הפסיכופתולוגיה של האוטו-אנטישמיות. כיצד יהודי ישראלי יכול לשנוא (אבל שנאת מוות של ממש, עם רצח בעיניים, כן?) את הדת של עצמו, את העם של עצמו, את המדינה

hrpbiiapnrpeltework

Well-known member
של עצמו?-הסבר של מאור פז. גאון בפסיכולוגיה.

חברים, מזו תקופה פעיל באתר משתמש ושמו lemner40. lemner40 הוא יהודי-ישראלי שמאלני-רדיקלי שפועל ימים כלילות כדי לכתוב והפיץ פוסטים ארוכים של אוטו-אנטישמיות, שנאת יהודים, שנאת עם ישראל, שנאת מדינת ישראל, עכירת ישראל ב-כ' וב-ק', ועידוד ירידה מהארץ, הכול בשעת מלחמה.

תקשיבו, ברמת העיקרון אני לא בן-אדם שמדבר פוליטיקה, וגם בוחר שלא להזדהות מבחינה פוליטית, ואם כבר, מעדיף להימנע מבחירת צד מלכתחילה, אבל גם אם נגיד שאני בוחר צד, אני עדיין יכול להבין ומבין את כל הצדדים וכל הדעות, או כמעט כל הדעות, ככה שאם לדוגמה נגיד שאני ימין, לא באמת יש לי בעיה עם אנשים שהם שמאל, ואם אני בעצמי שמאל, אז בטח ובטח שאין לי בעיה עם אנשים שהם שמאל, אבל אוטו-אנטישמיות, עכירת ישראל, שנאת ישראל, עידוד ירידה מהארץ, כל אלו מיהודי, לא תגידו עכשיו איזה מוסלמי, כל אלו מישראלי, לא תגידו עכשיו מישהו מחו"ל, שעוד מקדיש כמויות עצומות של כוחות, זמן ומאמצים לכל אלו ולכתיבת פוסטים ארוכים על כל אלו, ועוד בזמן מלחמת חובה על זכותנו האלוהית לחיות בארצנו הקדושה שאין עוד ארצות רבות שטובות כמוה, זה איפה שאפילו אני שם את הקו האדום, ככה שאם הגענו למצב שמאור בא ומדבר, זה אומר הרבה מאוד.

איך מישהו יכול לשנוא (אבל שנאת מוות של ממש ברמה של מוות בעיניים, כן?) את הדת של עצמו? את העם של עצמו? את המדינה של עצמו? האם מדובר במחלת נפש מסוג כלשהו?

אפילו אני, עם כל חוכמתי, ועד שפתאום וביום שבת האחרון הייתה לי הארה באשר לפשר הדבר, הדבר נשגב מבינתי, עד שכאמור, הייתה לי הארה.

קודם כל, בוא נתחיל מהשתלשלות אירועים קטנה שקרתה בשבוע שעבר. אני במקרה נכנסתי לעוד אחד משרשורי האוטו-אנטישמיות והשנאת עם ישראל ומדינת ישראל הקשים מאוד של lemner40, ופשוט הזדעזעתי מהשנאה הכה רבה שהאיש הזה רוחש לאנשיו ולמדינתו, והמאמצים הכה רבים שהאיש משקיע בכתיבת פוסטים ארוכים לשם הפצת שנאה זאת, כל זה, כאמור, בעת מלחמה. בשלב הזה, אפילו אני כבר לא יכולתי לשתוק, וכתבתי לו תגובת ביקורת קצרה אך ממצה. ביקרתי אותו על האוטו-אנטישמיות (כלומר שנאת דתו, אנשיו, עמו ומדינתו), עכירת הישראל שלו ועידודו ירידה מהארץ.

אמרתי לו איך שזה לא פחות ממדהים כמה מלל, מאמץ וכוחות, דם יזע ודמעות הוא שופך פה על אוטו-אנטישמיות, עידוד ירידה מהארץ ועכירת ישראל. אמרתי לו שרבין מצא את המילים המדויקות בשביל לתאר אנשים כמוהו, אבל שלא אחזור עליהן מפאת כבוד בסיסי ומינימאלי לשיח ולנוכחים. ואז סיימתי בכך שאמרתי לו שזה שהוא ירד מהארץ זה דבר אחד וזה שלו, אבל איזו תועלת הוא מפיק מעידוד אחרים לרדת בעקבותיו?

על תגובתי זאת, לא הייתה לו כל תשובה קונקרטית או מענה הולם, וכל תגובתו הייתה התפרצות של שטף ארוך וממושך של קללות ועלבונות, כמובן מנותקים לחלוטין מהמציאות.

ברגע ההוא, ידעתי שני דברים.

הדבר הראשון, שצדקתי בכל מילה שאמרתי, שהרי שאם לא הייתי צודק בכל מילה שאמרתי, היה בידו ובכוחו להשיב באמצעות מענה קונקרטי הסותר את הטענות. בחוסר יכולתו לסתור את הטענות ולספק מענה של ממש על איך שהוא אינו כל מה שאמרתי, הוכח הלכה למעשה שהוא כל מה שאמרתי-אוטו-אנטישמי ששונא את דתו, את אנשיו, את עמו ואת מדינתו, שהוא עוכר ישראל ושהוא מעודד ירידה מהארץ.

