העברת חתול לאנגליה?

333bracket

New member
העברת חתול לאנגליה?

אנחנו זוג שמתכנן לעבור לאנגליה לצורך לימודים [הוא בעל דרכון בריטי ואנחנו נשואים] הבעיה היא שיש לנו חתול שמבחינה חוקית בעת הכניסה לאנגליה אמור לשהות בהסגר של חצי שנה לשם כניסה למדינה,כמובן שזה עולה הון תועפות וגם לא נירצה להשאיר אותו שם לחצי שנה,האם מישהו מכיר דרכים להבריח את החתול לאנגליה דרך מדינות אחרות [הולנד צרפת?] או שמע על פירצה בחוק שמאפשרת לנו לא להשאיר את החתול בהסגר? תודה!
 

Woking

New member
../images/Emo18.gif שימו לב

בפורום הזה אין עוזרים בפניות שקשורות במעשים שיש בהם עבירה על החוק.
 

noy2222

New member
שאלה פילוסופית

האם מעשה שמנצל *פרצה* בחוק הוא עברה על החוק? noy
 
תגדיר פרצה בחוק?

עד כמה שהבנתי משגת, הכוונה היא שחוק לא מתייחס לאפשרויות מסויימות, ובכך שלא מסווג במפורש את מעמדן החוקי, נקודת ההנחה היא כי הן מותרות. לכן על פי הגדרה אין משהו לא חוקי בלנצל פרצה בחוק. אפשר לטעון שיש כאן היבט לא מוראלי, אבל בדרך כלל פרצות כאלו לא מופיעות כי המחוקק שכח להדפיס כמה מילים, אלא כתוצאה מלחצים שונים של קבוצות כוח. במקרים שבהם מתווים מדיניות ואז שמים לב שהפערים בה מאפשרים לנצל אותה לרעה, בדרך כלל משנים מהר מאוד את המצב.
 

noy2222

New member
השאלה הייתה רטורית או לא?

אני לא בטוח, זה היה ממש על הגבול... באמת, כשאתה לא יודע אם היית ציני או לא, יש לך בעיה... טוב, לשאלה הבאה - האם לעבור על החוק, הוא עברה על החוק? noy
 
דווקא הרב ה פעמים המחוקק שוכח

להדפיס כמה מילים או יותר גרוע, פשוט לא לוקח בחשבון אפשרויות מסויימות.
 

ilil4444

New member
לא, והיי

רוב המאבקים המשפטיים הפמיניסטים וההומולסביים שהצליחו עשו זאת בעקבות פרצות בחוק..... (ועוד מאבקים רבים אחרים)
 

noy2222

New member
כן, עכשיו אני בטוח

זו הייתה שאלה רטורית... אפשר לישון בשקט שוב noy
 

efratbomrind

New member
חוקי לחלוטין

אז ככה ... יש מדינות שפחות מקפידות מבחינת הסגר ודורשות הסגר של חודש אם בכלל. אני לא סגורה על איזה מדינות בדיוק. בכל אופן אם אתם גרים תקופה מסויימת (אני חושבת חצי שנה) במדינה הזו עם החתול אתם יכולים באופן חוקי להעביר אותו לאנגליה כיוון שהחתול יקבל דרכון של בע"ח. אנחנו באותה בעיה ולצערי איננו יכולים לשהות חצי שנה במדינה אחרת לפני המעבר ועל כן נאלץ להשאירו עם חברים בארץ. בהצלחה.
 
וגם זה לא פשוט

כשמעבירים את החיה למדינות האלה שאפשר - וחשוב לבדוק עם השגרירות קודם, יש רשימה של מדינות שבריטניה מוכנה לקבל מהן חיות מחמד - עדיין צריך לבצע בדיקות מסוימות בבית דגון ולהגיע עם התעודה. זמן הבדיקות לפני המעבר משתנה ממדינה למדינה. אחר כך צריך לבצע אצל וטרינר במדינה החדשה בדיקת נוגדני כלבת לטובת מעבר לאנגליה - זה משהו שהם מכירים, ןרק חצי שנה אחרי שהבדיקה נלקחה, בהנחה שיש נוגדנים, תקבלו את הדרכון לחיה. כל אותו זמן החיה צריכה להיות בפיקוח וטרינרי במדינה האירופית המארחת. עם קבלת הדרכון תצטרכו לעבור תילוע, נדמה לי, ואז תוך לא פחות מ-24 שעות ולא יותר מ-48 תצטרכו להכנס לבריטניה. יש לשים לב שלכל מדינה יש רשימה של אמצעי תחבורה שרק דרכם ניתן להכניס לשם חיות מחמד - לא כל חברות הצ'ארטר, למשל, ולא כל המעבורות. לפעמים אחרי שמשקללים את כל הפרטים נראה שהסגר זה הרבה פחות טרטור לחיה...
 

