הערת עסק חי בדוחות של דלק

Reem88

Well-known member

החברה פעלה ופועלת למימוש תוכניותיה הכוללות כאמור גיוסי הון, מימושי נכסים והשקעות בהיקפים משמעותיים, גיוסי חוב על בסיס נכסים וקבלת דיבידנדים מחברות מוחזקות וזאת על מנת לעמוד בהתחייבויותיה השונות. החברה בדעה כי קיימים סיכויים טובים למימוש תוכניותיה ובהקשר זה יצוינו כמפורט לעיל הפעולות המשמעותיות והחשובות שהקבוצה הצליחה להשלים בפרק זמן קצר בהתאם למתווה אשר הביאו אותה לביצוע פרעונות מוקדמים לתאגידים בנקאיים בהיקפים משמעותיים ולמחזיקי אגרות החוב במועדם וכסדרם.עם זאת, מאחר והשלמת תוכניות החברה אינה בשליטתה הבלעדית ותלויה כאמור לעיל, בין היתר, בהתקיימות מספר אירועים במצטבר, שחלקם נדרשים להתקיים בפרקי זמן קצרים יחסית ו/או בהיקפים משמעותיים, קיימת אי וודאות באשר להתממשותם בפועל של התוכניות האמורות ובאשר לעמידת החברה באמות המידה שנקבעו במסגרת ההסכמות עם מחזיקי אגרות החוב )ככל שתוכניות החברה לא יתממשו(. גורמים אלו, ביחד עם גורמים נוספים המנויים לעיל, מעוררים ספקות משמעותיים בדבר המשך קיומה של החברה כעסק חי. בדוחות הכספיים לא נכללו התאמות לגבי ערכי הנכסים וההתחייבויות וסיווגם, שיתכן ותהיינה דרושות אם החברה לא תוכל להמשיך ולפעול כעסק חי.
 

Reem88

Well-known member

שיחת ועידה לסקירת הדוחות לרבעון 3 2020​

השיחה בשפה העברית תתקיים היום, יום חמישי, ה- 26 בנובמבר, 2020 בשעה 12:00.
ניתן להצטרף לשיחת הועידה במספר: 03-9180650.
 

בורסה 2008

Well-known member
מאכזב קצת לטווח הקצר, אבל לא משנה כלום. יש בעיה תזרימית שלא עליה תשובה יאבד את החברה. ככל שמחיר הנפט עולה, הסיכון יורד.
מחזיק באגחים ולא ממליץ כמובן.
 

בורסה 2008

Well-known member
השוק אגב אוהב בינתיים את הדוח והמניה עולה חזק. עליית המניה טובה כי זה יגרום למימוש האופציות ויהיה אפשר לוותר על הגיוס הבא שאמור היה להיות עד סוף השנה. האג"חים יכולים להתקשות ולהיאבק, הם יתיישרו בסוף :)
 

Reem88

Well-known member
מכאן תגיע הבשורה ״קבוצת דלק ממשיכה לפעול לביצוע עסקה הונית באיתקה ובין היתר בוחנת עסקאות מיזוג עם חברות בינ"ל מתחום האנרגיה, הכנסת שותף, הנפקה או שילוב בין המתווים האמורים מתוך כוונה להוציא לפועל עסקה במהלך החציון הראשון של שנת 2021. ״ נכתב בהודעת החברה. "

 

בורסה 2008

Well-known member
מצגת של החברה:
כרגע המנכ"ל וולס עובר עליה בשיחת הוועידה.

שימו לב בשקף 6 לבדיחה שנקראת חברות הדירוג. תהיו בטוחים שהם יהיו האחרונים לבשר על התאוששות.
האבסורד זה שהדירוג שלהן מאד משפיע על אחזקות מוסדיים, מה שמביא לעיוותים(המוסדיים זורקים סחורה עמוק לתוך המשבר, וקונים חזרה הרבה אחרי ההתאוששות מהמשבר).
 

בורסה 2008

Well-known member
המנכ"ל וולס מציין(מהמצגת) את הרעיון של חלק מהמחזיקים לרכישה עצמית. אומר שהחברה תפעל לגבש מתווה שכזה מעודפי תזרים שיהיו(?).
מעניין.
 

