הפלא ופלא, פלאי פלאות !!!!!!

shonshon5

New member
הפלא ופלא, פלאי פלאות !!!!!! ../images/Emo9.gif

ממש מפליא: ביום א' מצאתי את הספר The Annotated Snark של מרטין גרדנר אצל מישהו מווינדרמר שבערבות אנגליה וראו איזה פלא - הגיע למפתן ביתי היום בצהריים עם דואר שליחים!! תודה ענקית ל-FEDEX! מדהים! אז לכבוד הפלא הזה, אני הולך להקדיש לו את השישבת הקרוב ועקב כך אני מבקש מכל ידידי, אויבי, ומוקירי זכרי האחרים להדיר רגלם מקרבתי עד מוצ"ש מינימום. חוץ, אולי, מאנג'לינה ג'ולי. סאלאמאת!
 

ענוגה

New member
צלח לי, מה זה הזה?

לי פדקס הביאו ברכה מחברים ממקסיקו. יצאתי פראיירית, כאילו? מה זה הפלא הזה מערבות ווינדרמר?
 

shonshon5

New member
אלף מילים חסכתי....

בזכותו של הסורק! אלף מילים! הרי לך אחד סנארק על האש. הפלא הוא במהירות השינוע: לא ציפיתי לו לפני שבוע הבא. זה הנוסח המוער של גארדנר ל-The Hunting of The Snark של קארול. חוצמיזה, ברכה מחברים בניכר יש בה ברכה רבה. יבורכו. לילה.
 

ענוגה

New member
אהה... אינדיד, לובלי איט איז!

והיער השאנן יש לך? אם תתחנן אני אשקול החלפות (בהשאלה, כמובן). ואם נחזור לענייני החיים, אז לי שבק המדיח הבוקר. החליט שמספיק לו, אחרי עשרים שנה של עבודה ברוכה ורבה. כבר הסבירו לי שקונסטרוקטה כזה של פעם בחיים - כבר לא יהיה יותר, אז מייד רכשתי לי בוש חדש, ונקווה לטוב. איך האוטו מהיבול החדש? כבר עברתם את טראומות הפריצה?
 

shonshon5

New member
יס, איט איז א גוד פלייס פור א סנארק

וואלה, באמת אין לי יער שאנן. בקושי נווה שאנן... נתחנן כשנגיע לגשר. מדיח בוש שווה - מניסיון אישי. האוטו? לנטיס, מה כבר אפשר להגיד על "אלמנט שינוע בסיסי" ?? עומד בציפיות. הטראומות הפכו למלחמה ממש מול הביטוח. המנייקים מצאו איזה סעיף ומסרבים לשלם! נראה לי שזה הולך לערכאות, אם הם יתעקשו. זה הרכב. הביטוח דירה דווקא היו בסדר גמור ושילמו הכל עד הסנט האחרון. הכיטוב.
 
למעלה