הדבר השני שידעתי באותו הרגע ובעקבות תגובתו, הכל-כך רגשנית ומתרגשת, כועסת, מתעצבנת ומתפרצת, תגובה אינסטינקטיבית כאילו הוכש על-ידי נחש, כאילו מישהו דרך לו על העצב הכי רגיש שיש, הדבר השני שידעתי באותו רגע הוא שהכאבתי לו מאוד, וזאת מכיוון שכאמור, צדקתי בכל מה שאמרתי, אבל לא רק זה, אלא גם שהוא לא אהב את זה שאני צודק בכל מה שאמרתי, וזה למה זה כאב כל-כך, כי הרי בסופו של דבר, מה אמרתי? אמרתי דברים שהם נכונים, ואמרתי דברים עליו, ולכן ברגע שאנחנו אומרים משהו שהוא גם נכון והוא גם משהו על מישהו, ותגובתו של אותו מישהו היא כל-כך הרבה כאב, שמוליד כזאת התפרצות אדירה של קללות ועלבונות מכוערים מתוך צורך אינסטינקטיבי להתפוצץ על מי שהכאיב לו כל-כך, זה הרגע שבו אנחנו מבינים ולומדים שאותו אדם לא אוהב את אותה אמת על עצמו, ולכן לא אוהב את עצמו, לפחות לא את התכונות שבו שהצביעו עליהם, ושהוא לא אוהב את עצמו בצורה הזאת, עם התכונות האלו.

lemner40 הוא לא רק אוטו-אנטישמי ששונא את דתו, את אנשיו, את עמו ואת מדינתו, עוכר ישראל ומעודד ירידה מהארץ, נפולת של נמושות, גיס חמישי, בוגד במדינה שפועל על-מנת להחלישה ולקרעה מבפנים בשעת מלחמה. קשה לו וכואב לו עם זה שהוא כזה והוא לא אוהב את עצמו ככה.

כל זה נורא מעניין, אבל עדיין מותיר אותנו עם עוד שאלה גדולה מרכזית אחת-למה? למה הוא כזה אוטו-אנטישמי, עוכר ישראל, מעודד ירידה מהארץ, אויב המדינה, גיס חמישי? וגם אם הוא כזה למה הוא משקיע בכך מאמצים כה רבים וזה כה חשוב לו להיות כזה ולנהוג כך ללא הפסק? בוודאי כאשר כפי מה שהוכח, עמוק בפנים הוא לא באמת רוצה להיות כזה ולנהוג כך. שכשחושבים על זה, זה בעצם בדיוק אבל בדיוק מה ששאלתי אותו והוא מעולם לא ענה עליו קונקרטית אלא רק התפוצץ עד השמיים במחזה מרהיב מחד גיסא, אך מעורר רחמים ואמפתיה מאידך גיסא.

אז זהו, שיומיים לאחר שיחתנו, ביום שבת ולאחר כיומיים של מחשבה הבנתי את זה ופיצחתי את זה. כיצד יכול להיות הדבר. כיצד יכולה להיות כזאת פארסה, וכיצד יש כאלו אנשים, יהודים, ישראלים, אוטו-אנטישמיים, ששונאים את דתם, עמם ומדינתם, מעודדים ירידה מהארץ, עוכרי ישראל, גיס חמישי.

התשובה וההסבר הם כאלו: במתכונתם המודרנית, רוב האנשים האלו הם יורדים מהארץ. מדובר באנשים שתחילה כל, הם אותה נפולת של נמושות שעליה דיבר רבין, שבגלל קשיים לא באמת כאלו קשים שמדינת ישראל צריכה להתמודד איתם, ובגלל חולשתם כאנשים חלשים, ולכן בגלל היותם נמושות, ולמרות שכאמור הקשיים לא באמת כאלו נוראיים, הם "נשברו", ירדו מהארץ הנפלאה שלנו, שכאמור היא אחת הארצות הטובות בעולם, ולכן הם מפסידים כעת את כל מנעמיה ותענוגותיה של הארץ הנפלאה הזאת ושל חיים יהודיים בציון.

לאחר שזה קורה, קורים שלוש דברים:

1. לאחר שבהיותם נפולת של נמושות, הם נשברו כך, בצורה כל-כך עלובה, מעוררת רחמים ופתאטית, עכשיו יש להם ביטחון עצמי נמוך בנוגע לעצמם ובנוגע ליכולותיהם.

2. הם גם כועסים שעכשיו ולאחר שנשברו בצורה הזאת, הכל-כך עלובה ומעוררת רחמים, בגלל איזו מלחמה פעם בעשרים שנה, קצת פקקים בכבישים ומי-יודע איזה עוד שטויות שכל אחד אחר יכול להתמודד איתן, אבל אותם הן הבריחו, הם גם כועסים על כך שהם אינם זוכים עוד ליהנות מישראל הנפלאה כל-כך והנהדרת כל-כך שלנו, וכועסים עלינו כי אנחנו חזקים, בעלי יכולות ובעלי מסוגלות, ולכן נשארים פה, נהנים, עפים על החיים, מגשימים את החלום הציוני וחיים בבית הלאומי שלנו, בעודם הם נאלצים בעקבות חולשתם ועליבותם כנפולת של נמושות כפי מה שתיאר אותם רבין, אחד משלהם (רוב היורדים הם שמאל), אז אם הוא אומר, אז בכלל, ונאלצים לחיות בגולה בין הגויים, מוקפים באנטישמיות מכל עבר.

