הסרת פידבק שלילי

הסרת פידבק שלילי

לפני כשבוע נתנה לי לקוחה פידבק שלילי על שהמוצר לא הגיע אליה. שלחתי לה הודעה עם הסבר ובקשה להסיר את הפידבק השלילי. היום אני מקבל ממנה הודעה שאשלח לה revise feedback . מה זה אומר ואיך אני עושה את זה ? תודה לעונים
 

Amiram_e

New member
תיכנס customer service למעלה

בחלון חיפוש שיפתח תכתוב:
Changing or removing feedback

בחלון שיפתח, צירפתי תמונת מסך. סימנתי לך תחת your'e the seller היכן ללחוץ. תקבל רשימה של מוצרים שרלוונטים לבקשה. במקרה שלך יהיה אחד.
תסמן ותשלח ללקוחה.

 
למעלה