הפורום הזה צריך אדמין חדש

EHP12

Well-known member
arseny92 לא נכנס לפה מאז אפריל. הפורום הזה נראה שמבוסס על בערך עשרה משתמשים "משוגעים לדבר", שאינם מייצגים את נוסע התח"צ הממוצע. (מעיד על עצמי אבל נראה לי גם עליכם לפי הפעילות שלכם). שהדיונים ברשתות החברתיות מרתיעים אותו. חלק גדול מהדיון נמצא בטוויטר שזה פורמט שאני מתעב, שמוציא מאנשים ציניות מגעילה שלא מאפשרת לנהל דיון אמיתי. כך גם דיונים אחרים ברשתות החברתיות, שמלאות במשתמשים ציניקנים מעצבנים.

זה בסוף קשור לדעיכת הפורומים של תפוז: אחרי שהפעילות בו הייתה בשיא בשנים 2012/2013 החלה נפילה ב-2014. נפילות חדות בשימוש בפורום היו ב-2018 וב-2020 כחלק מהדעיכת הפורומים, ותפוז בפרט.
 

Ccyclist

Well-known member
arseny92 לא נכנס לפה מאז אפריל. הפורום הזה נראה שמבוסס על בערך עשרה משתמשים "משוגעים לדבר", שאינם מייצגים את נוסע התח"צ הממוצע. (מעיד על עצמי אבל נראה לי גם עליכם לפי הפעילות שלכם). שהדיונים ברשתות החברתיות מרתיעים אותו. חלק גדול מהדיון נמצא בטוויטר שזה פורמט שאני מתעב, שמוציא מאנשים ציניות מגעילה שלא מאפשרת לנהל דיון אמיתי. כך גם דיונים אחרים ברשתות החברתיות, שמלאות במשתמשים ציניקנים מעצבנים.

זה בסוף קשור לדעיכת הפורומים של תפוז: אחרי שהפעילות בו הייתה בשיא בשנים 2012/2013 החלה נפילה ב-2014. נפילות חדות בשימוש בפורום היו ב-2018 וב-2020 כחלק מהדעיכת הפורומים, ותפוז בפרט.

אחד הנכסים הגדולים של הפורום - שבתתשתיות - עבר לעמוד פייסבוק.

הבעיה עם פייסבוק היא שעד שמביאים איזה קישור או סרטון שמאשש דיעה או קביעה - הדף עושה ריפרש ויש עשרות פוסטים אחרים בשלל נושאים והפוסט שרוצים להגיב לו נעלם.

בלוגי משתמש נלווים כמו בלוג הרוכב או יוטיוב עיר לחיות בה מעלים רעיונות טובים, אך היחס בין "בעל הבית" למשתתפים הוא כזה שלא מאפשר לגולשים ליזום פוסטים משל עצמם.

למרוצ האיזוטריות של הפורום נראה שיש לנעשה כאן הידהוד כלשהו במקומות הנכונים כי זה אחד המקומות הציבוריים היחידים שיש בו דיון שאפשר לחזור אליו.

כתבות באתרי העיתונות אינן עמוקות מספיק ובמקרים רבים מהוות חזרה על דף יח "צנות.

לפני שבאים אלי בטענות - אלן היה אחד ממנהלי הפורום כשהיה חלק מסניף לונדון. אני חושב שיש גולשים לשעבר שעברו לארגוני הנוסעים, יתכן שחלק מהתנאים שם זה לא להשתתף פה.

יש גם את עניין הנהיגה. אמנם נהגתי את כל ישראל מהחרמון ועד מעבר טאבה, אך בגלל עלות שכירת הרכב בביקורים בארץ- יש סיכוי גבוה שבביקור עתידי אשתמש בתח"צ. אנשי הקשר שלי בארץ לא נוהגים אז מבחינתי העניין הוא גם למענם.

לגבי תפוז - היתה נקודה מסויימת ב 2018 בערך שהאתר היה בקריסה ולא היה עולה. טוב שזה הסתדר.
 

raya

Well-known member
אחד הנכסים הגדולים של הפורום - שבתתשתיות - עבר לעמוד פייסבוק.

הבעיה עם פייסבוק היא שעד שמביאים איזה קישור או סרטון שמאשש דיעה או קביעה - הדף עושה ריפרש ויש עשרות פוסטים אחרים בשלל נושאים והפוסט שרוצים להגיב לו נעלם.

