ר
רשת מרפאות עיניים
Guest
שלום לכולם,
אשמח אם מישהו יוכל לתת עצה או רעיון מקורי.
החברה שלנו בתחום הרפואה, יש לנו אלפי מטופלים והקשר עם המרפאות מתבצעת דרך טלפון.
אנחנו לא עומדים בלחץ הטלפונים הנכנסים ( ישנו מוקד של 6 אנשים) והחלטנו לעבור לתקשורת בדואר אלקטרוני ( לאחר כמה שבועות של בדיקה, נמצא שהמענה לאימייל מהר כמעט פי 2 מאשר בטלפון שבזמן שיחה למטופל ״צצות״ הרבה שאות והשיחה יכולה להימשך 10-15 דק)
השאלה שלי איך ניתן להרגיל אוכלוסחה שברובה מעל גיל 60 לשימוש באימייל?
איך נכון להעביר את המסר שאנחנו רוצים להפסיק שימוש בטלפון?
המלצות, עיצות יתקבלו בברכה.
המון תודה,
רועי פלדמן
אשמח אם מישהו יוכל לתת עצה או רעיון מקורי.
החברה שלנו בתחום הרפואה, יש לנו אלפי מטופלים והקשר עם המרפאות מתבצעת דרך טלפון.
אנחנו לא עומדים בלחץ הטלפונים הנכנסים ( ישנו מוקד של 6 אנשים) והחלטנו לעבור לתקשורת בדואר אלקטרוני ( לאחר כמה שבועות של בדיקה, נמצא שהמענה לאימייל מהר כמעט פי 2 מאשר בטלפון שבזמן שיחה למטופל ״צצות״ הרבה שאות והשיחה יכולה להימשך 10-15 דק)
השאלה שלי איך ניתן להרגיל אוכלוסחה שברובה מעל גיל 60 לשימוש באימייל?
איך נכון להעביר את המסר שאנחנו רוצים להפסיק שימוש בטלפון?
המלצות, עיצות יתקבלו בברכה.
המון תודה,
רועי פלדמן