הפורום יימתח להקשב!

amitshilo

New member
הפורום יימתח להקשב!../images/Emo195.gif../images/Emo23.gif

אני לא מאמינה שהגענו ליום הזה... כן כן בנות... טרגר שלנו מתגייסת
יפה שלי... זה נראה לי כל כך טבעי, כאילו את כבר שנים בצה"ל, אבל בתכלס, קשה לי קצת לקלוט. אני רק יכולה להגיד שאני לא הולכת להיפרד ממך בשום צורה, כי זה פשוט לא קורה. את מתחילה פרק חדש בחיים, שאנחנו נהיה, כך אני לפחות מקווה, חלק בלתי נפרד ממנו. אני מבטיחה להיות לצידך בכל זמן שאת צריכה (וגם כשאת לא צריכה
), אני מתה כבר לשמוע סיפורים בסופי שבוע, לשמוע כמה את מדהימה שם את כולם...
אני בטוחה שהזמן הזה יהיה משמעותי מעין כמוהו, כי את יודעת לעשות זמנים לכאלו. ואין לי מה לאחל לך, כי אני פשוט סומכת עלייך... אבל אולי זו כן הזדמנות לומר - טרגר שלי, מהממת אחת, תודה על כל מה שעשית בשבילי עד עכשיו, ותודה על כל מה שעוד יהיה... מטורפת עלייך
עמית. יאללה איחולים ובהצלחות!
 

חכמיוש

New member
../images/Emo195.gif../images/Emo23.gif../images/Emo24.gif

חצי דקה על השעון סיימת לקרוא... יפה שלי!
את הולכת לשרת את המדינה במשך שנתיים... שנתיים לדעתי מאוד חשובות.. אני מאלו שחושבים שאנחנו תורמים יותר לעצמנו יותר מאשר למדינה בעצם הגיוס אבל לא חשוב... שיהיה לך שירות קל ונעים עד כמה שאפשר! שהחברות החדשות יהיו כייפיות ונחמדות... שיהיו מפקדות ומפקדים חמודים ושיעבור מהר מהר! וכמובן, אף פעם אל תשכחי מאיפה באת ומי האנשים שהכי אוהבים אותך ואת הכי חשובה להם!
משוחררת
מיה
 

shahar1989

New member
הילדה הקטנה שלי מתגיייייייסססת!!!

לפניייייייייי!!1 קטעעע
בובה
כבר הרצתי לך על אהבתי חסרת הגבולות בטלפון, אז לא נרבה במילים.. מאחלת לך שתהני המון, תכירי מליוני אנשים חדשים תזכרי שזה כ-ו-ל-ה צבא ושזה ממש ממש לא סוף העולם תחזרי בסופ"ש ותספרי חוויות ועל כל האנשים שכבר הספיקו להתאהב בך.. ותכלס, את תהיי חתיכת ס-ק-ס-י-ת במדים!!!! אז יאללה, הופ!! חולה עלייך!!!
 

O f r i s h

New member
מדהימולה שלי!../images/Emo99.gif

לא הספקתי לדבר איתך היום, כי לא היה לי זמן בכלל בכלל
אבל אני עוד אדבר איתך במשך השבוע מתישהו! אני אוהבת אותך הכי בעולםםםם!! ומאחלת לך את כל ההצלחה והשרות הכי כיפי משמעותי ומעניין שיש! שתכירי מליון חברים חדשים! אבל שלא תשכחי אותנו! בהצלחה גדולהגדולה!!!
ושיעבור מחר בקלות, אני.
 
טוב, קצת קשה לי לעכל...

טרגר אהובתי הנצחית
אני מאחלת לך את כל ההצלחה בעולם, וסומכת עליך שתהיי הכי תותחית! מקווה שתכירי מלא אנשים חדשים, תחווי חוויות מדהימות.... והכי חשוב- תחזרי הביתה בשלום, ותספרי לי הכל..
ת'אמת שקצת עצוב לי. ומפחיד לי. תקופה כזאת את יודעת... תזכרי שאני שומרת עליך כל הזמן! וחושב עליך בכל דקה פנויה! אוהבת אותך כל כך אהובה.
גיוס קל 10000000ממת שלי.
[צפי לטלפון על הבוקר! וחסר לך שלא תעני!]
 

האגוש

New member
מד"נית לעתיד ../images/Emo3.gif

גאה בך.
מחכה לטלפונים לפני ארוחת צהריים על השאלת רס"פ היומית.
בהצלחה יקירה...
 
../images/Emo126.gifנשמתי, קצת באיחור--

הכי הכי בהצלחה בעולם!! את בן אדם מיוחד ואני בטוחה שתעשי דברים נפלאים בשירות שלך. אני גם בטוחה ב100% שאת תרכשי לך מליון חברים חדשים בשנתיים האלה כי אין מה לעשות, יש לך קסם שכובש כל אחד. אז... טפוטפוטפו שילך לך מצוין בטירונות, גם אם קצת קשה, תזכרי שאחרי שתעברי את זה, את תהיי הרבה יותר חזקה. ומלא בהצלחה גם בקורסים ובסדיר ובכל מה שתעשי! אני מתה עלייך ומתה כבר לשמוע חוויות.
נטע.
 
מהמממממממות שלי:)

תודה לכולכן:) אני ממש מקווה שילך לי קל בטירונות+קורס.. בנתיים אני נהנית ממש.. יש לי איתי חברות מהעיר בחדר, אז אני כמובן לא לבד בהכל.. הגרי, אני חושבת שאין לי את המספר שלך אחרי שגנבו לי את המכשיר=\ אז תעשי לי צלצול בזמנך החופשי ואז אני אוכל להציק לך בכל השאלות.. לא רק של הרס"פ:)
אוהבת אתכן ממש, ומחזק אותי מאד לראות שיש לי כאן אתכן
 

inbarIL

New member
לי יש בת זוג חיילת להלה../images/Emo99.gif../images/Emo99.gif

יפתי כבר אמרתי לך הכל בטלפון.. אוהבת אותך מפה ועד הכוכבים
אין דברים כמונו.
 
למעלה