הפועל ת"א בחרה באצטדיון המושבה בפ"ת כמגרשה הביתי לשנתיים
הקרובות.
גם בני-יהודה בחרה באצטדיון זה כמגרשה הביתי בשנתיים הקרובות.
בסיום העונה אצטדיון בלומפילד ייסגר לרגל שיפוצים שיארכו שנתיים והבעלים של הפועל ת"א ושל בני-יהודה (הבעלים החדש) סיירו באצטדיון המושבה והעדיפו אותו על פניהם של האיצטדיונים בנתניה ובראשון לציון.
הבעלים של מכבי ת"א גם רצה לשחק באצטדיון המושבה אבל עיריית פ"ת נתנה לו הצעת מחיר גבוהה בהתאם לכמות העצומה של אוהדי קבוצתו והוא החליט לבחור באצטדיון נתניה לאחר שעיריית נתניה נתנה לו את האצטדיון שלה ממש בחינם.
עיריית פ"ת הסבירה לבעלים של מכבי ת"א שהיא תאלץ לבנות מאחורי כל שער יציע חדש של 3,000 מושבים כדי להוסיף 6,000 מושבים שיגדילו את תכולת האיצטדיון ל 18,000 צופים. מכבי ת"א היא בעלת מס' האוהדים הגדול ביותר בישראל ולכן העלות הגבוהה שהוצעה לבעלים לא היתה מנותקת מהמציאות.
הבעלים של מכבי ת"א לא הסכים לכך והמו"מ בינו לבין העירייה נפל.
אצטדיון המושבה ישמש בעונה הבאה כמגרשן הביתי של קבוצות מכבי והפועל פ"ת ושל בני יהודה והפועל ת"א.
אם הפועל פ"ת תעלה לליגת העל בסיום העונה הנוכחית, ייווצר מצב לא חוקי שבו אצטדיון אחד ישמש 4 קבוצות מליגת העל כמגרשן הביתי ואז מנכ"ל עיריית פ"ת ייאלץ לערוך הגרלה במשרדו בין הפועל ת"א לבין בני-יהודה כי אחת מהן תאלץ לחפש לה אצטדיון ביתי אחר.
הבחירה באצטדיון המושבה היתה בחירה טבעית עבור הקבוצות מת"א כי הוא נבנה במיקום הטוב ביותר באיזור המרכז עם גישה ישירה לכבישים 5,4,2,1, 20, 40 ולדרך אם המושבות.
האצטדיון ממוקם ליד מחלף אם המושבות, מחלף התקווה, מחלף מורשה ומחלף ירקון.
הוא גם ממוקם בסמיכות לתחנת הרכבת של קריית אריה. פרט לנגישות של הרכבת אליו, הנהלת רכבת ישראל חתמה על הסכם עם עיריית פ"ת שמרשה לעירייה להשתמש במגרשי החניה העצומים של תחנת הרכבת לטובת אוהדי הכדורגל בשעות הערב.
בסמוך לאצטדיון, גם חברת נת"ע מקימה את מסוף הטיפול והשירות של קרונות הקו האדום של הרכבת הקלה של גוש דן. מסוף זה יכלול גם תחנת נוסעים לרכבת הקלה והוא יתחבר למחלף גהה ע"י מנהרה תת קרקעית שנחפרת בימים אלה.
אין בכלל ספק שאצטדיון זה עומד להיות ה-אצטדיון של גוש דן (ולא רק לכדורגל).
הקרובות.
גם בני-יהודה בחרה באצטדיון זה כמגרשה הביתי בשנתיים הקרובות.
בסיום העונה אצטדיון בלומפילד ייסגר לרגל שיפוצים שיארכו שנתיים והבעלים של הפועל ת"א ושל בני-יהודה (הבעלים החדש) סיירו באצטדיון המושבה והעדיפו אותו על פניהם של האיצטדיונים בנתניה ובראשון לציון.
הבעלים של מכבי ת"א גם רצה לשחק באצטדיון המושבה אבל עיריית פ"ת נתנה לו הצעת מחיר גבוהה בהתאם לכמות העצומה של אוהדי קבוצתו והוא החליט לבחור באצטדיון נתניה לאחר שעיריית נתניה נתנה לו את האצטדיון שלה ממש בחינם.
עיריית פ"ת הסבירה לבעלים של מכבי ת"א שהיא תאלץ לבנות מאחורי כל שער יציע חדש של 3,000 מושבים כדי להוסיף 6,000 מושבים שיגדילו את תכולת האיצטדיון ל 18,000 צופים. מכבי ת"א היא בעלת מס' האוהדים הגדול ביותר בישראל ולכן העלות הגבוהה שהוצעה לבעלים לא היתה מנותקת מהמציאות.
הבעלים של מכבי ת"א לא הסכים לכך והמו"מ בינו לבין העירייה נפל.
אצטדיון המושבה ישמש בעונה הבאה כמגרשן הביתי של קבוצות מכבי והפועל פ"ת ושל בני יהודה והפועל ת"א.
אם הפועל פ"ת תעלה לליגת העל בסיום העונה הנוכחית, ייווצר מצב לא חוקי שבו אצטדיון אחד ישמש 4 קבוצות מליגת העל כמגרשן הביתי ואז מנכ"ל עיריית פ"ת ייאלץ לערוך הגרלה במשרדו בין הפועל ת"א לבין בני-יהודה כי אחת מהן תאלץ לחפש לה אצטדיון ביתי אחר.
הבחירה באצטדיון המושבה היתה בחירה טבעית עבור הקבוצות מת"א כי הוא נבנה במיקום הטוב ביותר באיזור המרכז עם גישה ישירה לכבישים 5,4,2,1, 20, 40 ולדרך אם המושבות.
האצטדיון ממוקם ליד מחלף אם המושבות, מחלף התקווה, מחלף מורשה ומחלף ירקון.
הוא גם ממוקם בסמיכות לתחנת הרכבת של קריית אריה. פרט לנגישות של הרכבת אליו, הנהלת רכבת ישראל חתמה על הסכם עם עיריית פ"ת שמרשה לעירייה להשתמש במגרשי החניה העצומים של תחנת הרכבת לטובת אוהדי הכדורגל בשעות הערב.
בסמוך לאצטדיון, גם חברת נת"ע מקימה את מסוף הטיפול והשירות של קרונות הקו האדום של הרכבת הקלה של גוש דן. מסוף זה יכלול גם תחנת נוסעים לרכבת הקלה והוא יתחבר למחלף גהה ע"י מנהרה תת קרקעית שנחפרת בימים אלה.
אין בכלל ספק שאצטדיון זה עומד להיות ה-אצטדיון של גוש דן (ולא רק לכדורגל).