הפועל באר שבע נגד מ.ס. אשדוד שידור ישיר חי לצפייה ישירה - 04.04.2023

  • פותח הנושא ליגת העל הישראלית בכדורגל
  • פורסם בתאריך
ל

ליגת העל הישראלית בכדורגל

Guest
לצפייה בשידור משחק ליגת העל לחצו כאן!

ליגת העל, פלייאוף עליון, מחזור 29: הפועל באר שבע נגד מ.ס. אשדוד לצפייה ישירה, הפועל באר שבע נגד מ.ס. אשדוד שידור חי, הפועל באר שבע נגד מ.ס. אשדוד שידור ישיר, הפועל ב”ש נגד מ.ס. אשדוד שידור חי ישיר לצפייה ישירה - תקציר המשחק: הפועל באר שבע נכנעה בשבת במשחק העונה למכבי חיפה והיא שוב מוצאת את עצמה במרחק של שבע נקודות מהאלופה והמוליכה, יודעת שהיא לא יכולה להרשות לעצמה למעוד בשנית תוך שלושה ימים. עם זאת, מ.ס. אשדוד לא הפסידה בארבעת ביקוריה האחרונים בטרנר, מהם ניצחה שלושה משחקים מאז שנכנעה שם בפעם האחרונה בדצמבר 2019. כעת קבוצתו של רן בן שמעון מקווה להמשיך במומנטום ולעשות צעד משמעותי נוסף לעבר השגת המקום הרביעי.

הפועל באר שבע מגיעה למפגש כשהיא מאוכזבת מאוד אחרי הפסד נוסף למכבי חיפה, אבל אליניב ברדה ושחקניו מחזיקים אצבעות למכבי תל אביב במשחק שנערך במקביל בבלומפילד, בתקווה שהצהובים יעצרו את מכבי חיפה ויאפשרו להם לצמק את הפער לארבע נקודות. לעומת שבת, הפועל באר שבע חסרה את הקשר שי אליאס שגמר את העונה ובמקומו פתח דור מיכה, כשגם שאפי סוליימאנוב הועדף על פני אדריאן פאון. פטריק קלימלה המשיך לקבל קרדיט בהתקפה.

מנגד, מ.ס. אשדוד ניצחה בשבת 2:3 את מכבי נתניה ובכך קפצה למקום הרביעי, שעשוי להעניק את הכרטיס למוקדמות הקונפרנס ליג. אם אשדוד לא תזכה בגביע, היא רוצה לכל הפחות לדעת שהיא עשתה את שלה וסיימה במקום הרביעי כדי להשתתף במפעל האירופי. בן שמעון ערך שני שינויים בהרכב, כשל-11 חזר טום בן זקן שלא חש בטוב ולא היה בסגל בשבת ובקישור עלה יעקב בריהון על חשבונו של אלטון אקולטסה.
 
למעלה