הסרת שיער בבי"ח אלישע - עזרתכם

הסרת שיער בבי"ח אלישע - עזרתכם

היי, אני יודע שאולי הנושא נטחן אבל אני מאמץ מאוחר ונזכרתי אולי קצת מאוחר גם כן, אשמח בכל זאת אם מישהו יוכל לסייע

הייתי מטופל בבי"ח אלישע ב2006-2008, הסרת שיער בלייזר...שילמתי על טיפולים לכל החיים וכך קיוויתי שיהיה הדבר...לאחר שנת הפסקה בחו"ל רציתי לשוב ולעשות את הטיפולים, אולם נאמר לי שהמקום נקנה על ידי חברה אחרת ולכן החוזה שלי מבוטל...האם יש אנשים נוספים שחוו את המקרה? תודה רבה מראש :)
 
תוהה ברשת

ערב טוב לך
התופעה של סגירת מכוני לייזר להסרות שיער נפוצה מאד. ישנם לא מעט חברות לייזר שניסגרו והותירו לקוחות ועובדים חסרי מענה .הדבר קורה מהסיבה של התחייבות הסרת השיער לצמיתות וזה לא קורה כי לייזר מדלל את השיער ,ההסכמים מול הלקוחות לכל החיים מוטעים ביסודם כי בעייתי להתחייב לכל החיים לא ברור במדויק כמה אחוזי שיער ילכו בכמה זמן ,כמה יחזרו ועל מי תהיה תוצאה טובה יותר או טובה פחות ,סוג של ניסוי ותהיה למרות שהמקרים הקלאסיים להסרת שיער בלייזר הינם עור בהיר ושיער קשה מאד ,מכיוון שהלייזר קורא את הפיגמנט הכהה ולכן עור כהה עלול להשרף מהסיבה שהלייזר קורא את הפיגמנט של העור ושיער בהיר הוא חסר פיגמנט בנוסף באיזורים הורמונליים כמו פנים לנשים וכתפיים אסור לגלח כי הגילוח מעודד הצמחת שיער ולכן אם מכון לייזר מטפל בלקוחותיו שלא מתאימים במיוחד להסרת שיער בלייזר אז המכון לייזר מפסיד ומפספס את התוצאה מה גם שלקוחות מגלחים בבית וזמן הטיפול נישאר לאורך כל התקופה אותו זמן אין קיצורי טיפולים כי הלקוח השיג תוצאה כלשהי לכן מומלץ לשלם פר טיפול נכון גם ללקוח וגם למכון הלייזר.
בהצלחה גילי נוי

בהצלחה גילי נוי
 
לגבי תגובתך

היי גילי, קודם כל תודה רבה על המענה המהיר,

מעבר לכך, אין לי בעיה ולו הקטנה עם כך שהשיער אינו נעלם לצמיתות והם טרחו ואמרו גם שאינם מתחייבים על כך. עם זאת, נאמר על ידם כי אוכל לעבור כמה טיפולים אשר ארצה עד שאגיע לשביעות רצוני. בשום שלב לא הגעתי לנקודה זו ועשיתי בסביבות החמישה-שישה טיפולים (הם אמרו שהאידיאל זה לאחר שמונה טיפולים) עם זאת, הבעיה הרצינית היא שהם פנו אלי ואמרו לי שלא אוכל לקבל עוד טיפולים ללא תשלום ובמידה וארצה להמשיך עמם, אשלם סכום כסף כאחד האדם, וזאת לאחר ששילמתי להם את הסכום האמור. יכול להיות שאיני במקום הנכון וצריך להתייעץ עם עו"ד בעניין, אך נראה לי שלא זו הדרך.

ערב טוב :)
 
תוהה ברשת

היי
תראה במקרים רבים של פשיטות רגל אין הרבה מה לעשות כי הנושים הראשונים הנם הבנקים במיוחד אם מדובר בחברה בעמ אם עשית כמה טפולים גם טוב תמשיך הלאה אם לא קיבלת שום תוצאה תעבור לאפילציה אם קיבלת תוצאה מסויימת תמשיך במקום אחר רק שתקפיד לקחת פר טיפול זה אפשרי היום בגלל ריבוי סגירות בתי עסק בשיטת לייזר ואינפרא
בהצלחה ושנה טובה
גילי נוי
 
למעלה