הפעלת אחריות למזגני תדיראן באיחור - מבצע 5 שנות אחריות

ashibud

New member
שלום רב,
לפני מספר חודשים רכשתי מזגני תדיראן סופרים, עם 5 שנות אחריות מלאה.

לצערי התמהמהתי עם הפעלת האחריות, לא ראיתי בכך תכיפות.
עכשיו אני רואה שהמבצע של "5 שנות אחריות" זה בתנאי ומפעילים את האחריות בתוך 30 יום מהרכישה.

האם הדרישה חוקית? אציין גם שהתנאי הזה יחסית מוסתר בתנאים ובאותיות הקטנות.
אם אפעיל את האחריות כעת, האם הם יכבדו ויתנו לי 5 שנים? או רק שנה לפי חוק?
האם יש מה לעשות בנידון?
 

יוסי זיו1

Active member
אכן יש מגבלה בנושא הפעלת אחריות מוגדלת, תנסה להתקשר לתדיראן ,אחרת האחריות שנה.
 

ashibud

New member
איזה מבאס, הם הכריזו (ועדיין רואה שמכריזים) 5 שנות אחריות מלאה, לקוחות רגילים לא מפעילים אחריות מיד, אלא רק כשהם צריכים שירות, כמו שקרה לי עכשיו.
אז עכשיו אני נתון לחסדיהם למעשה?
 

GoldenEyes

Well-known member
איזה מבאס, הם הכריזו (ועדיין רואה שמכריזים) 5 שנות אחריות מלאה, לקוחות רגילים לא מפעילים אחריות מיד, אלא רק כשהם צריכים שירות, כמו שקרה לי עכשיו.
אז עכשיו אני נתון לחסדיהם למעשה?
לכל מטבע שני צדדים
אני התקנתי מזגן של תדיראן ומייד נרשמתי באתר לקבל את האחריות .
כל מוצר חשמלי כזה שדורשים רישום לצורך הפעלת אחריות , אני מטפל בזה.

יש תנאים להסכם
אם אתה עומד בתנאים , גם הצד השני יכבד את חלקו
אם לא , אז לא
 

ashibud

New member
כשהם מפרסמים בטלוויזיה ובאתר בבאנרים גדולים "5 שנות אחריות מלאה" אתה מצפה שזה מה שתקבל, בלי תנאים שרירותיים של מתי מילאת טופס באינטרנט..
 

דיברגנט חדש

Well-known member
כשהם מפרסמים בטלוויזיה ובאתר בבאנרים גדולים "5 שנות אחריות מלאה" אתה מצפה שזה מה שתקבל, בלי תנאים שרירותיים של מתי מילאת טופס באינטרנט..
אכן, אחרת יש כאן רמאות פירסומאית, זה אפילו גרוע יותר מהאותיות הקטנות, כי לא נאמר בכלל בפרסומים.
לדעתי, לא חוקי!
 

יוסי זיו1

Active member
אכן, אחרת יש כאן רמאות פירסומאית, זה אפילו גרוע יותר מהאותיות הקטנות, כי לא נאמר בכלל בפרסומים.
לדעתי, לא חוקי!
בפרסום מפורשות מצויין כמו שכתבתי למטה, בכפוף לתקנון והמתקין אמור לדעת ולדאוג ללקוח אלא אם הוא לא מתקין מורשה ולא יודע.
 

יוסי זיו1

Active member
לא שהוא צודק או לא, יש כאן גם אחריות של המתקין להפעלת האחריות כאשר יש לנו אפליקציה שמיד מפעילה את האחריות ואני לפני שעוזב את האתר מפעיל כאשר אחת הדרישות היא הצגת ושליחת העתק חשבונית הרכישה של המזגן.
הבעייה הגדולה שלנו היא במקרים בהם אנו מתקינים בדירות שבסיום בניה ועד שהלקוח /דייר נכנס לגור עוברת התקופה של הפעלת האחריות .
 

ashibud

New member
ממה שאני יודע אלקטרה ההפעלה באפליקציה.
בתדיראן צריך למלא טופס באתר שלהם.
ויוסי, אכן דובר בדירה בבנייה.
 

ashibud

New member
הטענה העיקרית שלי היא, שההתניה של קבלת שנות אחריות נוספות ב"הפעלה" של אחריות תוך מספר ימים היא בעייתית, וללא ספק לא מודגשת מספיק.
אני אפנה לתדיראן ואבקש מהם להתחשב במצב. אני חושב שחברה שרוצה להיות עם הפנים ללקוח, לא אמורה להערים קשיים
 

יוסי זיו1

Active member
ממה שאני יודע אלקטרה ההפעלה באפליקציה.
בתדיראן צריך למלא טופס באתר שלהם.
ויוסי, אכן דובר בדירה בבנייה.
גם בתדיראן ההפעלה באפליקציה שאמורה להיות אצל כל מתקין ,אני מפעיל רק באפליקציה, בדירות בבניה אני מצרף חשבונית שלי על ההתקנה יחד עם חשבונית הקניה של המזגנים וזה מספיק ואם לא שיחה עם בכיר שם ומסדר את הנושא.
 

ב ר ז י ל י

Active member
מנהל
מנסיון אישי שרות לקוחות של תדיראן טוב, נסה להתקשר ולסדר זאת, סביר להניח שזה יסתדר.
 

יוסי זיו1

Active member
הנה ההודעה הרשמית של תדיראן,השנה הראשונה על פי דין ,יתר השנים לפי התנאים של המבצע
 

קבצים מצורפים

  • screenshot_20210713-122716_facebook.jpg
    screenshot_20210713-122716_facebook.jpg
    KB 504.9 · צפיות: 3
למעלה