הפסיכיאטריה הרודפת עד יום המוות.

גמל חום

New member
הפסיכיאטריה הרודפת עד יום המוות.

במשך כשנה וחצי נלחמתי (עם ייפוי כח של אבי) מול כוחות הרשע שזממו לתת לאבי תרופה פסיכיאטרית בניגוד להסכמתו. כשלתי במאבק . אבי נפטר ביום חמישי האחרון. כמה דקות לפני מותו התברר לי שמתן התרופה לא פסק עד יום מותו. יהא זכרו של אבי ברוך. בבחירות הבאות שרק השם יתן לי כח להקים מפלגה נגד הכפייה הזאת
 
אני מצטרף למפלגה שתקימי

אני מקוה שכל משתתפי הפורום יצטרפו וכך תהיה לך מפלגה גדולה שתוכל להכתיב מדיניות.
גם לי יש נסיון איום ונורא עם הפסיכיאטריה. אני גר בלב יער, וכל ליל ירח אני רואה את שדוני הפסיכיאטריה מתרוצצים ביער עם עיניים מפחידות. לפני שני לילות, בזמן ליקוי הירח זה היה בלתי נסבל. הם פשוט עשו אורגיות ושידרו בעוצמה פסיכוזות שגרמו למוות בעינויים של חיות המחמד שהתרוצצו ביער.
אבל נאקה חומה, את אשמה במה שקרה לאביך. איך לא גילית את הפושעים אלא רק 5 דקות לפני מותו? אני מקוה שלמדת לקח ואם יש לך אמא תדעי איך לשמור עליה מהפסיכוזות של הפסיכיטריה.
בס"ד תתגברי עליהם. כל פעם שתראי או תרגישי פסיכוזה מתקרבת לאמך תעצמי את העיניים ותשירי "העולם כולו גשר צר". גם תפילת רוזיי די שובוס, עם הסטירו אחרו לא תזיק. והכי הכי חשוב שתשטתחי על קברי צדיקים.
כדאי שתתחילי מרגע זה ותדווחי לנו אם זה עוזר.
 
לא כתבת למה

מה הסיבה שנתנו לו תרופות כאלה.
בדרך כלל נותנים כאשר החולה משתולל ואי אפשר לטפל בו.
ואין כזה דבר יפוי כוח נגד מתן תרופות כאלה או אחרות. יש רק יפוי כוח שאפשר לתת נגד טיפול מציל (החייאה) או מאריך חיים ותרופות פסיכיאטריות אינן מאריכות חיים.
 

xfwind

New member
לא יודע פרטים על הארוע שאת מתארת

להרבה קשישים דמנטים כבר אין שיקול דעת להחליט לגבי הטיפול הרפואי/מנטלי.
תרופות פסיכיאטריות במצבים דמנטים מיועדות גם להרגיע את החולה וגם למנוע פגיעה בחולה או בסביבתו.

אני כותב בעצב ובכאב כי את אבי ז"ל דאגתי להלעיט בתרופות במטרה אחת: לתת לו ולאמא שלי את השקט שלא הצליח להגיע אליו.
 
למעלה