הפורום הזה צריך אדמין חדש

EHP12

Well-known member
arseny92 לא נכנס לפה מאז אפריל. הפורום הזה נראה שמבוסס על בערך עשרה משתמשים "משוגעים לדבר", שאינם מייצגים את נוסע התח"צ הממוצע. (מעיד על עצמי אבל נראה לי גם עליכם לפי הפעילות שלכם). שהדיונים ברשתות החברתיות מרתיעים אותו. חלק גדול מהדיון נמצא בטוויטר שזה פורמט שאני מתעב, שמוציא מאנשים ציניות מגעילה שלא מאפשרת לנהל דיון אמיתי. כך גם דיונים אחרים ברשתות החברתיות, שמלאות במשתמשים ציניקנים מעצבנים.

זה בסוף קשור לדעיכת הפורומים של תפוז: אחרי שהפעילות בו הייתה בשיא בשנים 2012/2013 החלה נפילה ב-2014. נפילות חדות בשימוש בפורום היו ב-2018 וב-2020 כחלק מהדעיכת הפורומים, ותפוז בפרט.
 

Ccyclist

Well-known member
arseny92 לא נכנס לפה מאז אפריל. הפורום הזה נראה שמבוסס על בערך עשרה משתמשים "משוגעים לדבר", שאינם מייצגים את נוסע התח"צ הממוצע. (מעיד על עצמי אבל נראה לי גם עליכם לפי הפעילות שלכם). שהדיונים ברשתות החברתיות מרתיעים אותו. חלק גדול מהדיון נמצא בטוויטר שזה פורמט שאני מתעב, שמוציא מאנשים ציניות מגעילה שלא מאפשרת לנהל דיון אמיתי. כך גם דיונים אחרים ברשתות החברתיות, שמלאות במשתמשים ציניקנים מעצבנים.

זה בסוף קשור לדעיכת הפורומים של תפוז: אחרי שהפעילות בו הייתה בשיא בשנים 2012/2013 החלה נפילה ב-2014. נפילות חדות בשימוש בפורום היו ב-2018 וב-2020 כחלק מהדעיכת הפורומים, ותפוז בפרט.

אחד הנכסים הגדולים של הפורום - שבתתשתיות - עבר לעמוד פייסבוק.

הבעיה עם פייסבוק היא שעד שמביאים איזה קישור או סרטון שמאשש דיעה או קביעה - הדף עושה ריפרש ויש עשרות פוסטים אחרים בשלל נושאים והפוסט שרוצים להגיב לו נעלם.

בלוגי משתמש נלווים כמו בלוג הרוכב או יוטיוב עיר לחיות בה מעלים רעיונות טובים, אך היחס בין "בעל הבית" למשתתפים הוא כזה שלא מאפשר לגולשים ליזום פוסטים משל עצמם.

למרות האיזוטריות של הפורום נראה שיש לנעשה כאן הידהוד כלשהו במקומות הנכונים כי זה אחד המקומות הציבוריים היחידים שיש בו דיון שאפשר לחזור אליו.

כתבות באתרי העיתונות אינן עמוקות מספיק ובמקרים רבים מהוות חזרה על דף יח "צנות.

לפני שבאים אלי בטענות - אלן היה אחד ממנהלי הפורום כשהיה חלק מסניף לונדון. אני חושב שיש גולשים לשעבר שעברו לארגוני הנוסעים, יתכן שחלק מהתנאים שם זה לא להשתתף פה.

יש גם את עניין הנהיגה. אמנם נהגתי את כל ישראל מהחרמון ועד מעבר טאבה, אך בגלל עלות שכירת הרכב בביקורים בארץ- יש סיכוי גבוה שבביקור עתידי אשתמש בתח"צ. אנשי הקשר שלי בארץ לא נוהגים אז מבחינתי העניין הוא גם למענם.

לגבי תפוז - היתה נקודה מסויימת ב 2018 בערך שהאתר היה בקריסה ולא היה עולה. טוב שזה הסתדר.
 
נערך לאחרונה ב:

raya

Well-known member
אחד הנכסים הגדולים של הפורום - שבתתשתיות - עבר לעמוד פייסבוק.

