העוזרת של גרמן

העוזרת של גרמן

האם מישהו יודע בפורום מה הייתה הגב' פנינה קורן לפני שמונתה לעוזרת האישית של גרמן (משרת אמון)?, אני לא מצליח להזכר בה עסקה... תודה
 

Tami me

New member
מה זה עוזרת אישית?

מכינה לה את התה בבוקר ומביאה את העיתונים? אני מחפשת ג'וב כזה (כמה משלמים?). תשאלו את גרמן (אני גם יודעת לעשות מסאז' מרגיע).
 

Alexco

New member
אוי איזה דמגוג...

אל תשכח שעקרונית מגיע לראש עיר שני עוזרים אישיים כמשרת אמון, ואילו ליעל גרמן יש רק אחת. העיקר להאשים, גם אם אין באמת איך! ורגע, לכל מועמד אחר שייבחר, לא יהיה עוזר אישי? או אולי אפילו שניים? הרשה לי להיות בספק.
 
הרש לי להעמיד אותך על טעותך

רה"ע אינו רשאי להחזיק שני עוזרים אישיים-כו שציינת... ראש עיר רשאי למנות עוזר אישי אחד, שזה משרת אמון וכל אחד יכול למלאות משרה זו, במידה ורה"ע חופץ באדם הנאמו שלו. משרות נוספת שרה"ע רשאי למנות: נהג אישי שגרמן פיטרה בתחילת הקדנציה ומאז לא מינתה אחר-פחות תפקיד בפקידות העירונית (השיג לגב' גרמן). וכן משרת ראש לשכת רה"ע, שזה פיצול תפקיד העוזר האישי, דייהנו היא מחזיקה בשני עוזרות אישיות-העוזרת האישית, פנינה קורן והעוזרת האישית "בתחפושת" ראש לשכה...
 

eopeace

New member
ראש לשכה ועוזרת

תפקיד ראש הלשכה אינו קשור לעוזרת האישית ויעל גרמן, שיכלה למנות כראש לשכה חבר זה או אחר לא עשתה זאת. התפקיד היחיד שיעל גרמן מינתה אדם אליו זה עוזרת אישית - פנינה קורן. את ראש לשכתה יעל גרמן לא הכירה לפני שנכנסה לתפקיד.
 

Salem

New member
אני תמיד חשבתי

שפנינה קורן היא ראש הלשכה... ושיש עוזרת אחרת... הלא כך
או שאני מתבלבל
 

Mr Politi

New member
פנינה קורן

ככל הידוע לי, שימשה פנינה קורן כמנהלת תיכון "אורט" בהרצליה (זה שהפך אח"כ לתיכון "החדש") לפני מינויה לעוזרת האישית של גרמן. כמה כסף היא מרוויחה...?
 
תודה

אחרי קראתי, נזכרתי, היא המנהלת שהעיפו אותה מניהול "אורט" הרצליה ולכן גרמן סגרה את אורט, כל הקישקושים של דובריה בפורום שלא היו מספיק תלמידים בביה"ס פשוט מגוכחים. אחרי שהעיפו אותה, היא מינתה אותה כעוזרת אישית (מורה כרה"ע ומורה כעוזרת אישית)-משרת אמון ואז היא הקימה את התיכון השלישי בעיר.
 

EmperorMollari

New member
תיכון שלישי

התיכון השלישי, עליו אתה מדבר בזלזול שכזה, הפחית את הלחץ והצפיפות בשני התיכונים האחרים בהרצליה. כשאני למדתי ביובל היו בשכבה 16 כיתות ו-500 תלמידים. בביה"ס ככלל למדו כמעט 1500 תלמידים. זו הייתה מציאות בלתי-נסבלת והצפיפות במסדרונות ובכיתות הייתה גדולה. היו צריכים להתקין קראוונים כדי להכיל את כל התלמידים. מיום שנפתח התיכון השלישי, חלה התייצבות הדרגתית בתיכונים השונים על 350תלמידים לערך בשכבה - מציאות הגיונית וטובה הרבה יותר שמקלה על התלמידים והמורים כאחד. בתיכון השלישי נפתחו גם מגמות על-אזוריות חדשות שלא היו קיימות בתיכונים האחרים ונותנות מענה לתחומי העניין של תלמידים נוספים בעיר. תיכון אורט נסגר מחוסר בתלמידים. כיום ניתן מענה לכלל תלמידי הרצליה. אין גם אמת בטענה כי אורט נסגר כי היו בו תלמידים גרועים יותר שהורידו את הממוצע העירוני. מעבר לכך שזוהי הכפשה בוטה של תלמידים שלמדו באורט - שאני אישית הכרתי כמה מהם שהיו ברמה גבוהה מאוד -זוהי טענה לא נכונה. עיריית הרצליה מפעילה תוכניות רבות כדי להבטיח שהתלמידים ברבעון השלישי, אלה שיכולים להגיע לבגרות מלאה וזקוקים לדחיפה ותמיכה כדי להצליח לעשות זאת, יגיעו לבגרות מלאה. העדות היא בכך שממוצע הבגרות בשכונות תואם כמעט במדוייק את זה העירוני, כלומר גם ילדי השכונות מקודמים ונדחפים קדימה. בין השאר באמצעות תוכנית חטיבה באקדמיה שהופעלה בחטיבת רעות. מעבר לכך, אחוז הזכאות לבגרות בהרצליה מתוך כלל שכבת הגיל (ולא רק מתוך אלה שכבר הגיעו לי"ב) הוא במקום השני בשרון, בתיקו עם רעננה. זה מעיד כי בהרצליה לא זורקים את החלשים החוצה, אלא רבים יותר מגיעים לכתה י"ב ואף מסיימים בגרות. אסור לשכוח שהרצליה היא עיר הטרוגנית הרבה יותר מרעננה או רמה"ש, ולכן קידום החינוך בהרצליה הוא משימה מורכבת הרבה יותר. בכל זאת, אחוז הזכאות עלה ב-3% בשנה בממוצע מאז שגרמן נבחרה.
 
למעלה