אמיר לניאדו1
New member
ביצוע תהליכים רוחביים על מנת להגדיל הכנסות
בוקר טוב,
תודה על תגובתך והפידבק.
לצורך הדיון, ובהתאם למה שרשמתי, במכון כושר אם אתה רוצה להגדיל את נתח השוק התהליכים הרוחביים עליהם דברתי הם:
הגדרת נתח שוק יעודי - למשל: מתן שירותי כושר ספציפיים לעובדים של ארגונים ספציפיים (מכירת חבילות), מתן אימונים יחודיים/ מתנות ללקוחות קיימים שמביאים חברים וכו וכו
הגדרת אופי השירות/ המוצר: למשל - שעה אימון קבוצתי, שעה אימון משולב פעילות פנים/ חוץ, בניית סדרת אימונים שמשלבת מספר תחומים וכו וכו
בניית אנפורמציה/ תהליך/ אסטרטגיה שתכיל הן פעולות תוך ארגוניות (למשל - קביעת לוז/ הכשרת המדריכים לאימון הדרוש או לתוכנית שבנית), פעולות חוץ ארגוניות (למשל - פניה ואבחון חברות גדולות שמעוניינות לתת צופרים לעובדים שלהם), פעולות שיווקיות (הכנת אנפורמציה עסקית/ שווקית רלוונטית), וכו וכו
כפי שכתבתי בפוסט - הפעולות חייבות להעשות במקביל ובמחשבה רוחבית כך שיהיה סנכרון בית התהליכים שבסופו של דבר יביאו לקוחות ויאפשרו לך כעסק לתת להם את המוצר שהגדרת.
לכל עזרה/ הנחיה - אשמח לעזור
אמיר
בוקר טוב,
תודה על תגובתך והפידבק.
לצורך הדיון, ובהתאם למה שרשמתי, במכון כושר אם אתה רוצה להגדיל את נתח השוק התהליכים הרוחביים עליהם דברתי הם:
הגדרת נתח שוק יעודי - למשל: מתן שירותי כושר ספציפיים לעובדים של ארגונים ספציפיים (מכירת חבילות), מתן אימונים יחודיים/ מתנות ללקוחות קיימים שמביאים חברים וכו וכו
הגדרת אופי השירות/ המוצר: למשל - שעה אימון קבוצתי, שעה אימון משולב פעילות פנים/ חוץ, בניית סדרת אימונים שמשלבת מספר תחומים וכו וכו
בניית אנפורמציה/ תהליך/ אסטרטגיה שתכיל הן פעולות תוך ארגוניות (למשל - קביעת לוז/ הכשרת המדריכים לאימון הדרוש או לתוכנית שבנית), פעולות חוץ ארגוניות (למשל - פניה ואבחון חברות גדולות שמעוניינות לתת צופרים לעובדים שלהם), פעולות שיווקיות (הכנת אנפורמציה עסקית/ שווקית רלוונטית), וכו וכו
כפי שכתבתי בפוסט - הפעולות חייבות להעשות במקביל ובמחשבה רוחבית כך שיהיה סנכרון בית התהליכים שבסופו של דבר יביאו לקוחות ויאפשרו לך כעסק לתת להם את המוצר שהגדרת.
לכל עזרה/ הנחיה - אשמח לעזור
אמיר