הפנו אלי שאלה - לי אין תשובה רק ניחוש – חלק מהיצרנים מפרסמים

ariasdo

New member
הפנו אלי שאלה - לי אין תשובה רק ניחוש – חלק מהיצרנים מפרסמים

במפרט דגמי האופנים נתונים למשקל האופנים , וחלק גם מוסיפים את משקל השלדה ,
וחלק לא מתיחסים לנושוא ולא מפרסמים נתונים .

לערכתי התשובה
אם דגם האופנים כבד באופן יחסי זה חיסרון בשיווק לא מפרסמים
אם דגם האופנים קל זה היתרון בשיווק מפרסמים .

אם משהוא יודע סיבה אחרת .

אריה סדובניק
 

oren_hershco

New member
אפשרות שלישית - לשקר

השילדה שוקלת X גרם, אבל מפרסמים X-150 גרם. כמה אנשים באמת ישקלו את השילדה לבד?

(וזה קורה, אפילו לא מעט, גם אצל יצרני "בוטיק" רציניים)
 

ariasdo

New member
טכנית לשקול אופנים זה לא בעיה אבל כפי שכתבתה שלדה קשה ...

לשקול בכוון שגם אם מפורקות את האופנים להחלפת גרופ השלדה מחוברת למזלג ואת זה לא מפרקים .
אני חושב גם עם קונים שלדה , זה מגיע קומפלט עם מזלג מותאם .

דבר נוסף גם לאלו שמפרסמים משקלי שלדה אין סטנדרט אחיד חלק לפי גודל50- 52 חלק לפי54-56

בכללי לדעתי להרבה רוכבים זה לא משנה אבל זה טוב אם היה סדר וסטנדרט אחיד לכולם .

אריה סדובניק
 
לפעמים ה"שקר" הוא כשל בהבנת הנקרא...

יצרני שלדות מפרסמים את משקל השלדה במידה X (לרוב 54), אבל לעיתים ועל מנת להציג משקל נמוך השלדה תהיה במידה כאילו 54, או בכוונה מידה קטנה יותר.

יש גם פרסומי משקל שאינם כוללים פריטים מתווספים (כדוגמא בשלדות הכוללות חלקים מובנים כמוט כידון ושאר ירקות דומים) ואז קשה מאוד לאמוד את המשקל האמיתי.

זה לא שקר, לא אמירת אמת מוחלטת ובכל מקרה למי שבאמת כל כך משנה כמה שוקלת השלדה מומלץ שלא לסמוך על הפרסומים.

פרט חשוב - המשקל של השלדה אינו מעיד על איכות השלדה ומי שמתייחס רק למשקל, בבואו לקנות, שוגה בערך כמתייחס רק למבנה לוח השעונים בבואו לרכוש מכונית.
 
למעלה