3. הם כועסים ופגועים מעצם כל מי שנשארים בישראל, כי ההישארות של שאר היהודים בישראל היא עלבון עבורם, כי היהודים הפטריוטיים ואוהבי הארץ שנשארים פה למרות מעט הקשיים, למעשה מוכיחים שאין שום בעיה רצינית או משמעותית עם ישראל, ושאלו הם, היורדים, שחלשים, שמסכנים, שחסרי כושר עמידות, שנמושות.

בעקבות שלושת אלו, קורה התהליך הבא: מה שקורה, זה שהיורדים מהארץ, שהם מלכתחילה שמאל, מתחילים לפתח נטיות אוטו-אנטישמיות ושנאה עזה כלפי דתם, עמם ומדינתם. שנאה עזה כלפי דתם כי דתם מזוהה עם עמם ושנאה עזה כלפי עמם כי בשעה שעמם יכול, מצליח וימשיך להצליח להתגבר ולהתעלם ממעט הבעיות הלא משמעותיות המאפיינות את החיים בישראל, ולכן ליהנות מישראל, תענוגותיה ונפלאותיה, היורדים מהארץ הם נפולת של נמושות שלא היו מסוגלים להתגבר על מכשולים קטנים אלו ולזכות בתגמול הגדול של החיים הנהדרים במדינה הנהדרת שלנו. לכן אותה נפולת הנמושות עליה נמנה lemner40, קודם כל מקנאת בעם של עצמה, בעקבות כך שהיא מקנאת בעם של עצמה היא מתחילה גם לכעוס על העם של עצמה, ואז בעקבות הכעס על העם של עצמה, אותה נפולת נמושות מתחילה לבסוף גם לשנוא את העם של עצמה. כמובן שזה גם לא מאוד עוזר עצם זה שכל יהודי שחי וממשיך לחיות בישראל מוכיח שאין שום בעיה משמעותית ראויה לציון עם ישראל ושהבעיה היא אצל היורדים הנמושות, מה שרק עוד יותר ממלא את היורדים בקנאה, כעס ושנאה כלפי היהודים הפטריוטים שמשנסים מותניים, ממשיכים לחיות פה, לא כזה-כזה סובלים כי הבעיות לא באמת כאלו-כאלו קשות, ואז נהנים מהתגמול הגדול של החיים הנפלאים במדינה הנפלאה הזאת.

לאחר כל זה, והנה הגענו אל הפיתרון והנה התשובה לתעלומה-הסיבה שהיורדים מהארץ לא מסתפקים בחלקם הגדול בעצם ירידתם, מעודדים נוספים אחריהם לרדת, ולמעשה יוצאים למסע צלב על-מנת לעודד אוטו-אנטישמיות, לעודד שנאת יהדות על-ידי יהודים ולעודד שנאת ישראל על-ידי ישראלים, מכיוון שככל שיעודדו ויצליחו חלילה במזימתם השטנית והעלובה כנפולת של נמושות לעודד את כל אלו, הם למעשה גם יצליחו בתוכניתם ובמזימתם לעודד עוד ועוד ירידה מהארץ ושיבה לגלות, והסיבה שהם מעודדים ורוצים לעודד ירידה מהארץ ושיבה לגלות, זה כי כל יהודי-ישראלי פטריוטי אוהב ישראל, כלומר כל יהודי-ישראלי נורמאלי ושפוי שהוא אינו נמושה חסרת כושר עמידות מינימאלית, שהם מצליחים ויצליחו לעודד לרדת מהארץ, למעשה מוכיח ויוכיח, לפחות כביכול ולמראית עין, שהיורדים הנמושות עוכרי ישראל הם בסדר גמור, וזאת ישראל שלא בסדר, כי הנה, עוד אנשים הולכים ועוזבים. ישראל קשה! ישראל נוראית! המצב שלה מחמיר מיום ליום! בסוף כולם יעזבו! אנחנו בסדר! אנחנו לא נפולת של נמושות! זאת ישראל שעלובה ורעה וקשה! זאת ישראל שלא בסדר! זה בדיוק מה שהיורדים רוצים. זה מה שנותן להם לגיטימציה, מחזיר להם את הביטחון העצמי, מוכיח להם בפני עצמם שהם לא נמושות חסרות כושר עמידות, שישראל באמת לא כזאת נהדרת והם לא מפסידים כולם שהם לוזרים נמושות אז הם לא יכלו להישאר בגלל כמה קשיים קטנים ולא משמעותיים וכדומה'.

וזה היה ההסבר של כל התהליך וכל הפסיכופתולוגיה של אוטו-אנטישמיות, שנאת האוטו-אנטישמים את הדת של עצמם, שנאתם האוטו-אנטישמים את העם של עצמם, שנאת האוטו-אנטישמים את המדינה של עצמם, והצורך האובססיבי והכפייתי שלהם לעודד עוד ועוד שנאת יהדות על-ידי יהודים, שנאת ישראל על-ידי ישראלים, ומעל הכול, עוד ועוד ירידה מהארץ אחריהם של יהודים נוספים, על-מנת לזכות מחדש באישור שלהם את עצמם, בביטחונם העצמי, והערך העצמי שלהם, וזאת מטרת העל שלהם.