הבעיה עם פייסבוק היא שעד שמביאים איזה קישור או סרטון שמאשש דיעה או קביעה - הדף עושה ריפרש ויש עשרות פוסטים אחרים בשלל נושאים והפוסט שרוצים להגיב לו נעלם.

בלוגי משתמש נלווים כמו בלוג הרוכב או יוטיוב עיר לחיות בה מעלים רעיונות טובים, אך היחס בין "בעל הבית" למשתתפים הוא כזה שלא מאפשר לגולשים ליזום פוסטים משל עצמם.

למרוצ האיזוטריות של הפורום נראה שיש לנעשה כאן הידהוד כלשהו במקומות הנכונים כי זה אחד המקומות הציבוריים היחידים שיש בו דיון שאפשר לחזור אליו.

כתבות באתרי העיתונות אינן עמוקות מספיק ובמקרים רבים מהוות חזרה על דף יח "צנות.

לפני שבאים אלי בטענות - אלן היה אחד ממנהלי הפורום כשהיה חלק מסניף לונדון. אני חושב שיש גולשים לשעבר שעברו לארגוני הנוסעים, יתכן שחלק מהתנאים שם זה לא להשתתף פה.

יש גם את עניין הנהיגה. אמנם נהגתי את כל ישראל מהחרמון ועד מעבר טאבה, אך בגלל עלות שכירת הרכב בביקורים בארץ- יש סיכוי גבוה שבביקור עתידי אשתמש בתח"צ. אנשי הקשר שלי בארץ לא נוהגים אז מבחינתי העניין הוא גם למענם.

לגבי תפוז - היתה נקודה מסויימת ב 2018 בערך שהאתר היה בקריסה ולא היה עולה. טוב שזה הסתדר.
מסכימה עם מה שכתבת, ורוצה להעיר שהמימשק של פייסבוק ממש מעצבן. אני נכנסת מעט לקבוצות בפייסבוק , גם בגלל שקשה למצוא פוסט או תגובה (גם אם אני כתבתי אותה). דווקא המימשק של תפוז חזר להיות סביר וסביל.
חבל שחלק מהגולשים בעבר זנחו את האתרים של תפוז.
 
נערך לאחרונה ב:

EHP12

Well-known member
אחד הנכסים הגדולים של הפורום - שבתתשתיות - עבר לעמוד פייסבוק.

הבעיה עם פייסבוק היא שעד שמביאים איזה קישור או סרטון שמאשש דיעה או קביעה - הדף עושה ריפרש ויש עשרות פוסטים אחרים בשלל נושאים והפוסט שרוצים להגיב לו נעלם.

בלוגי משתמש נלווים כמו בלוג הרוכב או יוטיוב עיר לחיות בה מעלים רעיונות טובים, אך היחס בין "בעל הבית" למשתתפים הוא כזה שלא מאפשר לגולשים ליזום פוסטים משל עצמם.

למרוצ האיזוטריות של הפורום נראה שיש לנעשה כאן הידהוד כלשהו במקומות הנכונים כי זה אחד המקומות הציבוריים היחידים שיש בו דיון שאפשר לחזור אליו.

כתבות באתרי העיתונות אינן עמוקות מספיק ובמקרים רבים מהוות חזרה על דף יח "צנות.

לפני שבאים אלי בטענות - אלן היה אחד ממנהלי הפורום כשהיה חלק מסניף לונדון. אני חושב שיש גולשים לשעבר שעברו לארגוני הנוסעים, יתכן שחלק מהתנאים שם זה לא להשתתף פה.

יש גם את עניין הנהיגה. אמנם נהגתי את כל ישראל מהחרמון ועד מעבר טאבה, אך בגלל עלות שכירת הרכב בביקורים בארץ- יש סיכוי גבוה שבביקור עתידי אשתמש בתח"צ. אנשי הקשר שלי בארץ לא נוהגים אז מבחינתי העניין הוא גם למענם.

לגבי תפוז - היתה נקודה מסויימת ב 2018 בערך שהאתר היה בקריסה ולא היה עולה. טוב שזה הסתדר.
עלייך אני יכול להגיד שטוויטר, שם מתנהל כיום רוב השיח בין אנשים שמבינים בתח"צ בישראל, לא מתאים לך. כי אתה לא עומד במגבלת התווים של טוויטר ואוהב לפרט. גם לזכותך יאמר, שמאז הנפילה של 2020 אתה זה שמחזיק את הפורום בחיים.

