העמדת משאית קטנה על מדרכה...,

אלון 58

New member
העמדת משאית קטנה על מדרכה...,

לצורך פריקה או העמסת טובין בהעברת דירה,האם זה נסלח?המדרכה נחסמה לגמרי,המוביל "התנצל" על-כך וטען שלא היה לו מקום לצד המדרכה,מה שלא נכון,היה,אבל עוד 2 מטרים קדימה,והוא חנה על המדרכה כך שפתח ארגז המשאית יהיה צמוד לשער הכניסה לבנין.מה אומר על כך "החוק היבש"?יש מקרים של "התחשבות" בעובדה שמדובר בסחיבת טובין כאלה?
 

אלון 58

New member
זוית 1...:

כך זה נראה מהמקום שבו ירדתי מההסעה מהעבודה,והמשכתי לכיוון ביתי,וכך ראיתי ממרחק את הרכב על המדרכה.
 

אלון 58

New member
זוית 2...:

אחרי שנאלצתי לדלג מעל הטובין שהיו זרוקים בין המשאית לבין המכונית החונה בסמוך. כאן הוא "קלט" אותי מצלם את רכבו,והתחיל לצעוק לי משהו כמו:למה אתה עושה את זה?בשביל מה אתה מצלם?הייתי במרחק של כ-30 מטר ממנו וקראתי אליו שאיני עושה עם זה כלום,רק שיאמר "תודה" על שלא התקשרתי למשטרה,כי גם ככה לא בטוח שיש כאן "קייס" כל-כך,ולא בטוח שזה היה כלל מעניין אותם.
 

אלון 58

New member
מה דעת המומחים כאן../images/Emo35.gif

האם טוב היה להתחשב בו ולא להזעיק את המשטרה?האם במצבים מסוימים ניתן לאפשר לרכב כזה ועם יעוד כזה לעמוד על המדרכה,עבור נוחיות גישה אל בנין? חג פסח שמח לכולם/ן
,וסעו בזהירות
 
אלון חג שמח פה אין מומחים ,אבל יש חוק שלא

מתיר לחנות על מדרכה למעט נכים ,עכשיו מכיון והחוק בישראל נאכף באופן סלקטיבי ,עשית טוב שלא פנית למשטרה ,וגם חסכת לעצמך אולי קללות ומכות . לצערי הרב זה המצב ,ברור שבמדינות מתוקנות לא תמצא תופעות כאלו ,כל הנושא קשור לתרבות חינוך ודרך ארץ .
 

אלון 58

New member
מכות כבר היו מביאות את המשטרה למקום

אבל נעלמתי לו משם מיד עם הצלום ועליתי הביתה,דרך-אגב,בצלום הראשון הוא דוקא לא הבחין בי,אבל בשני כן. תודה על המשוב ושוב,חג שמח וזהיר!
 

בר

New member
כנהג משאית אני יכול לומר...

הלוואי והוא מקבל את הדו"ח ! הוא חסם את הדרך להולכי רגל בצורה כזו שאילץ אותם לסטות ממסלול בטוח על המדרכה אל עבר הכביש. הוא צריך היה לחנות במרחק מהמדרכה שיותיר להולכי הרגל לעבור בביטחה וללא היתקלות במכשולים. שני מטרים לא היו מזיקים לו לצעוד עוד ארבעה צעדים. חבל שלא קיבל דו"ח.
 
בר ידידי יש רצוי ויש מצוי ההפקרות חוגגת

אין דין ואין דיין איש הישר בעיניו יעשה .
 