וזה הסיפור של האוטו-אנטישמיות, שנאת היהדות, שנאת העם הישראלי, שנאת הישראל, והאקטיביזם הרב מאוד בנושא, של lemner40 ואוטו-אנטישמיים נוספים כדוגמתו.

אני כל-כך שמח שהצלחתי להבין את כל הדברים האלו, במיוחד בהתחשב בעצם כך שכאמור, lemner40 לא שיתף פעולה (מסיבות שעכשיו הן מובנות לאחר שפיצחתי את הכול בעצמי והבנתי את הבושה הגדולה והכאב הגדול שאנשים כמו lemner40 נושאים איתם) והשאיר אותי להבין הכול לבד. הגעתי להרבה הארות חשובות בנושא זה וחשבתי שחשוב שאחלוק אותן עם החברים על-מנת לעזור להם להבין את התופעה המכוערת.

נסיים בכך שנאחל לימים שקטים יותר, של פחות אוטו-אנטישמיות, ושל פחות אויבים מבפנים, שזה הדבר האחרון שאנחנו צריכים אותו, בשעה שיש לנו אויבים כה רבים מבחוץ.

שיהיה המשך שבוע נפלא לכל החברים ולכל עם ישראל.

8169f4.jpg
 

סבא של כיפה אדומה

Well-known member
מנהל
של עצמו?-הסבר של מאור פז. גאון בפסיכולוגיה.

חברים, מזו תקופה פעיל באתר משתמש ושמו lemner40. lemner40 הוא יהודי-ישראלי שמאלני-רדיקלי שפועל ימים כלילות כדי לכתוב והפיץ פוסטים ארוכים של אוטו-אנטישמיות, שנאת יהודים, שנאת עם ישראל, שנאת מדינת ישראל, עכירת ישראל ב-כ' וב-ק', ועידוד ירידה מהארץ, הכול בשעת מלחמה.

תקשיבו, ברמת העיקרון אני לא בן-אדם שמדבר פוליטיקה, וגם בוחר שלא להזדהות מבחינה פוליטית, ואם כבר, מעדיף להימנע מבחירת צד מלכתחילה, אבל גם אם נגיד שאני בוחר צד, אני עדיין יכול להבין ומבין את כל הצדדים וכל הדעות, או כמעט כל הדעות, ככה שאם לדוגמה נגיד שאני ימין, לא באמת יש לי בעיה עם אנשים שהם שמאל, ואם אני בעצמי שמאל, אז בטח ובטח שאין לי בעיה עם אנשים שהם שמאל, אבל אוטו-אנטישמיות, עכירת ישראל, שנאת ישראל, עידוד ירידה מהארץ, כל אלו מיהודי, לא תגידו עכשיו איזה מוסלמי, כל אלו מישראלי, לא תגידו עכשיו מישהו מחו"ל, שעוד מקדיש כמויות עצומות של כוחות, זמן ומאמצים לכל אלו ולכתיבת פוסטים ארוכים על כל אלו, ועוד בזמן מלחמת חובה על זכותנו האלוהית לחיות בארצנו הקדושה שאין עוד ארצות רבות שטובות כמוה, זה איפה שאפילו אני שם את הקו האדום, ככה שאם הגענו למצב שמאור בא ומדבר, זה אומר הרבה מאוד.

איך מישהו יכול לשנוא (אבל שנאת מוות של ממש ברמה של מוות בעיניים, כן?) את הדת של עצמו? את העם של עצמו? את המדינה של עצמו? האם מדובר במחלת נפש מסוג כלשהו?

אפילו אני, עם כל חוכמתי, ועד שפתאום וביום שבת האחרון הייתה לי הארה באשר לפשר הדבר, הדבר נשגב מבינתי, עד שכאמור, הייתה לי הארה.

קודם כל, בוא נתחיל מהשתלשלות אירועים קטנה שקרתה בשבוע שעבר. אני במקרה נכנסתי לעוד אחד משרשורי האוטו-אנטישמיות והשנאת עם ישראל ומדינת ישראל הקשים מאוד של lemner40, ופשוט הזדעזעתי מהשנאה הכה רבה שהאיש הזה רוחש לאנשיו ולמדינתו, והמאמצים הכה רבים שהאיש משקיע בכתיבת פוסטים ארוכים לשם הפצת שנאה זאת, כל זה, כאמור, בעת מלחמה. בשלב הזה, אפילו אני כבר לא יכולתי לשתוק, וכתבתי לו תגובת ביקורת קצרה אך ממצה. ביקרתי אותו על האוטו-אנטישמיות (כלומר שנאת דתו, אנשיו, עמו ומדינתו), עכירת הישראל שלו ועידודו ירידה מהארץ.

אמרתי לו איך שזה לא פחות ממדהים כמה מלל, מאמץ וכוחות, דם יזע ודמעות הוא שופך פה על אוטו-אנטישמיות, עידוד ירידה מהארץ ועכירת ישראל. אמרתי לו שרבין מצא את המילים המדויקות בשביל לתאר אנשים כמוהו, אבל שלא אחזור עליהן מפאת כבוד בסיסי ומינימאלי לשיח ולנוכחים. ואז סיימתי בכך שאמרתי לו שזה שהוא ירד מהארץ זה דבר אחד וזה שלו, אבל איזו תועלת הוא מפיק מעידוד אחרים לרדת בעקבותיו?