Reem88

Well-known member

זה מקדם איכשהו את חברת האם דלק קבוצה?
חלק מהמניות בשיעבוד לבעלי האג"ח, האם יש פה דילול?
 

Reem88

Well-known member

כדי להימנע מעוד דילול: תשובה מבקש לדחות חלק מגיוס ההון​


כמו כן "לדו"חות החברה עדיין מוצמדת הערת עסק חי, והיא תוכל להימחק רק בדו"חות השנתיים." האם זה משהו טכני?
 

משקיע88

Well-known member
הערת עסק חי מופיעה בדוחות בסעיף החתימה של רואי החשבון. הדוחות הקרובים הם לרבעון 4 ולכל השנה ולכן לפני פרסומם אין שינוי בהערה.
 

משקיע88

Well-known member
דלק מבקשת להתיר לה לגייס השנה 115 מליון במקום 137 מליון. את ההפרש, 22 מליון היא מבקשת לצרף ל 50 מליון שתגייס עד אפריל 2021.
נראה שבכל זאת תשובה מפגין חסרון כיס מסויים. הוא מבקש למנוע דילול במחיר נמוך, בתקווה לשיפור המצב בחודשים הקרובים. הוא יכול למנוע את הדילול ע"י קניית המניות בשוק.
 

בורסה 2008

Well-known member
אני צריך לבדוק בדיוק את המספרים, אבל אם אני לא טועה, אם כל האופציות יהיו בכסף באמצע דצמבר וימומשו(ולדעתי מחיר המימוש הגבוה ביותר הוא 10000), זה ייתר את הגיוס של השנה ואולי אפילו את ה-50 של שנה הבאה. נראה ריאלי לגמרי, במיוחד כשהחדשות הטובות לא מפסיקות לזרום.
 

משקיע88

Well-known member
המספרים נלקחו מהצעת ההחלטה לשינוי שטר הנאמנות. הם מניחים שימומשו כל כתבי האופציה בכסף שפגים עד 16/12/20. יש אופציות ארוכות יותר שהן בכסף אבל קשה להניח שהן ימומשו עד אמצע דצמבר ויוותרו על כמה חודשים עד אפריל . ראה הטבלה בהצעת ההחלטה שצירפתי למעלה. יתכן מאוד שנראה גיוס נוסף מהאופציות עד אפריל. הם מניחים מימוש אופציות 8 9 11.
 

בורסה 2008

Well-known member
הסתכלתי. יש רק את סידרה 12 שפגה באפריל והיא כבר דיי עמוק בתוך הכסף. אפשר להמר שסיכוי דיי טוב שתפקע בכסף ואז יתקבל ההפרש. מצד שני, עד עכשיו לא וויתרו לתשובה על פירור מההסכם ואפשר גם להבין למה. מצד שלישי, קראתי איפשהו שהמחזיקים הכבדים נוטים דווקא ללכת איתו.
לסיכום- דיי זניח לדעתי.
 

משקיע88

Well-known member
מתי לדעתך פוקעת סידרה 10? פשוט קרא את הרשימה. אני מסכים שהמוסדיים לא יתעקשו על דחייה קלה כזו.
 

smisrael

Member
מועדי פקיעות אגחים דלק - ממליץ לא הסתמך על הכתבות בעניין, לא מדוייקות בעליל.
 

קבצים מצורפים

  • 20201129_084617.jpg
    20201129_084617.jpg
    KB 86.6 · צפיות: 10

בורסה 2008

Well-known member
צודקים. פיספסתי את סידרה 10. לא צריך להסתכל בכתבות. יש הכל רשמי במאיה.
גם שתי הסדרות האלה ביחד, ובהנחה דיי סבירה שימומשו באפריל, לא מסתכמות לכדי משהו דרמטי. מבחינתי כמחזיק אני דיי אדיש לנושא ולאיך שהמוסדיים ינהגו בו. יש מהלכים הרבה יותר משמעותיים גם בקבוצה וגם בקידוחים.
 

בורסה 2008

Well-known member
המוסדיים מתחילים ללטף את תשובה?
 

בורסה 2008

Well-known member
אגב, מחזורים גדולים מאד לאחרונה בדלק קבוצה. המוסדיים חוזרים?
לדעתי יש לה עוד המון פוטנציאל.
לא ממליץ כמובן.
 
למעלה