הפינה המוסיקלית הלא חוקית מס' 2 !

chuti

New member
הצבעה קטנה

הראל סקעת הראל מויאל או עדי כהן? סתם בשביל הכיף... אני מצביעה הראל סקעת!!! איזו שאלה
 
אני מסרבת להצביע.

אני חושבת שכוכב נולד זה דבר מאוד מאוד בעייתי. זה מחנך דורות שלמים של אנשים עם קול נחמד שחוזבים שהם "יוצרים" מוסיקה. ביצירת מוסיקה יש הרבה יותר מזה.
 

chuti

New member
האמת

שאני חושבת על זה זה נכון... אבל הראל סקעת הוא באמת מוסיקלי...למשל תראו כוכב נולד 3... אף אחד לא שר שם יפה..לאו דווקא בגלל שהראל סקעת לא נמצא שם....הם לא שרים יפה...הבחירה של השופטים הם כי אין להם ברירה... כוכב נולד היה שעשועון כיפי..כוכב נולד 1 היה מיוחד כוכב נולד 2 הוא היה גם נחמד אבל לאט לאט נמאס...כוכב נולד זאת לא תכנית שתצליח
 

Adidason326655

New member
הפינה המוסיקלית הלא חוקית מס' 2 !

טוב, הבטחתי והנה אני מקיים. עוברים על החוק בשנית. או.קי. אחרי לבטים קשים על איזה אלבום לשים חשבתי לשים עוד אלבום של הפלויד אבל התחרטתי. השבוע אני אמליץ על אלבום ישראלי בשם "חתוך תוכן" (כן ליאור.) של הרכב רוק ישראלי בשם "טאטו". לרכישה וצפייה : מיתוס . אלבום עם שירים משעשעים (לא בסגנון מה קשור משהו פחות ציני מזה). שירי רוק עם אלמנטים אלקטרוניים אשר תורמים לאווירה. האלבום יצא בסוף שנת 88' נחשב נועז ולא מסחרי (שזה לא תמיד טוב) . ההרכב מכיל את אלונה דניאל, ערן צור ויובל מסנר. אין לי הרבה מה לאמר על האלבום הזה חוץ משהוא מעביר ת'זמן בכיף. הוא אלבום פחות עמוק מהממוצע ולא תמצאו בו סיפורים מעניינים אבל מוסיקה בהחלט יש שם. אני זוכר שפעם היה לי פחד מנסיעות ארוכות והאלבום הזה עזר לי להתגבר עליו (איכשהו). אל תורידו, תקנו. זה זול ! אני חושב שהדיסק שווה את המחיר. תהנו.
 
הדיסק באמת זול

ואם כבר אני ממליצה על כל ההרכב זה. ערן צור מביא לנו עוד דיסק מעולה של "כרמלה גרוס וגנר" ואלונה דניאל למי שהשם מוכר היא זאת ששרה את "על גגות תל אביב" בניגוד אליך עדי אני חושבת שיש מסרים גדולים בטקסטים של ההרכב. חלק מהשירים אולי נשמעים כאילו הם משעשעים אבל עומד מאחוריהם. בהזדמנות זאת אני ממליצה על דיסק בסיגנון אני לא זוכרת את שמו אבל הוא הדיסק הראשון והאחרון של אורלי זילברשץ בנאי- אשתו של יובל בנאי, דיסק נחמד באוירה מוזרה משהו- ממליצה- גם לך עדי, יש לנו אותו בבית.
 

Double U

New member
כמו ליאור

אני חושב שזה טיפה בעייתי כל הקטע. עם זאת, כמה מהזמרים שמגיעים אל כוכב נולד (לירון לב ואני נאלץ להודות שאפילו הראל סקעת) שרים ממש יפה וההצלחה שלהם נראית בשטח. דבר נוסף לגבי כוכב נולד: אם תסתכלו באתרי הורדת רינגטונים או בשירונט, תראו שמופיעות גרסאות של שירים ידועים, כאילו כוכבי נולד הראשונים שביצעו אותם. למשל: הנני כאן-יהורם גאון הנני כאן-הראל סקעת ועוד כמה. מה הקטע?! השיר הוא של יהורם גאון. לא של סקעת
 
הקטע הוא

שזה מופיעה בגרסאות של כל מי שאי פעם שר את זה. מה שכן אני דווקא חושבת שהראל סקעת מאוד לא מוכשר ומאוד לא ייחודי, אם כבר עדי כהן יכולה בעיני להיות זמרת טובה, אם רק הייתה מתחילה להוציא חומר משלה.
 
למעלה