הפחתת הנקה ושילוב תמ״ל

Bhmoran

New member
הפחתת הנקה ושילוב תמ״ל

היי,
התינוק שלי בן 3 חודשים ומאז שנולד רק יונק ומידי פעם לוקח בקבוק עם חלב שאוב (פעמיים בשבוע בערך).
בעוד כחודשיים בעלי ואני מתכננים לטוס לכמה ימים לחופשה בלי התינוק ולהשאירו עם הסבתא. זמן קצר לאחר מכן אני גם אשוב לעבודה. לכן, אני רוצה להתחיל להרגיל אותו ולהיערך מראש להפחתת הנקה ושילוב תמ״ל. אני רוצה להגיע למצב בו אניק פעמיים ביום בוקר וערב כשאשוב לעבודה.
השאלה שלי כיצד אני מתחילה לשלב תמ״ל או חלב שאוב שיש לי הרבה קפוא בפריזר ולהגיע למצב של 2 הנקות ביום מבלי לסבול מגודש וכאבים. אציין שכבר למעלה מחודש הוא אוכל ב 19 בערב ושוב רק לפנות בוקר (בין 4-7) ואני נאלצת לשאוב לפני השינה למנוע גודש. גם מזה אני מעוניינת להיגמל.כיצד עליי להיערך לחודשים הקרובים? תודה
 
הפחתת הנקה

הי,
ראשית, שאיבות אינן מורידות את כמויות החלב אלא מגבירות אותו. הגוף מקבל איתות שיש דרישה נוספת לחלב והוא מייצר.
לכן, לדעתי, את השאיבה שאת עושה לפני השינה כדאי להפסיק (אלא אם את רוצה להמשיך ולהקפיא מנות לקראת החזרה לעבודה). כדי להוריד את הגודש שנוצר בלילה כשהתינוק ישן ופותח פערים, אני ממליצה לך לנסות לסחוט ידנית רק עד כדי הקלה, אפשר תוך כדי מקלחת חמימה. לאחר מכן לקרר קצת את השד. ייקח כמה לילות והגוף יבין שאין דרישה בשעות האלו לחלב נוסף והוא יפחת.
לגבי הנסיעה והחזרה לעבודה - בעוד חודשיים זה הרבה זמן, אין צורך להתחיל כבר עכשיו בהפחתת ההנקות.
אני מפנה אותך למאמר המקסים והחשוב שליאת פירסמה בפורום זה לפני כמה ימים ובו מפורט בצורה ברורה התהליך לפני חזרה לעבודה, כדאי לקרוא אותו.
אם יהיו לך עוד שאלות את כמובן מוזמנת להעלות אותן.
בהצלחה וחופשה נעימה.
 
למעלה