הערות שוליים באמנסיאק

TalkShowHost

New member
הערות שוליים באמנסיאק

במידה ושמתם לב, בחוברת שמצורפת לדיסק האחרון של רדיוהד, ישנה תמונת לווין של ארה"ב , ומתחתיה כתוב משהו על נפילת האימפריה הרומית. מוטיב זה חוזר מספר פעמים באותה חוברת (לפחות ב LIMITED EDITION אני יודע שזה ככה), השאלה הנשאלת היא , האם טום יורק, דונווד וחבריהם לחוות השוקולד הלבן ידעו משהו שאנחנו (וה FBI ) לא ידענו ... ? האם בין כל ארגוני המחתרת בעד איכות הסביבה וכל מיני מיעוטים מסוימים היה איזה לינק לאתר הבית של הטאליבאן שכולנו פיספסנו ?
 
או שאולי

זה סתם צירוף מקרים מוזר כמו נבואותיו הדי מטומטמות של נוסטרדאמוס או התנ"ך. לא ליסקול אותי באבנים. ושמת לב שבעמוד השני בחוברת של אוקיי קומפיוטר יש מטוס שממריא ומאחוריו יש את ישו? חייב להיות קשר, לא?
 

Her Circulation

New member
בהופעות בטור האחרון של רדיוהד

מכרו פוסטרים בהם נראית פצצת אטום נופלת על ארה"ב. אחת מהבנות איתן הסתובבתי היא מסיאטל...והיא ראתה את הפוסטר הזה אחרי ההופעה בברלין ( - תאומים-11.9) והיא כמעט והתעלפה מרוב כעס ( אני לא מבין למה). אחכ כשפגשנו את הלהקה באירלנד היא שאלה את טום מה הפוסטר צריך להביע... אז טום עשה פרצוף של "אוי לא שוב פעם" ( אני מניח ששאלו אותו את השאלה עשרות פעמים מאז מקרה התאומים). בכל מקרה הוא ענה משהו בסגנון - "כולנו גדלנו על המלחמה הקרה והפחד מפצצת אטום"...איני זוכר את הנוסח המדוייק ( זה היה קצת יותר ארוך ) אבל משהו כזה. ( כמובן שלא בעברית :p) האם זה קשור - אולי.
 

TalkShowHost

New member
רגע, רגע,רגע

מה זאת אומרת "טום אמר" , "פגשנו את הלהקה" וכיוצ"ב ביטויים שגרמו לי להתקף קנאה מטורף ? מהיכן הקשר לחברי הלהקה וממתי סתם ככה פוגשים אותם באירלנד ? יומיים התייבשתי בקיסריה בשביל לראות את אביב גפן האפס מחליק את עצמו אל מאחורי הקלעים, ואתה ככה מסתחבק עם טום ושות´ ??? גם אני רוצה !!! נ.ב. דונווד הוא הבחור שמעצב את העטיפות לאלבומים ואתר האינטרנט שלהם, בדר"כ.
 

Her Circulation

New member
אין לי קשר עם הלהקה

פגשתי אותם פעמיים בחיי. ( ממ את פיל שלוש) באירלנד הייתי בהופעה ושכרתי חדר במלון שלהם עם עוד שתי בנות ( ובעוד מלון כי היו שמועות שקריות שהם במלון אחר ) .אחרי ההופעה כשהם חזרו היינו שם. גם אתה רוצה ? תעבוד כל השנה כמוני ותבזבז את כספך על דברים כאלו :)
 

unsure

New member
בטח!

זה ידוע שתומכי זכויות אדם תומכים בשלטון המדכא של הטליבן ורצח של בן-לאדין... אבל זה לא משנה, הם בכל מקרה תחת השלטון של אנשי-חזיר ממאדים.
 

unsure

New member
הרעיון מאחורי התמונות היא ש...

מההבנה שלי, משמעות התמונות ואמירה: "The fall of the Roman Empire" מתייחסת למובן התרבותי-אקונומי... החופש המוסרי וחופש השוק בסופו של דבר יביאו או ל: -התמותתות הכלכלה העולמית (כמו שהתהליך באמת התחיל...) -או לעיבוד החופש ע"י השטלתות העסקים על הממשלות ושטיפת מוחות (לדוגמה: פרסומות לסיגריות)... שבעצם מוביל לעיבוד חופש (בעיקר חופש הבחירה). בקיצור, כמו רומה, חוסר המודעות למה שהם (האמריקאים) עושים יוביל בסופו של דבר שהם בעצמם (בחוסר ידיעה) יעבדו את הערכים שהם סגדו להם. ביותר מקוצר, ובשתובה לשאלתך, התמונות הם *מטפורה* להרס עצמי של התרבות הקפיטליסטית. ....מובן?
 
למעלה