הפקקים ברח' בן יהודה

malibi10

New member
הפקקים ברח' בן יהודה

חברים, מה יהיה הסוף??? כל יום, כמעט בכל שעה נתקעים בפקקים ברח' בן יהודה מכיוון מזרח למערב. פשוט קטסטרופה!! שלא לדבר על חזרה אחה"צ מכיוון מערב למזרח ששוב נתקעים בפקקים. ומה יהיה כאשר השכונות החדשות במערב יאוכלסו? מישהו נתן דעתו לכך? מאין הם יצאו כל בוקר??? הרי יגיע מצב שהיציאה מכיוון מזרח למערב בבן יהודה תיקח בודאי שעה... אוףףףףף....
 

אריה גל

New member
מר עמירם מילר הוא מחזיק תיק התחבורה במועצת הע

מר עמירם מילר הוא מחזיק תיק התחבורה במועצת העיר,- אבל יש טוענים שעיקר מעייניה של הנהגת העיר היא לאפשר מיקסום רווחיהם של בעלי קרקעות וקבלנים,- כאשר לכל תחום אחר הם דואגים,- לכאורה,- רק כמי שכפאו השד ורק מפני שקטסטרופה מוחלטת בעיר תפגע במכירת הדירות הנבנות,- וכמעין ראייה לכך יש ברשותי בכתב אמירתו של מר מילר, דנן, כי זכויות בנייה בעיר ניתנות תוך הרשאה לניצול מירבי שלהן, בלא להותיר מקום להרחבה עתידית של רחובות. אני קורא לזה מדיניות של "אחריי המבול",- אבל אולי אכן אינני רואה את הדברים מנקודת מבטם הקובעת של הקבלנים. לאמור: האוכלוסיה בעיר תלך ותגדל, בעוד רחובות העיר לא יורחבו, נקודה. להתעמקות נוספת ואף לקשר ישיר עם נציגם של מי שקובעים,- חבר מועצת העיר וסגן ראש העיר מר עמירם מילר,- הנה לינק לשרשור המיועד לקשר עימו. http://www.local.co.il/kfar-saba/forum/forum_posts.asp?TID=8960&PN=1 .
 

ו שתי

New member
אני שוקלת את צעדי. הפקקים הפכו להיות בלתי

נסבלים. אם בשנה שעברה יצאתי לכבישים ריקים בשש וחצי בבוקר ברכב, או עם הרכבת של 7:20, השנה אני נקעת בפקקים מעצבנים בעיר עצמה (למעלה מ-20 דקות לצאת מכפ"ס לכביש 4) והרכבות הפכו להיות סיוט. עיכובים ואיחורים וביטולים שגורמים לי להתחרט בכל יום.
 

אריה גל

New member
זו תגובתי מ"שם" לאמירתו של מן דהוא: "יכולתם..

זו תגובתי מ"שם" על אמירתו של מן דהוא: "יכולתם להשפיע אילו במקום לצעוק הצטרפתם לקואליציה"... אבל יש כאן אמירה לגבי הפקקים,- למה ככה, ולמה המצב איננו עומד, בשום פנים, להשתפר... *************** ( נכתב היום, ממש עכשיו. ) מספרים שהנרי פורד המנוח נהג לומר על ה"פורד T" המפורסם שלו: "אתה יכול להזמין את המכונית בכל צבע שתרצה,- בתנאי שיהיה שחור". ואתם הורגים אותי מצחוק באמירה שהאופוזיציה "יכלה להשפיע, אילו הצטרפה לקואליציה". כן. בטח. הרבה מאד יכול להשפיע מחזיק תיק התחבורה כאשר עליו לבצע בצייתנות פרוסית ( אכן, אולי היחסים הם לחלוטין "בהסכמה"...) את המדיניות ( לכאורה ) שצרכיהם של תושבי כפר סבא אל להם לפגוע ולו בשערה משערות רווחיהם של בעלי הקרקעות והקבלנים,- שזכויות הבנייה תוענקנה בעיר כפר סבא בלי שום התייחסות לצרכים עתידיים של "זכויות הדרך",- שהבנייה תהיה תמיד עד השפיץ של השפיץ של הקצה של המדרכה, כך שהרחוב לעולם,- לפחות לא עד שיתערב בעניין אחמדיניג'אד,- לעולם לא יוכל להיות מורחב עוד אפילו במילימטר... איך בדיוק "ישפיע" מחזיק תיק התחבורה ? האם יחליט אם באיי התנועה (הפרחים מועילים למכירת הדירות !!!) יהיו פטוניות או ווינקות ? "להשפיע על ידי הצטרפות לקואליציה". בטח. דא. ולא שזה אומר שהאופוזיציה בעיר מביאה אותי לאביונה. לאחר,- בייחוד לאחר,- ששמעתי בתדהמה משפט שנאמר פעם באזניי שלי ובאזני יזהר אוסטרובסקי בצל האקליפטוס האדיר שבחצר העירייה,- שוב כלל אינני בטוח אם לא לפעמים קרבות האיתנים הטיטאניים של האופוזיציה אינם אלא הצגה רבת כשרון של "השוטר הטוב והשוטר הרע",- אם אין כאן אלא מסע נחרץ ונחוש ורווי אדרנאלין של פול גאז בניוטראל,- אלא ש גם אם אכן כך הוא אני לא כועס. אני רק מאד-מאד עצוב. כי אין עוררין על כך שהם,- והיא,- אנשים נפלאים באמת. אבל ייתכן ויש בעולם שלנו גם כוחות חזקים יותר. עצוב. ורק כתבתי כל זאת כדי להתחנן שלא תמשיכו עוד לספר לי על "להשפיע על ידי כניסה לקואליציה". לאחרונה, בעוונותיי, אני חש כאבים, ואפילו די עזים, כשאני מתגלגל מצחוק.
 

motior

Member
לא רק בבן יהודה

הפקקים בכל העיר הופכים להיות גרועים יותר ויותר ולא ברור למה. אתמול לקח לאשתי 27 דקות להגיע מששת הימים פינת גאולה לצומת רעננה - כשהיא יצאה מהבית ב06:50!
 
למעלה