על תגובתי זאת, לא הייתה לו כל תשובה קונקרטית או מענה הולם, וכל תגובתו הייתה התפרצות של שטף ארוך וממושך של קללות ועלבונות, כמובן מנותקים לחלוטין מהמציאות.

ברגע ההוא, ידעתי שני דברים.

הדבר הראשון, שצדקתי בכל מילה שאמרתי, שהרי שאם לא הייתי צודק בכל מילה שאמרתי, היה בידו ובכוחו להשיב באמצעות מענה קונקרטי הסותר את הטענות. בחוסר יכולתו לסתור את הטענות ולספק מענה של ממש על איך שהוא אינו כל מה שאמרתי, הוכח הלכה למעשה שהוא כל מה שאמרתי-אוטו-אנטישמי ששונא את דתו, את אנשיו, את עמו ואת מדינתו, שהוא עוכר ישראל ושהוא מעודד ירידה מהארץ.

הדבר השני שידעתי באותו הרגע ובעקבות תגובתו, הכל-כך רגשנית ומתרגשת, כועסת, מתעצבנת ומתפרצת, תגובה אינסטינקטיבית כאילו הוכש על-ידי נחש, כאילו מישהו דרך לו על העצב הכי רגיש שיש, הדבר השני שידעתי באותו רגע הוא שהכאבתי לו מאוד, וזאת מכיוון שכאמור, צדקתי בכל מה שאמרתי, אבל לא רק זה, אלא גם שהוא לא אהב את זה שאני צודק בכל מה שאמרתי, וזה למה זה כאב כל-כך, כי הרי בסופו של דבר, מה אמרתי? אמרתי דברים שהם נכונים, ואמרתי דברים עליו, ולכן ברגע שאנחנו אומרים משהו שהוא גם נכון והוא גם משהו על מישהו, ותגובתו של אותו מישהו היא כל-כך הרבה כאב, שמוליד כזאת התפרצות אדירה של קללות ועלבונות מכוערים מתוך צורך אינסטינקטיבי להתפוצץ על מי שהכאיב לו כל-כך, זה הרגע שבו אנחנו מבינים ולומדים שאותו אדם לא אוהב את אותה אמת על עצמו, ולכן לא אוהב את עצמו, לפחות לא את התכונות שבו שהצביעו עליהם, ושהוא לא אוהב את עצמו בצורה הזאת, עם התכונות האלו.

lemner40 הוא לא רק אוטו-אנטישמי ששונא את דתו, את אנשיו, את עמו ואת מדינתו, עוכר ישראל ומעודד ירידה מהארץ, נפולת של נמושות, גיס חמישי, בוגד במדינה שפועל על-מנת להחלישה ולקרעה מבפנים בשעת מלחמה. קשה לו וכואב לו עם זה שהוא כזה והוא לא אוהב את עצמו ככה.

כל זה נורא מעניין, אבל עדיין מותיר אותנו עם עוד שאלה גדולה מרכזית אחת-למה? למה הוא כזה אוטו-אנטישמי, עוכר ישראל, מעודד ירידה מהארץ, אויב המדינה, גיס חמישי? וגם אם הוא כזה למה הוא משקיע בכך מאמצים כה רבים וזה כה חשוב לו להיות כזה ולנהוג כך ללא הפסק? בוודאי כאשר כפי מה שהוכח, עמוק בפנים הוא לא באמת רוצה להיות כזה ולנהוג כך. שכשחושבים על זה, זה בעצם בדיוק אבל בדיוק מה ששאלתי אותו והוא מעולם לא ענה עליו קונקרטית אלא רק התפוצץ עד השמיים במחזה מרהיב מחד גיסא, אך מעורר רחמים ואמפתיה מאידך גיסא.

אז זהו, שיומיים לאחר שיחתנו, ביום שבת ולאחר כיומיים של מחשבה הבנתי את זה ופיצחתי את זה. כיצד יכול להיות הדבר. כיצד יכולה להיות כזאת פארסה, וכיצד יש כאלו אנשים, יהודים, ישראלים, אוטו-אנטישמיים, ששונאים את דתם, עמם ומדינתם, מעודדים ירידה מהארץ, עוכרי ישראל, גיס חמישי.

התשובה וההסבר הם כאלו: במתכונתם המודרנית, רוב האנשים האלו הם יורדים מהארץ. מדובר באנשים שתחילה כל, הם אותה נפולת של נמושות שעליה דיבר רבין, שבגלל קשיים לא באמת כאלו קשים שמדינת ישראל צריכה להתמודד איתם, ובגלל חולשתם כאנשים חלשים, ולכן בגלל היותם נמושות, ולמרות שכאמור הקשיים לא באמת כאלו נוראיים, הם "נשברו", ירדו מהארץ הנפלאה שלנו, שכאמור היא אחת הארצות הטובות בעולם, ולכן הם מפסידים כעת את כל מנעמיה ותענוגותיה של הארץ הנפלאה הזאת ושל חיים יהודיים בציון.

לאחר שזה קורה, קורים שלוש דברים:

1. לאחר שבהיותם נפולת של נמושות, הם נשברו כך, בצורה כל-כך עלובה, מעוררת רחמים ופתאטית, עכשיו יש להם ביטחון עצמי נמוך בנוגע לעצמם ובנוגע ליכולותיהם.

