זה לא נכון. אתה בא לגבול עם הרכב האמריקני
ועם פוליסת ביטוח ורישיון נהיגה אמריקאי, אתה יכול לנהוג בקנדה ללא הגבלה. ברגע שקיבלת PR אתה זכאי לייבא את הרכב ללא מיסים, ואז אתה ממיר את רישיון הנהיגה מאמריקאי לקנדי, מבטח את הרכב בביטוח קנדי והביטוח הקנדי ייכנס לתוקף ברגע שסיימת את התהליך מול ה RIV. יש כאן מלכוד אם באת ברישיון עבודה כי יש סתירה בין החוק הפדרלי לחוק הפרובינציאלי. ברוב הפרובינציות אתה צריך להסב את רישיון הנהיגה האמריקאי תוך 60 יום גם אם אתה "עובד זמני", מבחינת הפדרלים אתה לא תקבל "טופס 1" אם אין PR , וגם חברת הביטוח האמריקנית שלך לא תמיד תסכים להאריך או לכבד את הביטוח אם איבדת את הרישיון האמריקני. מה הפתרון? לא להמיר את הרישיון האמריקני, ולעשות רישיון קנדי במקביל. אם עוצר אותך שוטר אתה יכול להראות את הרישוי האמריקני ואת רשיון הנהיגה הקנדי זו לא בעיה. זה אומר להתבסס על הרישיון והוותק הישראליים, ולעשות תיאוריה וטסט, ככה אתה יכול מצד אחד לשמור על הביטוח והרישיון האמריקני עד שתקבל PR מצד אחד, ולא לעבור על חוקי הפרובינציה מצד שני.