אי אפשר להחזיק תדירות של פחות מ־25 דקות בקו.
החלוקה שם היא כזו:
תל אביב - נען - מסילה כפולה, משותפת לרכבות לחולון / בת ים, לוד / רחובות / אשקלון, ובאר שבע (בשעות העומס קשה להכניס רכבות נוספות לאיילון)
נען - יסודות - קטע מסילה בודדת של 6 ק"מ, בסמוך ליסודות קטע מסילה כפולה.
יסודות - בית שמש - קטע מסילה בודדת של 12 ק"מ.
בית שמש - בר גיורא - קטע מסילה בודדת של 12 ק"מ.
בר גיורא - בתיר - קטע מסילה בודדת של 12 ק"מ.
בתיר - ירושלים מלחה - קטע מסילה בודד של 5 ק"מ.
השאלה היא כמה רכבות ניתן להעביר במקסימום יעילות תוך ניצול נקודות המפגש המאפשרות מפגש רכבות בכיוונים מנוגדים, כאשר יש לקחת בחשבון טווח בטחון סביר לאיחורים קטנים של עד 5-10 דקות, וזמן המתנה בתחנות.
להערכתי, לא ניתן להעביר בקו יותר מ־2 רכבות בשעה בכל כיוון, בעיקר בגלל אילוצי המסילה.