בלוגי משתמש נלווים כמו בלוג הרוכב או יוטיוב עיר לחיות בה מעלים רעיונות טובים, אך היחס בין "בעל הבית" למשתתפים הוא כזה שלא מאפשר לגולשים ליזום פוסטים משל עצמם.

למרוצ האיזוטריות של הפורום נראה שיש לנעשה כאן הידהוד כלשהו במקומות הנכונים כי זה אחד המקומות הציבוריים היחידים שיש בו דיון שאפשר לחזור אליו.

כתבות באתרי העיתונות אינן עמוקות מספיק ובמקרים רבים מהוות חזרה על דף יח "צנות.

לפני שבאים אלי בטענות - אלן היה אחד ממנהלי הפורום כשהיה חלק מסניף לונדון. אני חושב שיש גולשים לשעבר שעברו לארגוני הנוסעים, יתכן שחלק מהתנאים שם זה לא להשתתף פה.

יש גם את עניין הנהיגה. אמנם נהגתי את כל ישראל מהחרמון ועד מעבר טאבה, אך בגלל עלות שכירת הרכב בביקורים בארץ- יש סיכוי גבוה שבביקור עתידי אשתמש בתח"צ. אנשי הקשר שלי בארץ לא נוהגים אז מבחינתי העניין הוא גם למענם.

לגבי תפוז - היתה נקודה מסויימת ב 2018 בערך שהאתר היה בקריסה ולא היה עולה. טוב שזה הסתדר.
מסכימה עם מה שכתבת, ורוצה להעיר שהמימשק של פייסבוק ממש מעצבן. אני נכנסת מעט לקבוצות בפייסבוק , גם בגלל שקשה למצוא פוסט או תגובה (גם אם אני כתבתי אותה). דווקא המימשק של תפוז חזר להיות סביר וסביל.
חבל שחלק מהגולשים בעבר זנחו את האתרים של תפוז.
 
נערך לאחרונה ב:

EHP12

Well-known member
אחד הנכסים הגדולים של הפורום - שבתתשתיות - עבר לעמוד פייסבוק.

הבעיה עם פייסבוק היא שעד שמביאים איזה קישור או סרטון שמאשש דיעה או קביעה - הדף עושה ריפרש ויש עשרות פוסטים אחרים בשלל נושאים והפוסט שרוצים להגיב לו נעלם.

בלוגי משתמש נלווים כמו בלוג הרוכב או יוטיוב עיר לחיות בה מעלים רעיונות טובים, אך היחס בין "בעל הבית" למשתתפים הוא כזה שלא מאפשר לגולשים ליזום פוסטים משל עצמם.

למרוצ האיזוטריות של הפורום נראה שיש לנעשה כאן הידהוד כלשהו במקומות הנכונים כי זה אחד המקומות הציבוריים היחידים שיש בו דיון שאפשר לחזור אליו.

כתבות באתרי העיתונות אינן עמוקות מספיק ובמקרים רבים מהוות חזרה על דף יח "צנות.

לפני שבאים אלי בטענות - אלן היה אחד ממנהלי הפורום כשהיה חלק מסניף לונדון. אני חושב שיש גולשים לשעבר שעברו לארגוני הנוסעים, יתכן שחלק מהתנאים שם זה לא להשתתף פה.

יש גם את עניין הנהיגה. אמנם נהגתי את כל ישראל מהחרמון ועד מעבר טאבה, אך בגלל עלות שכירת הרכב בביקורים בארץ- יש סיכוי גבוה שבביקור עתידי אשתמש בתח"צ. אנשי הקשר שלי בארץ לא נוהגים אז מבחינתי העניין הוא גם למענם.

לגבי תפוז - היתה נקודה מסויימת ב 2018 בערך שהאתר היה בקריסה ולא היה עולה. טוב שזה הסתדר.
עלייך אני יכול להגיד שטוויטר, שם מתנהל כיום רוב השיח בין אנשים שמבינים בתח"צ בישראל, לא מתאים לך. כי אתה לא עומד במגבלת התווים של טוויטר ואוהב לפרט. גם לזכותך יאמר, שמאז הנפילה של 2020 אתה זה שמחזיק את הפורום בחיים.

לגבי העניין שמעורבות בארגון נוסעים היא סיבה לעזיבה היא לא נכונה. במיוחד שבניגוד לרשת חברתית אף אחד לא יודע מי אתה באמת. זה פשוט דעיכת הפלטפורמה של תפוז.
 
למעלה