לגבי העניין שמעורבות בארגון נוסעים היא סיבה לעזיבה היא לא נכונה. במיוחד שבניגוד לרשת חברתית אף אחד לא יודע מי אתה באמת. זה פשוט דעיכת הפלטפורמה של תפוז.
 

Ccyclist

Well-known member
עלייך אני יכול להגיד שטוויטר, שם מתנהל כיום רוב השיח בין אנשים שמבינים בתח"צ בישראל, לא מתאים לך. כי אתה לא עומד במגבלת התווים של טוויטר ואוהב לפרט. גם לזכותך יאמר, שמאז הנפילה של 2020 אתה זה שמחזיק את הפורום בחיים.

לגבי העניין שמעורבות בארגון נוסעים היא סיבה לעזיבה היא לא נכונה. במיוחד שבניגוד לרשת חברתית אף אחד לא יודע מי אתה באמת. זה פשוט דעיכת הפלטפורמה של תפוז.

(1/10) - אני מכיר את הטריקים לטקסטים ארוכים או תמונות של טקסט באקס-טוויטר.

למען גילוי נאות יש לי מניות של טסלה, אז אני מעדיף שהבעלים הנוכחי של טוויטר (הקודמים הכריחו אותו לקנות את החברה) יעשה לי רווחים נאים בצורה אחרת.

מצד אחד אני פעיל בפייסבוק בעניינים אחרים, בעיקר בבריטניה, מצד שני אכן נוח לי עם האנונימיות של תפוז ופורומים ישנים.

הסיבה שאני אוהב לתאר היא שאני חי במציאות תחבורתית מאד שונה ממה שיש בארץ. בפורום יש הרבה הטייה תאורטית של אנשים שמכירים את הנושא של המטרו מזווית אקדמית, שזה שונה מאד ממצב של היכרות בת עשרות שנים.
 
נערך לאחרונה ב:

connex

Active member
arseny92 לא נכנס לפה מאז אפריל. הפורום הזה נראה שמבוסס על בערך עשרה משתמשים "משוגעים לדבר", שאינם מייצגים את נוסע התח"צ הממוצע. (מעיד על עצמי אבל נראה לי גם עליכם לפי הפעילות שלכם). שהדיונים ברשתות החברתיות מרתיעים אותו. חלק גדול מהדיון נמצא בטוויטר שזה פורמט שאני מתעב, שמוציא מאנשים ציניות מגעילה שלא מאפשרת לנהל דיון אמיתי. כך גם דיונים אחרים ברשתות החברתיות, שמלאות במשתמשים ציניקנים מעצבנים.

זה בסוף קשור לדעיכת הפורומים של תפוז: אחרי שהפעילות בו הייתה בשיא בשנים 2012/2013 החלה נפילה ב-2014. נפילות חדות בשימוש בפורום היו ב-2018 וב-2020 כחלק מהדעיכת הפורומים, ותפוז בפרט.
לדעתי לא ראוי "לשפוט" את מנהל הפורום באופן פומבי. איננו יודעים מה הסיבה להעדרות, נקווה ונאחל שזה לצורך דברים טובים.
כל עניין הפורומים הולך ודועך באופן כללי. היה נסיון שלא צלח להעביר את הפורום למערכת פורומים אחרת. דווקא לפורום הזה יש פוטנציאל כי מי חלם על רכבת קלה או מטרו כשהוא נוסד? המערכות להסעת המונים יכולים להביא איתם הרבה מתעניינים חדשים ולא רק מזדמנים ששואלים איך מגיעים מפה לשם. הלוואי ושבתשתיות יחזור באיזו צורה לפורום, הלוואי גם אביתר עם התמונות הנוסטלגיות שלו וחשוב גם שאנחנו אלו שכבר פה נמשיך לדון בעניין ולדעתי דווקא חשוב שנציגים מארגוני התחבורה גם יהיו חברים בפורום כי בסופו של דבר, פורום לא נועד רק להתלונן שאוטובוס לא הגיע אלא להעשיר ידע ואולי גם לקדם את העניין (במגבלות התכשיטים שמכהנים כשרי התחבורה)
לצורך כך חשוב מנהל במשרה מלאה אבל אנחנו מספיק בוגרים כדי לכבד אחד את השני בשיח ענייני בלי לחרב נושאי דיון שיצריכו התערבות ניהולית
 