אלון 58

New member
יש צדק בדבריך...,

אבל היית צריך לראות ולשמוע איך "שחק אותה" מסכן,כשקלט אותי מצלם את רכבו על המדרכה,כשבפועל באמת לא עשיתי עם זה כלום,פרט לזה שהצגתי אותו בפורום מכובד זה,אמנם כשהגעתי קרוב אליו הוא השתדל להזיז כמה דברים שהיו זרוקים משמאל לרכב,בקש
ממני על ההפרעה לתנועת הולכי-הרגל,וטען שלא היה לו מקום על הכביש,שאז היה לו "רחוק מדי" מהכניסה לחצר הבנין שלידו העמיד את הרכב,אבל אני מניח שהקפצת ניידת-משטרה למקום,היתה גורמת לו לקבל ברירת-קנס או משפט וסילוק מהמדרכה,אבל במצב של היום,לך תדע אם באמת המשטרה היתה ממלאת את תפקידה,גם ב"ענין פעוט" לכאורה,כמו זה. גם אם זה מאוחר מדי,בהקדם אעשה כך:יש לי חבר טוב,שוטר,שהוא ראש-משמרת במשטרה אצלנו באזור,אם וכאשר יזדמן לבקר אצלנו כפי שהוא עושה בזמן האחרון,אציג בפניו שרשור ותמונות אלו,ואברר עמו מה הוא היה עושה,אם בזמן עבירה זו היו קוראים לסיור שלו,לטפל במקרה כזה,נראה מה יאמר לי.
 
אלון שבת שלום וחג שמח חבל שרק בעזרת

ידידים חברים וקומבינות יכול אולי לזוז פה משהו ,אנחנו מדברים בשוטף ,בשוטף אין משטרה ,נקודתית ?במיקרה והם רואים שיש משהו שעלול לפגוע בתדמיתם שממילא אין להם ,אז אולי מישהו מהם יצא ממזגן המכונית . אלון תבין שוטרים חסרי מוטיבציה בעלי משכורות רעב שפוחדים מעבריינים ,אל תצפה מהם לכלום ,בקיצור אלון העניין שלך הוא פעוט לעומת מיקרים שבהם נרצחים נשים בנים ובנות עקב רשלנות מישטרתית ואי אכפתיות ,לכן יצאת טוב במיקרה זה יכולת גם להיתקל באחד הפרימיטיבים גם לקבל בראש וגם היית מאויים שאם תיגש לתחנת משטרה חייך וחיי ילדך בסכנה עד כדי כך חמור מצבינו .
 

אלון 58

New member
יכול מאד להיות שכך היה מתפתח...,

חשבתי על זה באותו הרגע,אבל לא רק המשטרה אשמה בכל המצב הזה,זה הכל מכוון מלמעלה,מהממשלה שמחזיקה אותם בשכר-רעב או שכובלת את ידי המשטרה ושאר כוחות-הבטחון באמצעות "חוקים" שבעצם מגנים על העבריין והמחבל,בשם "זכויות האזרח",שכל מחבל ועבריין הוא "אזרח" והקרבן נשכח,כך זה נראה היום ואיש לא רוצה לשנות זאת,ממשלות ושרים מתחלפים והמצב מחמיר. חג שמח ושבת שלום.
 

בר

New member
אתה רוצה לדעת מה המשטרע הייתה עושה !?

האמת להגיד לך...עד שהם היו מגיעים למקום,הוא כבר היה מסיים להעמיס את המשאית ונעלם. המשטרה לא היו עושים כלום..."אין להם כוח אדם". כוח האדם שלהם נמצא בניידות בשולי הכביש לתפוס את אלה שנוהגים בקו ישר במהירות מעט גבוהה. כוח האדם שלהם נמצא בחנויות הנוחות ובתי הקפה בתחנות הדלק,שותים קפה ועוגה. כוח האדם שלהם,עסוק מידי בלהסיע בני משפחה וקרובים בניידות למחוז חפציהם. וזהו בערך היה נגמר כל העסק. אותו חבר בטח יאמר לך שהייתה מגיעה ניידת והייתה מטפלת בנהג. במקרה הטוב יקבל דו"ח ללא נקודות בגובה 250 או 500 ש"ח. במקרה האחר פשוט היו אומרים לו להזיז את הרכב לחנייה מסודרת תוך שימוש באיום הדו"ח. לא משפט ולא נעליים. המשטרה לא הייתה עושה לדעתי כלום בנושא דנן זה.
 
למעלה