הערב הופעת הבכורה של הGLADIATOR

yaarasta

New member
הערב הופעת הבכורה של הGLADIATOR../images/Emo70.gif

ההתרגשות בשיאה!!! הלהקה נחתה לפנות בוקר, והיום בערב תתקיים הופעת הבכורה!!!! ללא ספק היסטוריה ..... נתראה היום ומחר !!!!!!
-יער
 

annafff

New member
שכחתי להגיד משהו מזעזע שקרה בהופעה.

............ מקדימה הייתה חבורת אנשים ש"עודדו" את הגלדיאטורס כמו שמעודדים משחק כדורגל!!!!!!!!!!! זה היה פשוט נורא! כל כך מעצבן! כל כך לא קשור לרגאיי! פשוט ההפך המוחלט! אני לא מבינה איך אף אחד לא השתיק אותם! חחחח אני יודעת שזה קצת מפגר להתלונן על זה אבל זה היה פשוט מזעזע!
 
היה פשוט מדהים!!!

הופעה שנפתחה ברגוע עם האורחת זמה על המירופון, והמשיכה באל גריפיתס המלך והכל כך אנרגטי ומוכשר שנתן יחד עם שמונת חבריו ללהקה שמגיעים היישר מינגסטון ג'מייקה, ארסנל מרשים של שירים מכל הזמנים. לא הורדתי את העיניים מהבמה לשניה, חוץ אולי ממתי שהאתיופית הסקסית רקדה באיזור שלנו... היה חזק ביותר!!!!!!!!!! אשמח אם השרשור ינוצל לכתיבת רשמים וחוויות מההופעה הערב ובטח ובטח שלתמונות... נפרט עוד על הערב המרגש הזה מחר. לילה טוב, גיל.
 

DuBsYs

New member
היה פשוט מדהים!!!

האמת לפני ההופעה חששתי מהקטע של "הבנים של" ומאווירת הבבילון של רמת החיל ולמרות הכל קיבלנו אתמול ערב מדהים עם סאונד מצויין ומוסיקה נפלאה, רק לדעתי אל גריפית’ הייה החולייה החלשה על הבמה, יש לבחור המון כריזמה אבל לפעמים הוא קצת מזייף ושהוא עולה לרג’יסטר הגבוהה הוא לא תמיד פוגע. חוץ מזה הגלדיאטורס מודל 2006 נשמעים הכי קרוב לדבר האמיתי. הנגנים יושבים טייט, בס ותופים מדהימים!!! אין מילים לתאר את החוויה של לשמוע אותם מנגנים לייב. גיטרות וקלידים עם גרוב מטורף, בראס סקשן שנושף ישר לפנים, פשוט חגיגה של רוטס רוק רגאיי. הסט שקיבלנו כלל כמעט את כל הלהיטים האהובים מה-70S’ וגם שירים חדשים, הכל ב roots & culture style ריספקט לכל מי שקשור להופעה הזאת, יש קהל לרוטס מיוזיק בארץ והמפיקים יכולים להמשיך להביא לפה אומנים בסדר גודל הזה
 

K C

New member
אין מילים

ההופעה הייתה ענקית. העלה את הרוחות בכמה מדרגות מלא אנשים שבאו לתת כבוד! נראה לי שפספסתי את chanty mouth. הייתי חייב לאכול עכשיו נשאר להביא את ברנינג ספיר!
 

annafff

New member
היה פשוט ענק!!!!

כל כך נהנתי! (חוץ מהקישקושים האין סופיים של הזמר (אוף ברח לי איך קוראים לו לעזאזל!) זה היה ממש מעצבן! הוא כל הזמן חזר על עצמו! אבל הוא כזה חמוד שזה היה בסדר!
) השירים היו מעולים! הזמרת הייתה פשוט מדהימה!!!!!!! היא פשוט הקסימה אותי! איזה קול! החצוצרן היה פשוט, פשוט מדהים! אין הכל היה פשוט מהמם! רקדתי כמו מטורפת נראה לי העשן באמת השפיע עלי....
למרות שזה היה ממש סבבה מבחינת עשן! כל כך נהנתי!!!!!!!!!! עם היו לי עוד 170 שקל הייתי הולכת עוד פעם! היה כל כך מגניב שכולם שרו יחד איתו! חלב רק שהם לא שרו את ELI ELI .... באתי עם עוד כמה חברים, שלושה נהנו מאוד!!!! ושלושה אמרו שזה היה דיי כישלון....ואחת נהנתה אבל לא מאוד...
טוב כל אחד והטעם שלו בעיניי היה פשוט מדהים! (יואו איזה חתיכים היו שם אלוהים....
)
 

yaarasta

New member
עוד תמונות מההופעה ביום רביעי

הופעה מעולה, הייייבז מעולים, קהל נהדר, להקה מדהימה!!! שעתיים משובחות של ROOTS ROCK REGGAE !!!!!! BLESS הנה כמה המחשות!
 

yaarasta

New member
אל רוקד

בהופעה השניה ביום רביעי (אתמול) אל רקד קצת יותר, ושיתף הרבה יותר את הקהל.....
 
למעלה