erankhaner
New member
העברת כיתה
אני אם לילד בן שבע וחצי העולה לכתה ב, ואובחן כילד ADD . במהלך כתה א´ ניתן היה לראות כי מחנכת הכתה נתקלה בקשיים רבים בתהליך התמודדותה עם הילד, כגון: העמדת גבולות לילד, קידום אישי בלמידה וכו´. במהלך השנה ניתן היה לראות שלמורה לא היו מספיק כלים להתמודדות, למרות שקיבלה את מלוא הגיבויי ממני והכוונה מלאה מצד הצוות החינוכי בבית הספר. לדעתי האישית חלק מהקשיים של הילד נובעים כתוצאה מחוסר ביטחון אישי של המורה. כתוצאה ממצבו של הילד נאלצתי לתגבר את הילד בשיעורים פרטיים ולימודי הוראה מתקנת וכך הוא רכש את הקריאה ולמד חשבון. ראויי לציין שלקראת סוף השנה חלה התדרדרות משמעותית בהתנהוגותו של הילד, הוא הרשה לעצמו לעשות כל מה שעולה על דעתו מבלי לקבל מרות מסמכות המורה. שאלתי היא : האם כדאי להעבירו בשנה הבאה לכתה המקבילה, למורה שידועה כמורה חזקה יותר מפני שלימדה את בני במהלך השנה מדעים ולא נתקלה בקשיים כמו שאר המורות המקצועיות?
אני אם לילד בן שבע וחצי העולה לכתה ב, ואובחן כילד ADD . במהלך כתה א´ ניתן היה לראות כי מחנכת הכתה נתקלה בקשיים רבים בתהליך התמודדותה עם הילד, כגון: העמדת גבולות לילד, קידום אישי בלמידה וכו´. במהלך השנה ניתן היה לראות שלמורה לא היו מספיק כלים להתמודדות, למרות שקיבלה את מלוא הגיבויי ממני והכוונה מלאה מצד הצוות החינוכי בבית הספר. לדעתי האישית חלק מהקשיים של הילד נובעים כתוצאה מחוסר ביטחון אישי של המורה. כתוצאה ממצבו של הילד נאלצתי לתגבר את הילד בשיעורים פרטיים ולימודי הוראה מתקנת וכך הוא רכש את הקריאה ולמד חשבון. ראויי לציין שלקראת סוף השנה חלה התדרדרות משמעותית בהתנהוגותו של הילד, הוא הרשה לעצמו לעשות כל מה שעולה על דעתו מבלי לקבל מרות מסמכות המורה. שאלתי היא : האם כדאי להעבירו בשנה הבאה לכתה המקבילה, למורה שידועה כמורה חזקה יותר מפני שלימדה את בני במהלך השנה מדעים ולא נתקלה בקשיים כמו שאר המורות המקצועיות?