הפועל ת"א בחרה באצטדיון המושבה בפ"ת כמגרשה הביתי לשנתיים

משה12333

New member
הפועל ת"א בחרה באצטדיון המושבה בפ"ת כמגרשה הביתי לשנתיים

הקרובות.

גם בני-יהודה בחרה באצטדיון זה כמגרשה הביתי בשנתיים הקרובות.

בסיום העונה אצטדיון בלומפילד ייסגר לרגל שיפוצים שיארכו שנתיים והבעלים של הפועל ת"א ושל בני-יהודה (הבעלים החדש) סיירו באצטדיון המושבה והעדיפו אותו על פניהם של האיצטדיונים בנתניה ובראשון לציון.

הבעלים של מכבי ת"א גם רצה לשחק באצטדיון המושבה אבל עיריית פ"ת נתנה לו הצעת מחיר גבוהה בהתאם לכמות העצומה של אוהדי קבוצתו והוא החליט לבחור באצטדיון נתניה לאחר שעיריית נתניה נתנה לו את האצטדיון שלה ממש בחינם.

עיריית פ"ת הסבירה לבעלים של מכבי ת"א שהיא תאלץ לבנות מאחורי כל שער יציע חדש של 3,000 מושבים כדי להוסיף 6,000 מושבים שיגדילו את תכולת האיצטדיון ל 18,000 צופים. מכבי ת"א היא בעלת מס' האוהדים הגדול ביותר בישראל ולכן העלות הגבוהה שהוצעה לבעלים לא היתה מנותקת מהמציאות.

הבעלים של מכבי ת"א לא הסכים לכך והמו"מ בינו לבין העירייה נפל.

אצטדיון המושבה ישמש בעונה הבאה כמגרשן הביתי של קבוצות מכבי והפועל פ"ת ושל בני יהודה והפועל ת"א.

אם הפועל פ"ת תעלה לליגת העל בסיום העונה הנוכחית, ייווצר מצב לא חוקי שבו אצטדיון אחד ישמש 4 קבוצות מליגת העל כמגרשן הביתי ואז מנכ"ל עיריית פ"ת ייאלץ לערוך הגרלה במשרדו בין הפועל ת"א לבין בני-יהודה כי אחת מהן תאלץ לחפש לה אצטדיון ביתי אחר.

הבחירה באצטדיון המושבה היתה בחירה טבעית עבור הקבוצות מת"א כי הוא נבנה במיקום הטוב ביותר באיזור המרכז עם גישה ישירה לכבישים 5,4,2,1, 20, 40 ולדרך אם המושבות.

האצטדיון ממוקם ליד מחלף אם המושבות, מחלף התקווה, מחלף מורשה ומחלף ירקון.

הוא גם ממוקם בסמיכות לתחנת הרכבת של קריית אריה. פרט לנגישות של הרכבת אליו, הנהלת רכבת ישראל חתמה על הסכם עם עיריית פ"ת שמרשה לעירייה להשתמש במגרשי החניה העצומים של תחנת הרכבת לטובת אוהדי הכדורגל בשעות הערב.

בסמוך לאצטדיון, גם חברת נת"ע מקימה את מסוף הטיפול והשירות של קרונות הקו האדום של הרכבת הקלה של גוש דן. מסוף זה יכלול גם תחנת נוסעים לרכבת הקלה והוא יתחבר למחלף גהה ע"י מנהרה תת קרקעית שנחפרת בימים אלה.

אין בכלל ספק שאצטדיון זה עומד להיות ה-אצטדיון של גוש דן (ולא רק לכדורגל).
 
אני שמחה שמכבי ת"א לא בחרו באיצטדיון בפ"ת

מדבריך נקרא כי פ"ת נסתה להיות חזירה עם הבקשה לתשלום עבור השימוש.

מעבר לכך, לפי נתונים שמצאתי ברשת - למכבי חיפה יש יותר אוהדים שמגיעים למגרשים מאשר לת"א.
 

darkshadow1

New member
הדרישה דווקא נשמעת הגיונית.

אין לפתח תקווה צורך באיצטדיון עם 18,000 מושבים, ולכן לא הגיוני שהיא תשקיע מיליונים בהקמת יציעים נוספים שישמשו את מכבי תל אביב לשנתיים-שלוש בלבד.
 
איזה הסכם צריך בין הרכבת לעיריה לצורך שימוש בחניון תחנת

קרית אריה? כל מי שרוצה יכול לחנות שם חופשי (אם הוא מוצא מקום כמובן).
"מגרשי החניה העצומים"???
לא הגזמת בכלל...

בינתיים הנוסעים ברכבת נזקקים לחניון האצטדיון הרבה יותר מאשר המגיעים למשחקים באצטדיון נזקקים לחניון הרכבת.

ועל זה שעיריית פתח תקוה חתמה על הסכם עם נת"ע וחברה עירונית של עיריית ת"א (!!!) שמסגרתו החברה של עיריית ת"א גובה כסף מתושבי פתח תקוה על חניה בחניון האצטדיון העירוני של פ"ת, אתה לא כותב כמובן...
רק אחרי תלונות רבות החניון הזה נפתח לחניה חינם למשתמשי הרכבת.
 

tapuzzo

New member
מסכנים תסבלו נזקים מדי שבוע בגלל קהל אוהדים מופרע

שכונות ליד אצטדיון זה סיוט.
בגלל זה השכונה החדשה שנבנית בחיפה וצמודה לאצטדיון - רמת המחירים שם נמוכה.
כי האצטדיון מביא רק מפגעים.
 
האצטדיון בפ"ת לא גורם נזק לשום שכונה בעיר ולא הביא לאף מפגע

הוא דווקא החליף אצטדיון שהיה מפגע בפני עצמו.
 

amithi1

New member
מה פשר החוק שמגביל 3 קבוצות להשתמש באותו אצטדיון בית?

נשמע כמו תקנה מימי המנדט הבריטי ששכחו לבטל.
 

XrayCharlie

New member
דווקא יש היגיון בהחלטה זאת

קודם כל, יש גבול כמה אפשר להתעולל במשטח.
דבר שני, במחזורים האחרונים משחקים רגישים (משחקים בהם מספר קבוצות מתמודדות על האליפות או הישרדות) נדרשים להיות משוחקים באותה השעה. אם יהיו יותר מידי קבוצות ביתיות לאותו איצטדיון, זה יכול לפגוע בספורטיביות (קבוצה ביתית תאלץ לשחק מחוץ לביתה כדי לשחק באותה שעה, או, משחקים רגישים לא ישוחקו במקביל מה שיכול ליצור בעיה כמו "משחק השרוכים").
&nbsp
 
למעלה