2. הם גם כועסים שעכשיו ולאחר שנשברו בצורה הזאת, הכל-כך עלובה ומעוררת רחמים, בגלל איזו מלחמה פעם בעשרים שנה, קצת פקקים בכבישים ומי-יודע איזה עוד שטויות שכל אחד אחר יכול להתמודד איתן, אבל אותם הן הבריחו, הם גם כועסים על כך שהם אינם זוכים עוד ליהנות מישראל הנפלאה כל-כך והנהדרת כל-כך שלנו, וכועסים עלינו כי אנחנו חזקים, בעלי יכולות ובעלי מסוגלות, ולכן נשארים פה, נהנים, עפים על החיים, מגשימים את החלום הציוני וחיים בבית הלאומי שלנו, בעודם הם נאלצים בעקבות חולשתם ועליבותם כנפולת של נמושות כפי מה שתיאר אותם רבין, אחד משלהם (רוב היורדים הם שמאל), אז אם הוא אומר, אז בכלל, ונאלצים לחיות בגולה בין הגויים, מוקפים באנטישמיות מכל עבר.

3. הם כועסים ופגועים מעצם כל מי שנשארים בישראל, כי ההישארות של שאר היהודים בישראל היא עלבון עבורם, כי היהודים הפטריוטיים ואוהבי הארץ שנשארים פה למרות מעט הקשיים, למעשה מוכיחים שאין שום בעיה רצינית או משמעותית עם ישראל, ושאלו הם, היורדים, שחלשים, שמסכנים, שחסרי כושר עמידות, שנמושות.

בעקבות שלושת אלו, קורה התהליך הבא: מה שקורה, זה שהיורדים מהארץ, שהם מלכתחילה שמאל, מתחילים לפתח נטיות אוטו-אנטישמיות ושנאה עזה כלפי דתם, עמם ומדינתם. שנאה עזה כלפי דתם כי דתם מזוהה עם עמם ושנאה עזה כלפי עמם כי בשעה שעמם יכול, מצליח וימשיך להצליח להתגבר ולהתעלם ממעט הבעיות הלא משמעותיות המאפיינות את החיים בישראל, ולכן ליהנות מישראל, תענוגותיה ונפלאותיה, היורדים מהארץ הם נפולת של נמושות שלא היו מסוגלים להתגבר על מכשולים קטנים אלו ולזכות בתגמול הגדול של החיים הנהדרים במדינה הנהדרת שלנו. לכן אותה נפולת הנמושות עליה נמנה lemner40, קודם כל מקנאת בעם של עצמה, בעקבות כך שהיא מקנאת בעם של עצמה היא מתחילה גם לכעוס על העם של עצמה, ואז בעקבות הכעס על העם של עצמה, אותה נפולת נמושות מתחילה לבסוף גם לשנוא את העם של עצמה. כמובן שזה גם לא מאוד עוזר עצם זה שכל יהודי שחי וממשיך לחיות בישראל מוכיח שאין שום בעיה משמעותית ראויה לציון עם ישראל ושהבעיה היא אצל היורדים הנמושות, מה שרק עוד יותר ממלא את היורדים בקנאה, כעס ושנאה כלפי היהודים הפטריוטים שמשנסים מותניים, ממשיכים לחיות פה, לא כזה-כזה סובלים כי הבעיות לא באמת כאלו-כאלו קשות, ואז נהנים מהתגמול הגדול של החיים הנפלאים במדינה הנפלאה הזאת.

לאחר כל זה, והנה הגענו אל הפיתרון והנה התשובה לתעלומה-הסיבה שהיורדים מהארץ לא מסתפקים בחלקם הגדול בעצם ירידתם, מעודדים נוספים אחריהם לרדת, ולמעשה יוצאים למסע צלב על-מנת לעודד אוטו-אנטישמיות, לעודד שנאת יהדות על-ידי יהודים ולעודד שנאת ישראל על-ידי ישראלים, מכיוון שככל שיעודדו ויצליחו חלילה במזימתם השטנית והעלובה כנפולת של נמושות לעודד את כל אלו, הם למעשה גם יצליחו בתוכניתם ובמזימתם לעודד עוד ועוד ירידה מהארץ ושיבה לגלות, והסיבה שהם מעודדים ורוצים לעודד ירידה מהארץ ושיבה לגלות, זה כי כל יהודי-ישראלי פטריוטי אוהב ישראל, כלומר כל יהודי-ישראלי נורמאלי ושפוי שהוא אינו נמושה חסרת כושר עמידות מינימאלית, שהם מצליחים ויצליחו לעודד לרדת מהארץ, למעשה מוכיח ויוכיח, לפחות כביכול ולמראית עין, שהיורדים הנמושות עוכרי ישראל הם בסדר גמור, וזאת ישראל שלא בסדר, כי הנה, עוד אנשים הולכים ועוזבים. ישראל קשה! ישראל נוראית! המצב שלה מחמיר מיום ליום! בסוף כולם יעזבו! אנחנו בסדר! אנחנו לא נפולת של נמושות! זאת ישראל שעלובה ורעה וקשה! זאת ישראל שלא בסדר! זה בדיוק מה שהיורדים רוצים. זה מה שנותן להם לגיטימציה, מחזיר להם את הביטחון העצמי, מוכיח להם בפני עצמם שהם לא נמושות חסרות כושר עמידות, שישראל באמת לא כזאת נהדרת והם לא מפסידים כולם שהם לוזרים נמושות אז הם לא יכלו להישאר בגלל כמה קשיים קטנים ולא משמעותיים וכדומה'.

