הפועל חולון נגד הפועל תל אביב שידור ישיר חי לצפייה ישירה - 23.04.2023

  • פותח הנושא משחק מעניין ממש
  • פורסם בתאריך
מ

משחק מעניין ממש

Guest
לצפייה בשידור משחק הצמרת בכדורסל לחצו כאן!

ליגת העל בכדורסל: הפועל חולון נגד הפועל תל אביב לצפייה ישירה, הפועל חולון נגד הפועל תל אביב שידור חי, הפועל חולון נגד הפועל תל אביב שידור ישיר, הפועל חולון נגד הפועל ת”א שידור חי ישיר לצפייה ישירה, הפועל תל אביב נגד הפועל חולון שידור ישיר חי לצפייה ישירה - תקציר המשחק: אחרי שסיימה את דרכה באירופה, הפועל ת"א חוזרת לליגת ווינר סל במטרה להבטיח את יתרון הביתיות לאורך הפלייאוף. הערב (ראשון, 21:00) היא תחל במשימה מול משוכה גבוהה, כאשר תתארח בהיכל טוטו אצל האלופה הפועל חולון. אצל האדומים לא נרשמו צ'ינאנו אונואקו וג'יימס פלדין.

הפועל ת"א עומדת על רצף הניצחונות (5) הכי ארוך שלה בליגה מאז ינואר 2022. בביקור הקודם שלה בהיכל טוטו, קטעה החבורה של דני פרנקו רצף של שבעה הפסדי חוץ בחולון בכל המסגרות עם 74:79 דרמטי, אך בסיבוב השני האלופה גמלה לה בהיכל קבוצת שלמה, 87:93 עם הופעה נהדרת של שון דאוסון (24 נקודות) וסי.ג'יי האריס (23 נקודות, 7 מ-9 לשלוש) שעלו מהספסל. הפועל ת"א הפסידה העונה רק שני משחקי חוץ: בהיכל מנורה מבטחים ובאולם היובל, שניהם בסיבוב הראשון. מאז היא עומדת על רצף של חמישה ניצחונות חוץ בליגה.

האדומים מת"א עוד מלקקים את הפצעים מההדחה מהיורוקאפ בתום עונת בכורה יפה מאוד במפעל, אך אין להם הרבה זמן להתאבל, מכיוון שכל משחק קובע בקרב על המקום הראשון בסיום העונה הרגילה. החבורה של דני פרנקו עוד צריכה לשחק מול כל היריבות בשליש העליון של הטבלה והיא רוצה להתחיל את הרצף הזה עם ניצחון באולם קשה. בהיעדרו של אונואקו, המשחק יהיה תלוי עוד יותר בשחקני הקו האחורי, כאשר בקבוצה ירצו לראות את בר טימור חוזר ליכולת הטובה מהתקופה האחרונה, אחרי שלא קלע בבדאלונה.
 
למעלה