הפועל ירושלים נגד הפועל באר שבע שידור ישיר חי לצפייה ישירה - 22.04.2023

  • פותח הנושא נותנים בראש תמיד
  • פורסם בתאריך
נ

נותנים בראש תמיד

Guest
לצפייה בשידור המשחק לחצו כאן!

כדורגל – ליגת העל, פלייאוף עליון, מחזור 32: הפועל ירושלים נגד הפועל באר שבע לצפייה ישירה, הפועל ירושלים נגד הפועל באר שבע שידור חי, הפועל ירושלים נגד הפועל באר שבע שידור ישיר, הפועל ירושלים נגד הפועל ב”ש שידור חי ישיר לצפייה ישירה, הפועל באר שבע נגד הפועל ירושלים שידור ישיר חי לצפייה ישירה, הפועל קטמון ירושלים נגד הפועל באר שבע שידור חי ישיר לצפייה ישירה - תקציר המשחק: לפני המשחק בשבת (18:30, ספורט4), מאמן הפועל ירושלים דיבר על שילוב הצעירים: "זה חייב להיות ה-DNA שלנו. אנחנו לא מועדון שיכול לקנות שחקנים כל הזמן". אגבדיש: "אנחנו מצליחים השנה להשיג עוד ציוני דרך ורגעי שיא וזה פשוט כיף".

כשהיא מבוססת במקום הרביעי אחרי שלושה ניצחונות רצופים בליגת העל, כולל מהפך מאוחר ו-1:2 על האלופה מכבי חיפה, הפועל ירושלים תנסה להמשיך במומנטום החיובי כשתארח את הפועל באר שבע מחרתיים (שבת, שידור ישיר בספורט4 ב-18:30) במסגרת המחזור ה-32 בליגת העל.

"הפועל באר שבע היא קבוצה מאוד חזקה, איכותית ומאומנת שקשה מאוד לשחק מולה. עד עכשיו לא הצלחנו לנצח אותם ואני מקווה שנמצא את הדרך הפעם", אמר מאמן הירושלמים, זיו אריה, לקראת המשחק. "שילוב צעירים חייב להיות ה-DNA של הפועל ירושלים. אנחנו לא מועדון שיכול לקנות שחקנים כל הזמן ולא יכולים להתבסס על שחקנים חדשים רבים בכל שנה. לכן, הדרך של שילוב הצעירים חייבת להיות ההווה והעתיד של המועדון".
 
למעלה