וזה היה ההסבר של כל התהליך וכל הפסיכופתולוגיה של אוטו-אנטישמיות, שנאת האוטו-אנטישמים את הדת של עצמם, שנאתם האוטו-אנטישמים את העם של עצמם, שנאת האוטו-אנטישמים את המדינה של עצמם, והצורך האובססיבי והכפייתי שלהם לעודד עוד ועוד שנאת יהדות על-ידי יהודים, שנאת ישראל על-ידי ישראלים, ומעל הכול, עוד ועוד ירידה מהארץ אחריהם של יהודים נוספים, על-מנת לזכות מחדש באישור שלהם את עצמם, בביטחונם העצמי, והערך העצמי שלהם, וזאת מטרת העל שלהם.

וזה הסיפור של האוטו-אנטישמיות, שנאת היהדות, שנאת העם הישראלי, שנאת הישראל, והאקטיביזם הרב מאוד בנושא, של lemner40 ואוטו-אנטישמיים נוספים כדוגמתו.

אני כל-כך שמח שהצלחתי להבין את כל הדברים האלו, במיוחד בהתחשב בעצם כך שכאמור, lemner40 לא שיתף פעולה (מסיבות שעכשיו הן מובנות לאחר שפיצחתי את הכול בעצמי והבנתי את הבושה הגדולה והכאב הגדול שאנשים כמו lemner40 נושאים איתם) והשאיר אותי להבין הכול לבד. הגעתי להרבה הארות חשובות בנושא זה וחשבתי שחשוב שאחלוק אותן עם החברים על-מנת לעזור להם להבין את התופעה המכוערת.

נסיים בכך שנאחל לימים שקטים יותר, של פחות אוטו-אנטישמיות, ושל פחות אויבים מבפנים, שזה הדבר האחרון שאנחנו צריכים אותו, בשעה שיש לנו אויבים כה רבים מבחוץ.

שיהיה המשך שבוע נפלא לכל החברים ולכל עם ישראל.

צפה בקובץ המצורף 113038
עוד פעם הגודש הזה....אכככככ. :-/
 

סבא של כיפה אדומה

Well-known member
מנהל
חבל שאתה לא יכול לקרוא טקסטים ארוכים. דווקא טקסט שהיית מתחבר אליו.
אני לא יכול ואף לא מסוגל..
למה הדבר דומה?
לאמא שנכנסת לחדר של הבן צעיר שלה ומוצאת שם ערימת בגדים ענקית מפוזרת בכל מקום
המיטה מצחינה מרוב שלא החליפו מצעים, בלאגאן בכל פינה ובכל מקום
על הרצפה כמות לא קטנה של קונדומים משומשים
והחדר מסריח מרוב שלא איווררו אותו.
אבל הכי גרוע... על המיטה שרוע ילד מגודל ולא יוצלח בתחתוניו
שמרשה לעצמו להפליץ וחושב שכולם חייבים לרוץ ולנשק לו ת'תחת.
ככה לפחות אני מרגיש מול גודש הכתיבה שלך. |חיוךרחב|

עכשיו נשאלת השאלה, האם זה חבל?
אני לא חושב. :)
 

hrpbiiapnrpeltework

Well-known member
אני לא יכול ואף לא מסוגל..
למה הדבר דומה?
לאמא שנכנסת לחדר של הבן צעיר שלה ומוצאת שם ערימת בגדים ענקית מפוזרת בכל מקום
המיטה מצחינה מרוב שלא החליפו מצעים, בלאגאן בכל פינה ובכל מקום
על הרצפה כמות לא קטנה של קונדומים משומשים
והחדר מסריח מרוב שלא איווררו אותו.
אבל הכי גרוע... על המיטה שרוע ילד מגודל ולא יוצלח בתחתוניו
שמרשה לעצמו להפליץ וחושב שכולם חייבים לרוץ ולנשק לו ת'תחת.
ככה לפחות אני מרגיש מול גודש הכתיבה שלך. |חיוךרחב|

עכשיו נשאלת השאלה, האם זה חבל?
אני לא חושב. :)
אני מקווה שהילד מהמטאפורה שלך לא אמור להיות אני, כי אם כן, נפלו שגיאות קשות מאוד בתיאור שלך אותי ואת חדרי 😂
 

אלפיני

Well-known member
מחפוש קטן, מחפוש חביב , תשתין באסלה, ולא מסביב.

עם כל הכבוד, במקרה שלך אתה מקיים את אותה אמרה מפורסמת של המשורר הבריטי סמואל ג'ונסון "הפטריוטיות היא מפלטו האחרון של הנבל." ~ 1775

הרי אתה עצמך הצהרת קבל פורומים ועדה שאפילו את המינימום של שירות בצה"ל לא עשית מחמת גינוני המלכות שלך, או מה שכל אחד אחר פה לבטח יפרש כפינוק ואנוכיות. אז מה כי תלין על אחרים בשם הסטנדרט הזה.

