הפיכת הנתיב הימני בז'בוטינסקי בפ"ת מצומת גהה ועד לצומת

משה12333

New member
הפיכת הנתיב הימני בז'בוטינסקי בפ"ת מצומת גהה ועד לצומת

אורלוב לנתיב תחבורה ציבורית.

השבוע סימנו את כל הנתיב בצהוב בשני הכיוונים.

השאירו לשאר כלי הרכב רק שני נתיבים כשלפני צומת אורלוב למזרח השאירו אך ורק נתיב אחד לרוצים לנסוע ישר לתוך פ"ת.

כעת הפקקים בז'בוטינסקי לשני הכיוונים בבוקר ובערב יוכפלו. סיוט.
 

Groove Agent1

New member
פוליטיקה וטמטום

בגלל שנדרסו הרבה הולכי רגל היה לחץ על ראש העיר שהחליט לסגור את הנת"צ.
עכשיו אותם תושבי פ"ת שלחצו על ראש העיר לסגור את הנת"צ ישלמו על כך בעמידה בפקקים.
 
סגירת המת"צ לא הייתה בגלל התאונות. נוח לעיריית פתח תקוה

להציג כאילו הסגירה בוצעה ביוזמתה בגלל התאונות ונוח למשרד התחבורה להציג כאילו עיריית פתח תקוה החליטה על הסגירה.
אבל הסגירה נעשתה בגלל תחילת העבודות על פורטל שנקר בין רחוב שנקר למחלף גהה שהחלו, למרבה הפלא, כחודש-חודשיים לאחר הסגירה כביכול בגלל התאונות.

הקטע המזרחי של המת"צ (כולל השיקוע מתחת לצומת ז'בוטינסקי-קפלן-מלכה), נסגר עוד הרבה לפני כן.

לא היה שום טעם בהשארת המת"צ פתוח רק מדנמרק עד שנקר.
 

Ynhockey

New member
לא בטוח שהיה אפשר אחרת

נכון שסגרו את הנת"צ בז'בוטינסקי כמה שנים לפני הזמן (לדעתי לא היה צריך, אבל ראש העיר נכנע ללחצים), אבל גם אם לא היו חוסמים, במוקדם או במאוחר יתחילו לעבוד לאורך כל הציר. ואז אפשר או להשאיר את המצב כמו שהיה, ללא נת"צ כלל, או להוסיף נת"צ. אני חושב שהאופציה השניה טובה יותר סה"כ, כי גם כך נוסעי התח"צ מופלים לרעה בעיר. אני דווקא שמח שראש העיר לא חסם את המהלך למרות כל המאמצים שעשה מאז תחילת כהונתו לפגוע בתח"צ (למשל, התרת כלי רכב פרטי בשוק). עם זאת אפשר כמובן להבין את בעלי הרכב הפרטי, נסעתי גם בציר לאחרונה ויש שינוי דרמטי לרעה לנהגי הפרטיים. השאלה מה עדיף.
 

mishat

New member
הוסיפו נת"צ, זמן נסיעה בתח"צ גדל !

אכן, הוסיפו נתיב תחבורה ציבורית, מאורלוב, לכיוון צומת גהה.
התוצאה ? הנסיעה בתחבורה הציבורית התארכה, כי לפני הנת"צ, האוטובוסים עומדים בפקק אינסופי, כדי להגיע בכלל לנתיב התחבורה הציבורית.
במבחן התוצאה, זמן הנסיעה מפתח-תקוה, לכיוון תל-אביב, גדל בכ-10 דקות...
 

oshlick1

New member
מה שעשו בצומת הרב מלכה-ז'בוטינסקי זה סכנת נפשות

פעם הגעת מכיוון צפון ופנית למערב והיה לך נתיב האצה ארוך, ואם רצית בכלל להכנס לקניון לא היית צריך להשתלב בז'בוטינסקי.
היום אין לך יותר נתיב האצה בכלל, ואתה צריך לחתוך מהר שמאלה בגלל הנת''צ.
מתכון לאסון.
 

dctgdctg

Member
צודק לגמרי - לא הצלחתי להבין את הרציונאל מאחורי המהלך הזה

יכלו להשאיר נתיב השתלבות ארוך, זה לא היה פוגע בנת"צ החדש
 
למעלה