הערב מול נתב"ג- האם קיפול הגלגלים
-הפחתת הגרר- היא נוהל פנימי של חברת התעופה, או תלוי במיגבלות המטוס? לקראת 18:15 המריא על 26 מטוס אירבס (?) לבן עם ציור של כעין ציפור או האות Y קטנה על הזנב. המטוס המריא יחסית בתלילות ולא הרים גלגלים עד שהתרחק מחוץ ליכולת הראיה שלי. 99% מהמטוסים מרים גלגלים בסמוך לניתוק, עוד מעל למסלול. בנוסף הערב היו מספר המראות על 30 נחיתה אחת על 26 והרבה מאוד תנועות. (נחתו 744 ו777 של אל-על מניו יורק, עוד מספר 757 של אל על, 757 של ארקיע אגב 2 אחרים המריאו על 30 ו26. המריאו 2 טורקיש אייר אחד מהם 737 BBJ (עם כנפונים),744 של אל על ועוד ועוד).
-הפחתת הגרר- היא נוהל פנימי של חברת התעופה, או תלוי במיגבלות המטוס? לקראת 18:15 המריא על 26 מטוס אירבס (?) לבן עם ציור של כעין ציפור או האות Y קטנה על הזנב. המטוס המריא יחסית בתלילות ולא הרים גלגלים עד שהתרחק מחוץ ליכולת הראיה שלי. 99% מהמטוסים מרים גלגלים בסמוך לניתוק, עוד מעל למסלול. בנוסף הערב היו מספר המראות על 30 נחיתה אחת על 26 והרבה מאוד תנועות. (נחתו 744 ו777 של אל-על מניו יורק, עוד מספר 757 של אל על, 757 של ארקיע אגב 2 אחרים המריאו על 30 ו26. המריאו 2 טורקיש אייר אחד מהם 737 BBJ (עם כנפונים),744 של אל על ועוד ועוד).