העולם האפל של הלייק לא יאומן שחברות מסחריות באמת משקיעות כסף בתחרויות הטיפשיות האלה...
א אביטל יוגב New member 30/4/11 #1 העולם האפל של הלייק ../images/Emo152.gif לא יאומן שחברות מסחריות באמת משקיעות כסף בתחרויות הטיפשיות האלה...
העולם האפל של הלייק ../images/Emo152.gif לא יאומן שחברות מסחריות באמת משקיעות כסף בתחרויות הטיפשיות האלה...
H hatkyinc New member 30/4/11 #2 איזה כתבה ארוכה, התייאשתי באמצע אני מתפלה שמישהו שעובד ידנית זוכה במשהו. אם אני הייתי חושב שזה שווה, יש מספיק שרותי outsource, בין אם אוטומטיים או mechanical torc
איזה כתבה ארוכה, התייאשתי באמצע אני מתפלה שמישהו שעובד ידנית זוכה במשהו. אם אני הייתי חושב שזה שווה, יש מספיק שרותי outsource, בין אם אוטומטיים או mechanical torc
V ViolatorB7 New member 30/4/11 #3 מעניין שתפוז עושה בדיוק את מה שאסור לעשות בפייסבוק. כולנו קיבלנו לתיבת ההודעות שלנו הזמנה להשתתף בתחרות לייקים לא חוקית שמטרתה לנפח את עמוד הפייסבוק של תפוז. מעניין שחברה שיש לה בניין שלם בתל-אביב לא מוכנה להוציא קצת כסף על פרסום ממומן בפייסבוק או על פיתוח אפליקציה.
מעניין שתפוז עושה בדיוק את מה שאסור לעשות בפייסבוק. כולנו קיבלנו לתיבת ההודעות שלנו הזמנה להשתתף בתחרות לייקים לא חוקית שמטרתה לנפח את עמוד הפייסבוק של תפוז. מעניין שחברה שיש לה בניין שלם בתל-אביב לא מוכנה להוציא קצת כסף על פרסום ממומן בפייסבוק או על פיתוח אפליקציה.