הפועל באר שבע נגד פוניבז’ (פאנבזיס / פאנבז’יס) שידור חי ישיר לצפייה ישירה - 27.07.2023

  • פותח הנושא קונפרנס ליג 2023
  • פורסם בתאריך
ק

קונפרנס ליג 2023

Guest
למעבר לצפייה בשידור משחק הכדורגל לחצו כאן!

כדורגל – מוקדמות קונפרנס ליג לעונת 2023-2024, סיבוב שני, משחק ראשון: הפועל באר שבע נגד פוניבז’ לצפייה ישירה, הפועל באר שבע נגד פוניבז’ שידור חי, הפועל באר שבע נגד פוניבז’ שידור ישיר, הפועל ב”ש נגד פוניבז’ שידור חי ישיר לצפייה ישירה, הפועל באר שבע נגד פוניבז שידור ישיר חי לצפייה ישירה, הפועל באר שבע נגד פאנבזיס לצפייה ישירה, הפועל באר שבע נגד פאנבזיס שידור חי, הפועל באר שבע נגד פאנבזיס שידור ישיר, הפועל באר שבע נגד פנבזיס שידור חי ישיר לצפייה ישירה, הפועל באר שבע נגד פאנבז’יס לצפייה ישירה, הפועל באר שבע נגד פאנבז’יס שידור חי, הפועל באר שבע נגד פאנבז’יס שידור ישיר, הפועל באר שבע נגד פנבז’יס שידור חי ישיר לצפייה ישירה - תקציר המשחק:
מסיבת עיתונאים שכינס אתמול מאמן פוניב'ז, ג'ינו לטיירי השוויצרי-איטלקי, הוא הביע את זעמו על ההתאחדות הליטאית ועל ז'לגיריס שמסרבות לדחות את משחק הליגה בין המפגשים במפעל האירופי: "הם הורגים אותנו, אני חושב שאנשי ההתאחדות וז'לגיריס עושים טעות. אנחנו נלחמים עבור הכדורגל הליטאי, עבור דירוג המדינה במפעלים האירופיים בניסיון לעזור גם לקבוצות אחרות בשנים הבאות, וזה לא הוגן מה שעושים לנו".

עוד אמר המאמן: "לפני חודשיים היה סיכום שאם גם אנחנו וגם ז'לגיריס נעלה לסיבוב המוקדמות השני, המשחק בינינו יידחה. עכשיו אנחנו בכל זאת מתארחים ביום ראשון אצל ז'לגיריס וזה לא הוגן. כשביקשו את רשותנו לדחות שני משחקים אחרים בליגה אנחנו הסכמנו, אבל עכשיו אנחנו ביקשנו לדחות ונתקלנו בסירוב. אנחנו נחזור מישראל רק ביום שישי בלילה ונצטרך להתכונן למשחק עונה ביום ראשון, זה לא מכבד אותנו ואת המשחק".

יש לציין שז'לגיריס הוגרלה במוקדמות ליגת האלופות מול גלאטסראיי הטורקית, מולה תתארח באיסטנבול היום ואותה היא תארח ביום רביעי הבא. עם זאת, בליגה היא שיחקה כבר ביום שישי ועל כן זוכה למנוחה משמעותית הרבה יותר לעומת יריבתה לקראת השבוע העמוס.
 
למעלה