EHP12

Well-known member
לדעתי לא ראוי "לשפוט" את מנהל הפורום באופן פומבי. איננו יודעים מה הסיבה להעדרות, נקווה ונאחל שזה לצורך דברים טובים.
כל עניין הפורומים הולך ודועך באופן כללי. היה נסיון שלא צלח להעביר את הפורום למערכת פורומים אחרת. דווקא לפורום הזה יש פוטנציאל כי מי חלם על רכבת קלה או מטרו כשהוא נוסד? המערכות להסעת המונים יכולים להביא איתם הרבה מתעניינים חדשים ולא רק מזדמנים ששואלים איך מגיעים מפה לשם. הלוואי ושבתשתיות יחזור באיזו צורה לפורום, הלוואי גם אביתר עם התמונות הנוסטלגיות שלו וחשוב גם שאנחנו אלו שכבר פה נמשיך לדון בעניין ולדעתי דווקא חשוב שנציגים מארגוני התחבורה גם יהיו חברים בפורום כי בסופו של דבר, פורום לא נועד רק להתלונן שאוטובוס לא הגיע אלא להעשיר ידע ואולי גם לקדם את העניין (במגבלות התכשיטים שמכהנים כשרי התחבורה)
לצורך כך חשוב מנהל במשרה מלאה אבל אנחנו מספיק בוגרים כדי לכבד אחד את השני בשיח ענייני בלי לחרב נושאי דיון שיצריכו התערבות ניהולית
כמובן שסיבותיו עמו והוא לא מחויב לפורום.

האנשים עם הפוטנציאל שעליו אתה מדבר, מוצאים את עצמם בעיקר בפייסבוק בטוויטר ובוואטסאפ.
 

Ccyclist

Well-known member
לדעתי לא ראוי "לשפוט" את מנהל הפורום באופן פומבי. איננו יודעים מה הסיבה להעדרות, נקווה ונאחל שזה לצורך דברים טובים.
כל עניין הפורומים הולך ודועך באופן כללי. היה נסיון שלא צלח להעביר את הפורום למערכת פורומים אחרת. דווקא לפורום הזה יש פוטנציאל כי מי חלם על רכבת קלה או מטרו כשהוא נוסד? המערכות להסעת המונים יכולים להביא איתם הרבה מתעניינים חדשים ולא רק מזדמנים ששואלים איך מגיעים מפה לשם. הלוואי ושבתשתיות יחזור באיזו צורה לפורום, הלוואי גם אביתר עם התמונות הנוסטלגיות שלו וחשוב גם שאנחנו אלו שכבר פה נמשיך לדון בעניין ולדעתי דווקא חשוב שנציגים מארגוני התחבורה גם יהיו חברים בפורום כי בסופו של דבר, פורום לא נועד רק להתלונן שאוטובוס לא הגיע אלא להעשיר ידע ואולי גם לקדם את העניין (במגבלות התכשיטים שמכהנים כשרי התחבורה)
לצורך כך חשוב מנהל במשרה מלאה אבל אנחנו מספיק בוגרים כדי לכבד אחד את השני בשיח ענייני בלי לחרב נושאי דיון שיצריכו התערבות ניהולית

קודם כל, יש מלחמה בארץ ויש לזה השפעה על התעסקות בתחביבים ומספר המגיבים הכולל. שנית - אם אני מבין נכון יש לו קשרים משפחתיים באוקראינה ובמדינות הבלטיות.

בביקורים שלי בארץ ב 2023 נתקלתי בכמה אנשים במשרות שירות לקוחות שהגיעו מרוסיה (כן, רוסיה עצמה), לא דיברו עברית, אך דיברו אנגלית. יתכן שיש לו גם חובות קליטה וסיוע לקרובים.
 
למעלה