיווג. כלל הסוחרים, לדוגמא, באמיה, הפזורים בין כל הערים, יקבלו הנחיות והגדרות תפקיד מקפטן סוחרים, וכך כלל הסיווגים בהתאמה. באופן זה כלל הסוחרים יהוו קבוצה בפני עצמה, עם דינמיקה פנימית, יחסי כוחות וקשרים. לוחמים לדוגמא יפורקו למסדרים שונים, כהנים לדתות הקימות וכך הלאה. בצורה כזאת רוב השחקנים יחוו השתיכות כפולה, אחת לעיר ושניה למקצוע. המשחק הראשון בסאגה מצומצם ל-150 איש הפזורים בין 7 ערים וכלל הסיווגים, ומתמקד באזור קטן באוקנטיס. ממשחק למשחק כמות זאת תגדל, והשחקנים החדשים יצטרפו לערים קיימות או יקימו קבוצות חדשות (ערים, מסדרי לוחמים דומה) – כך ששטח המפה ילך ויתרחב, ילך ויתעבה. ועכשיו .... (תרועות חצוצרה) דרושים : · שבעה קפטנים לשבע ערים. הערים כולן הן ערי בני אנוש ומאופיינות בצורה כללית ביותר. כל קפטן חופשי למלא את החללים שהותרנו כעולה על דעתו, ובמידה והוא רוצה להגדיר קונספט אחר לעשות זאת בתאום עם אחראי הסיפור
· אחראי כלכלה – לפתח ולרכז את כל השיטה הכלכלית במשחק · קפטן סוחרים (ראש הגילדה באזור) · קפטן לדת · קפטן לאבירים. תפקיד הקפטנים הוא לרכז את כל הנושאים המקצועיים, החברתיים והלוגיסטיים בקבוצות שלהם ולעבוד בצמוד עם האחראים המתאימים. תפקיד הקפטנים מוגבל לגיל 18 ומעלה, זה תפקיד שדורש יוזמה, אחריות, יצירתיות ולא מעט השקעה. מאידך לקפטנים יש לא מעט יכולת להשפיע על עיצוב וגיבוש עולם המשחק. אז אם יש לכם זמן ודמיון ונכונות לעשות משהו מדהים – שלחו דואל לאחראי קפטנים שמואל וורצקי – [email protected] לשאלות אודות העולם, החוקים וכו´ אחראי סיפור – אמיר – [email protected] או 052-739733
העולם: אמיה (Ameya). אוקאנטיס היא יבשת עתיקה, מוקפת בארצות שממה ובאוקיינוסים. נראה כאילו היתה כאן מאז ומתמיד. תולדותיה עתיקות כתולדות העולם עצמו, ותחילן אבודות בערפילי השיכחה. ההסטוריונים טוענים כי על אוקאנטיס עברו מספר עידנים (או ספירות), וכי אנו נמצאים בעידן החמישי. השנה היא 998, ונראה כאילו אוקאנטיס עוברת מעידן חשוך לאור האמת והאמונה. בעשרות השנים האחרונות התגברה האמונה באלים העתיקים, והם הרעיפו מברכותיהם על הארץ. עם שוב האמונה ירדה גם קרנם של הקוסמים – אותם כופרים המשנים את הבריאה ביומרנותם. וציד המכשפות (מסורת דתית עתיקה ונשכחת) מתחיל לעשות נפשות בקרב ההמונים. אוקאנטיס מאוכלסת בעיקר בבני אדם, אך חיים בה גם אלפים, גמדים, ואורקים. ביבשת ארצות רבות, המלאות בערים משגשגות (פחות או יותר), ובכפרים חקלאיים. גילדת הסוחרים שולטת בכלכלה, מספקת את צרכי המדינות השונות למזון, מחצבים, וכלים, וקובעת את שערי המסחר. הגנבים, מצד שני, דואגים לקבל את חלקם בדרכיהם המפוקפקות, למנגינת ליבם של האזרחים הישרים. מסדרי האבירים משרתים את ארצותיהם, ואת הערכים עליהם הושתתו, בעוד שכירי החרב משרתים את כל המרבה במחיר. הסאגה הוא למעשה מערכה של מספר משחקים המתרחשים כולם באותו עולם – אמיה. זהו עולם פנטסטי קלסי המשלב שני סגנונות משחק – היררכי ו-questי. לאורכה של היבשת פוזורות ערים, שיחדיו מתאגדות למדינות. ערים אלו הינן קבוצות עם קפטנים, ויש להן הסטוריה, מאפיינים וקשרים כאלו ואחרים עם ערים אחרות. השקחנים בקבוצות הם רבים ומגוונים – סוחרים, לוחמים, כהנים, בעלי מלאכה, גנבים ועוד, ובינהם קשרים ואינטרקציות, קרבת משפחה ויריבויות ישנות. באופן זה נבטיח שלדמויות יהיו שורשים, כך שאם תשוטטו עם קבוצת ההרפתקאנים שלכם בצידה האחר של היבשת ותשמעו כי עריכם התוקפה ע"י אורקים, לדבר תהיה משמעות אמיתית מבחינתכם. במקביל לקבוצות הערים קיימות קבוצות רוחב, שאלו הן קבוצות הסיווג. כלל הסוחרים, לדוגמא, באמיה, הפזורים בין כל הערים, יקבלו הנחיות והגדרות תפקיד מקפטן סוחרים, וכך כלל הסיווגים בהתאמה. באופן זה כלל הסוחרים יהוו קבוצה בפני עצמה, עם דינמיקה פנימית, יחסי כוחות וקשרים. לוחמים לדוגמא יפורקו למסדרים שונים, כהנים לדתות הקימות וכך הלאה. בצורה כזאת רוב השחקנים יחוו השתיכות כפולה, אחת לעיר ושניה למקצוע. המשחק הראשון בסאגה מצומצם ל-150 איש הפזורים בין 7 ערים וכלל הסיווגים, ומתמקד באזור קטן באוקנטיס. ממשחק למשחק כמות זאת תגדל, והשחקנים החדשים יצטרפו לערים קיימות או יקימו קבוצות חדשות (ערים, מסדרי לוחמים דומה) – כך ששטח המפה ילך ויתרחב, ילך ויתעבה. ועכשיו .... (תרועות חצוצרה) דרושים : · שבעה קפטנים לשבע ערים. הערים כולן הן ערי בני אנוש ומאופיינות בצורה כללית ביותר. כל קפטן חופשי למלא את החללים שהותרנו כעולה על דעתו, ובמידה והוא רוצה להגדיר קונספט אחר לעשות זאת בתאום עם אחראי הסיפור