הפינה המוסיקלית הלא חוקית של עדי !

Adidason326655

New member
הפינה המוסיקלית הלא חוקית של עדי !

טוב, פעם ראשונה שאני עובר על החוק... רציתי להמליץ לכולכם (לא חובה, רק מי שרוצה) על אלבום של להקת Pink Floyd שמנגנת רוק קלאסי פסיכודלי (ניגנה). לדיסק קוראים Atom Heath Mother. אמא לב אטום. (איך אני שונא תרגום כושל...) נתחיל בעיצוב של האלבום למרות שזה פרט שולי : סמל של פרה על הדשא. הלהקה ניסתה להמחיש את הדבר הכי טבעי שיכול להיות. האלבום כמובן מדבר על כמה שהעולם שלנו מלא באלקטרוניקה, ורצח, ואין כבר כלום טבעי. (מה שנכון...) כאשר פותחים את האלבום מגלים תפריט לארוחת בוקר. התפריט מחיל כל מיני עובדות מזעזעות על שחיטת חיות. אבל למי אכפת!? המוסיקה זה מה שמעניין. האלבום נבנה על שילוב אלקטרוני וטבעי. גיטרות קלאסיות ואפקטים אלקטרוניים. כאשר בכל שיר המלודיה מנוגנת ע"י כלי שונה. לאוהבי המוסיקה הפסיכודלית והרוק הקלאסי. אמנם זהו לא האלבום הכי מושלם בעולם אך הוא בין היחידים שהצלחתי להתרכז בו לאורך זמן ולא לברוח למחשבות אחרות (מ... מעניין מהי הנוסחא האטומית של 2). אחד השירים הבולטים בתקליט הוא "ארוחת הבוקר הפסיכודלית של אלן". לא לדאוג, הפסיכודליה אינה דבר מזיק. רוג'ר ווטרס ודייב גילמור שכתבו את השירים דאגו למידה פסיכודליה לא יותר מדי ולא פחות מדי. דלישס. לכל חובבי המוסיקה, לא משנה איזו - אל תצרבו או תורידו את הדיסק מהאינטרנט. לא בגלל זכויות היוצרים, בגלל האיכות. איכות הדיסק היא מצויינת לעומת האמ.פי.שלוש. ומומלץ לשמוע באוזניות בפול ווליום.
 

badboy3919

New member
אחלה "פינה מוזיקלית"

אני אישת לא ממש אוהב את הפינק פלויד אבל כל מי שאוהב אותם יכול להיות בשבילו מעניין המידע שכתבת.
 

Pipe Dreamer

New member
פינק פלויד מעולים!

לחובבי הפסיכדליה מומלץ לשמוע את שני האלבומים הראשונים שלהם בהם סיד בארט לקח חלק - The Piper at the Gates of Dawn ו-A Sauceful of Secrets לחובבי הרוק המתקדם מומלץ לשמוע את האלבומים של פינק פלויד משנות ה70: Dark Side of the Moon Animals Wish You Were Here The Wall Meddle דווקא לגבי אטום הארט אני לא יודע כמעט כלום ושמעתי מתוכו רק את ארוחת הבוקר. בכל מקרה, אשמח גם לתרום מדי פעם לפינה מוזיקלית שכזאת
 

Pipe Dreamer

New member
דווקא לא

פעם כשרק התחלתי לשמוע אותם נכנסתי ונבהלתי ומאז לא יצא לי להכנס שוב, אולי באמת צריך לראות אם יש לי מה לתרום שם. בכל מקרה, אולי היום בערב אם יהיה לי זמן אני אפתח את הפינה המוזיקלית הלא חוקית של גיל, לא חסרים דברים שהייתי שמח להמליץ עליהם.
 

ba r2 0 1 0

New member
../images/Emo51.gif רבה../images/Emo70.gif

דרך אגב הסמל של האלבום זה לא במקרה התמונת תצוגה שלך במסנג'ר?!
 
למעלה