ללא קשר לכך שLEMNER שמאלני, יכולת באותה מידה גם לבקר את הנמסיס שלו שם מימין. אותו אחד שיש לו מה להגיד לנו, איך לנהל את עניינינו, ואת מי להפציץ, זאת לאחר שהצהיר כי ירד מהארץ וויתר על אזרחותו הישראלית. אני מניח כי התלבשת דווקא על LEMNER , כי אמר עליך משהו או לחילופין מסבותיך האינפנטיליות-נרקסיסטיות, כי הוא כותב הרבה בפורום שגם אתה כותב בו, מקבל תגובות, ובכך מסיט תשומת לב ממך.

זה הכל.
 

hrpbiiapnrpeltework

Well-known member
מחפוש קטן, מחפוש חביב , תשתין באסלה, ולא מסביב.
משתדל.
עם כל הכבוד, במקרה שלך אתה מקיים את אותה אמרה מפורסמת של המשורר הבריטי סמואל ג'ונסון "הפטריוטיות היא מפלטו האחרון של הנבל." ~ 1775
מעניין למה הוא התכוון :unsure:
הרי אתה עצמך הצהרת קבל פורומים ועדה שאפילו את המינימום של שירות בצה"ל לא עשית מחמת גינוני המלכות שלך, או מה שכל אחד אחר פה לבטח יפרש כפינוק ואנוכיות. אז מה כי תלין על אחרים בשם הסטנדרט הזה.
יש הבדל בין סתם לא לתרום ללחולל נזק של ממש.

מילא שהוא אוטו-אנטישמי, שונא יהודים, שונא את עם ישראל, שונא את מדינת ישראל, עוכר ישראל ב-כ' וב-ק', ומעודד ירידה מהארץ, למרות שגם זה לא דבר שקל לראות אותו אבל בסדר, ומילא שהוא כל הדברים האלו, לא בשעה שהוא נגיד ערבי, או פלסטיני או מוסלמי או אני לא יודע מה, אלא אחד מאיתנו, ישראלי ויהודי, שגם זה לא עובר בקלות בגרון, אבל ניחא, ומילא שהוא כל הדברים האלו בזמן מלחמת חובה על זכותנו האלוהית לחיות בארצנו הקדושה, שכאן זה כבר ממש מתחיל לעלות לי אבל יאללה סעמק בסדר, אבל האם ראית, האם יצא לך לראות, כמה מלל, מאמץ וכוחות, דם יזע ודמעות, האיש, יהודי וישראלי, בשעת מלחמה של ישראל נגד אויב אכזר, שופך פה על אוטו-אנטישמיות, עידוד ירידה מהארץ ועכירת ישראל? תהיה כל הדברים העלובים והדוחים האלו, בסדר, אבל כמה שהוא נלחם למען כל זה. כמה מלל, כמה כוחות, כמה מאמצים, כמה אנרגיות, כמה עבודה, כמה אטרף. ולמה? ועל מה? על שנאת העם שלו, הדת שלו, המדינה שלו, ופעולות כנגדה.

אז אתה משווה אותי לאחד כזה?

כאמור, אי-תרומה, וגרימת נזק, הן לא אותו הדבר.

דרך אגב, בסוף, אני אתרום הרבה יותר ממנו לעם ישראל ולעולם, עם כל הכבוד לשירות הצבאי שלו ושל אחרים.
ללא קשר לכך שLEMNER שמאלני,
אין לזה שום קשר לעניין וגם לא הזדהיתי כאיש ימין או שמאל.
יכולת באותה מידה גם לבקר את הנמסיס שלו שם מימין. אותו אחד שיש לו מה להגיד לנו, איך לנהל את עניינינו, ואת מי להפציץ, זאת לאחר שהצהיר כי ירד מהארץ וויתר על אזרחותו הישראלית.
ממש לא באותה המידה. שוב פעם אתה לא שם לב למה שאתה עושה ולאיזה השוואות אתה משווה. האם אתה באמת משווה עכשיו אוטו-אנטישמי, שונא יהודים, שונא עם ישראל, שונא מדינת ישראל, עוכר ישראל ב-כ' וב-ק', מעודד ירידה מהארץ, שהוא יהודי וישראלי, העושה את כל אלו ומקיים פעילות אקטיביסטית נמרצת במיוחד בנושאים אלו, בשעת מלחמה, ושהוא פרקטיקלי בוגד במדינה, לאיזשהו יורד מהארץ אחר, שלא עושה את כל הדברים האלו, שהוא נאמן לעמו ולמדינתו ולא בוגד בהם, וגם בטח ובטח שלא לא-נאמן לעמו ולמדינתו ולא בוגד בהם בשעת מלחמה, ושסתם מוציא אמירות מטומטמותשל איך אנחנו צריכים להתנהל ואת מי צריך להפציץ, מתי ואיך?

חוץ מאשר היות שניהם חלק מאותה נפולת הנמושות עליה דיבר רבין, אחד מראשי הממשלה היותר טובים שהיו לנו, לצדו של מנחם בגין, אין שום מקום להשוואה בין השניים.
אני מניח כי התלבשת דווקא על LEMNER , כי אמר עליך משהו או לחילופין מסבותיך האינפנטיליות-נרקסיסטיות, כי הוא כותב הרבה בפורום שגם אתה כותב בו, מקבל תגובות, ובכך מסיט תשומת לב ממך.

זה הכל.
אם ככה, אז אתה מניח לא נכון.
 
למעלה