333bracket

New member
כול הפרוצדורות ידועות לי

אני עובדת במרפאה וטרינרית ככה שאני מכירה את כול החוקים והדרישות למינהם. ההסגר לחצי שנה אומנם נשמע מבטיח אבל עולה 30 פאונד ליום ובשיכלול מהיר לחצי שנה זה המון המון כסף מה גם שלפי דעתי מבחינה הומנית להשאיר את חיית המחמד שלך בהסגר לחצי שנה זה קצת מטורף. חשבנו קודם לסוע להולנד ולהעביר אותו לאנגליה או דרך רכבת מצרפת אבל שוב אני לא רוצה לדון פה בנושאים לא חוקיים,תודה בכול זאת.
 

Treker

New member
בתור אחת שעובדת במרפאה וטרינרית

את אמורה להיות מודעת לסיבות שבגללן אנגליה דורשת הסגר (רמז: אנגליה היא אי ואין בה כלבת). הדבר היחיד שאני לא מסכים איתו בגישה האנגלית הוא, למה מדינות שהן לא באיחוד מחוייבות הסגר ואילו שבאיחוד לא (הכלבת בצרפת לא שונה מהכלבת בישראל).
 

333bracket

New member
מה קשור?

אתה בא להטיף לי על משהו? אני מודעת להכול פשוט ניראה לי מאד מטומטם בלשון המעטה החוק הטיפשי הזה של האנגלים זה הכול,ולא אתחיל לציין בכמה זוגות נתקלתי שהיו צריכים להפוך שמיים וארץ כדי -להבריח- את החתול שלהם לאנגליה.
 

noa scotland

New member
אז למה שלא תיעזרי בהם?

מה, עוד לא הבנת שאנחנו מדברים רק על צורות חוקיות להכניס חתול למדינה, וזה ממש לא מה שמענין אותך?
 
מאוד קשור!

החוק הזה לא מטומטם ולא טיפשי בכלל. ברגע שפורצת מגפה ממחלה, וזו יכולה להתפרץ גם באמצעות נשא בודד, זה מציב בבעיה את הארץ כולה, ועם השלכות כלכליות חמורות. ההפסדים העצומים שבריטניה נאלצה לספוג משנים של איסור על בקר אנגלי בגלל התפרצות מקומית של מחלת הפרה המשוגעת הם דוגמא לכמה הדבר יכול להיות משמעותי. יש משהו מאוד מכוער במחשבה שכולם חוץ ממך לא מבינים כלום מהחיים שלהם, וסתם חוקקו את החוקים האלו כדי לעשות לך את החיים קשים. כשמחלת הסארס התפרצה בסינגפור ואנשים ממש, את יודעת, מתו ממנה, אני בטוחה שצפית בטלוויזיה ושמחת שאת לא צריכה להתמודד עם זה. גם בקנדה צפו בטלוויזיה ושמחו על כך, ומה את יודעת - תוך שבוע או שבועיים היתה גם שם התפרצות מקומית. אותם זוגות שהפכו שמיים וארץ כדי להבריח את בעל החיים שלהם לא ראויים לשום פרס. הם היו יכולים לעשות מה שאלפי שומרי חוק אחרים דווקא כן עושים, וזה להבין שעם כל האי נעימות יש סיבה שחוקים כאלו נחקקו, ולחפש מעון לחתול שיהיה קרוב למקום המגורים, כדי שיוכלו לבקר אותו על בסיס קבוע. הכרתי כמה כאלו, וכן, עלה להם כסף, עלה להם בזמן, אבל טיפלו בחתול מאוד מאוד יפה, ולא היה שום סימן להזנחה או חוסר שביעות רצון. אף אחד לא מכריח אותך לעבור על החוק, את בוחרת בכך, ואין לך מה לצפות שיריעו לך על זה, כמו שבישראל לא היית מתחילה למחוא כפיים למי שנוסע באדום כי נראה לו שהכביש פנוי.
 

noy2222

New member
סארס שמארס

אם כבר מדברים על מגפה כלל עולמית, חגפת ה-media craze קובעת קורבנות רבים בכל העולם. אפילו עכשיו רוצים לתת לפטופים למדינות עולם שלישי,בלי להתחשב בכלל בסכנות הכרוכות בחשיפה לאתרי חדשות, או רחמנא לצלן, תוכניות אקטואליה. כשהסארס היה בשיאו, ב-2003, נהרגו קצת מעל ל-800 אנשים. כל שנה, כ-40,000 אנשים מתים משפעת. שפעת רגילה. נכון, בערך 40,000 מתים כל שנה מכלבת, אבל מספר גדול מאוד מהם (ואני בטוח שאפשר למצוא אותו בחיפוש קצר בגוגל) נמצא במדינות עולם שלישי, ומת עקב מחסור בחיסונים. אז, בלי פאניקה... ומכיוון שאני מאוד אמביוולנטי בעניין האם אפשר לעבור על החוק אם זה לטובתך וסיכוי טוב שאף אחד לא יפגע, אני לא אגיב בנושא. noy
 

noy2222

New member
אסור להגיב פעמיים?

ואמרתי בפירוש שאני לא נותן את דעתי בנושא העבירה על החוק, כל מה שהקורא קורא בין השורות הוא באחריותו בלבד. noy
 
למעלה